05 października 2012

Maseczki Dermiki czekają...:)


Tak jak pisałam na moim blogu i w niektórych komentarzach na Waszych blogach, warto przyłączyć się do grona moich znajomych na blogu (lepiej mi to brzmi niż obserwujących), także na facebooku.

W ramach zainicjowanej przeze mnie akcji mam możliwość i wielką przyjemność prezentować nowości maseczkowe  na naszym rynku różnych firm. Ale nie tylko to dla Was przygotowałam! Przede wszystkim mogę i chcę zachęcać Was do regularnego stosowania maseczek poprzez ich wysyłkę do niektórych z Was. W kolejnych postach w czasie tego weekendu będę prezentować maseczki różnych marek, które mam w dyspozycji. 

Moja twarz ma ograniczoną powierzchnię i ilość dni w październiku się kurczy coraz bardziej, zatem chętnie się z Wami podzielę:)

Jeśli nie macie pomysłu, albo możliwości wyboru odpowiedniej maseczki, to biegnę z pomocą. 

Dziś prezentuję maseczki DERMIKA w nowej odsłonie graficznej na każdą okazję i dla każdej cery.
 Maseczkę BB Pełnia Blasku już recenzowałam. Możesz sprawdzić moją opinię tu>>
 




ceny maseczek od 5,80 zł do 6,60 zł
Jaka maseczka jest dla Ciebie, jaką chciałabyś wypróbować i zrecenzować na swoim blogu?  Piszcie komentarze pod postem. Ze wszystkimi się zapoznam i po weekendzie dam znać, do których z Was wyślę wybrane przez Was maseczki. 

Dodam jeszcze raz, że maseczkę (lub maseczki) otrzyma ta z Was, która jest moim znajomym w blogsferze, jest aktywna na moim blogu oraz (jeśli ma swój profil) polubi mnie na facebooku.


W kolejnych postach inne maseczki.... Zaglądajcie i wybierajcie! Maseczkowy weekend trwa:) 

Miłego weekendu!
Malina

PS Na koniec akacji przygotowałam extra niespodzianki dla dziewczyn, które podzielą się z nami swoimi wrażeniami z chwil relaksu z maseczką na twarzy.



49 komentarzy:

  1. Mojej twarzy często brakuje świeżości i blasku. Nie dość że mam cerę naczynkową to dodatkowo jestem alergikiem... Szukam maseczki która poprawiła by stan mojej skóry zarówno na co dzień jak i przed wielkim wyjściem. Może maseczki "oczarowanie" i"nocne życie" były by odpowiednie?

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nowy maseczkowy post :)

    Wszystkie maseczki są super! Ale ta bb i oczyszczająca chyba najlepsze jak na moj gust ;)

    Udal ci sie tag ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę ogrom tego różowego na blogach i aż płonę ze szczęścia:)

      Usuń
  3. Chętnie wytestowałabym Perfekcję - jej działanie zawiera w sobie wszystkie moje skórne problemy - mam skórę mieszaną, nadmiar sebum, rozszerzone pory.. ciekawi mnie też Odkrycie - swoją drogą nazwy i szata graficzna są świetne! ;) Oczywiście w TAGu udział biorę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Nie wiedziałam, że Dermika ma aż taki wybór maseczek- zazwyczaj w drogeriach jest ok. 10 rodzajów. "Energia" i "Nasycenie" mam już wypróbowane. Chętnie sięgnęłabym po "Ukojenie" lub "Alabaster". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale wybór !!!
    patrzę i patrzę, dla mojej, dojrzałej już i kochającej nawilżanie i regenerację, dosyć suchej skóry wybór jest przedni. Satysfakcja, Sensacja czy Vita-Retinol, co jedna to lepsza. Więc w razie czego, cieszyłabym się z każdej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja postanowiłam nie iść na łatwiznę i w tym tygodniu zrobić jakąś maseczkę domowym sposobem :) Zastanawiam się co wymieszać :)
    Podoba mi się Dermika odkrycie bo to peeling i ma ziarenka jojoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiły mnie perfekcja i ukojenie :)
    ps. przyłączyłam się do akcji i już w niedziele pojawi się pierwsza recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja twarz często jest zmęczona. Po całym dniu w szkole moja cera potrzebuje energii i nawilżenia . Najlepszą maseczką byłaby "energetyzująca" i " oczarowanie" .

    OdpowiedzUsuń
  9. A masz w zanadrzu jakąś błotną? to ja się na razie do tych nie zgłaszam, tylko poczekam aż będzie coś bagiennego ;D No, tamta naczynkowa też mnie bardzo interesuje... W ogóle to świetna akcja (tak, już dziesiąty raz Ci to piszę ;D) i czy ja dobrze zrozumiałam, że pozyskałaś "sponsorów" do niej?

    A u mnie recenzja pierwszej maseczki już gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przetestowałabym jakąś maseczkę:)
    Póki co wykorzystuję swoje zapasy i bardzo sie cieszę, że biorę udział w Twoim tagu:):) uwielbiam maseczki i to jaka nasza "buźka" jest po nich.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbowałam bym którąś z tych maseczek . Najchętniej ,,Perfekcja'' ,,Energia'' i ,,Oczarowanie''

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem i opiniami na temat kosmetyków. Ze względu na to,że mam bardzo podrażnioną cerę, gdyż leczę ją dosyć silnymi secyfikami antytrądzikowymi chętnie przestestowałabym maseczkę "ukojenie"

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podoba się pod oczy i na powieki Fresh&Go :)

    Ale jestem ciekawa przez to, że na ogół maseczki sa do twarzy i okolice oczu trzeba omijać :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Dermika Alabaster jest świetna, a maska- żel pod oczy i na powieki to ukojenie dla oczu zmęczonych komputerem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie spotkałam się jeszcze z takimi maseczkami a powiem że wyglądają zachęcająco ... trudno się zdecydować na jedną ...ale chętnie przygarnęłabym Satysfakcję :-)

    a ja się pochwalę, że dzisiaj już pojawiła się u mnie recenzja pierwszej TAGowej maseczki sasasasasasa

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie idealne były by oczarowanie i perfekcja i ukojenie... moja twarz jest strasznie szara po tych wszystkich antybiotykach niestety... swoich maseczek na razie nie mam bo choróbsko w łóżku mnie zatrzymało, dlatego chciałabym bardzo przetestować którąś od Ciebie:*

    pozdrawiam i jak wiesz odwiedzam Cie obserwuje i na fb lubuje ;0

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja po Twojej recenzji napaliłam się na maseczkę BB, pobiegłam nawet po nią do Rossa, ale nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z chęcią wypróbowałabym maseczkę energetyzująco-nawilżającą właśnie rzuciłam palenie (nie palę już prawię 2 miesiące)jak wiadomo proces oczyszczania jest dość długi i trochę potrwa niczym skóra odzyska swój naturalny blask więc z chęcią wspomogłabym się taką maseczka :)
    może ktoś doceni moją determinację :) pozdrawiam serdecznie oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ ich jest! Nie miałam pojęcia. Byłam w szoku czytając Twoją recenzję Pełni Blasku - szukałam jej wczoraj, ale na razie nie znalazłam. Poza tym chętnie wypróbowałabym którąś z: Sensacja, Pełnia Życia lub Energia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za zaproszenie:) na pewno chętnie wezmę udział:) juz dawno przymierzałam się do maseczek, ale nigdy mi się nie chciało:) czas się zebrać. pierwsze kilka szt już kupione:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taką pod oczy i na powieki mam już :) Ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, wiesz, kuszą mnie dwie :). BB - bo mam sentyment do kremów BB i zapowiada naprawdę wiele cudów, które sama potwierdziłaś swoją recenzją :). Bardzo bym ją chciała :).
    Drugą jest Fresh&Go, bo moje przemęczenie widać bardzo wyraźnie, o stresie nawet nie wspominam, bo może go nie widać, ale po jakimś czasie odbierają go wszystkie zmysły :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham maseczki Dermika :) Ale już dostałam od Ciebie prezenty, więc nie będę się zgłaszać, jako ta nadmiernie pazerna...

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie kusi ta BB, popłynę z falą mody na kremy BB i złapię się na chwyt marketingowy ;)lubię efekt WOW i tego spodziewałabym się po maseczce wielofunkcyjnej jak nazywa ją producent. Lubię też konfrontować moje odczucia z mega obietnicami producentów :) Myślę, że 3 części maseczki to świetne rozwiązanie, ja jeszcze nigdy nie zużyłam całej maseczki za jednym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne mają te nowe opakowania zwłaszcza te pomarańczowe i żółte, takie słoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. A to ja się zgłaszam :)
    hmm z przyjemnością przetestuję coś nawilżającego i odżywczego :)
    NA FB lubie ;)
    MAgdalena B

    OdpowiedzUsuń
  27. ss satysfakcja i sensacja to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie by była Maseczka Dermiki Satysfakcja z róży :) mam zniszczona cerę i myślę ze to właśnie ta będzie dla mnie rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  29. UKOJENIE:)Te maseczki wyglądają po pierwsze jak tęcza po drugie mają nazwy działające na wyobraźnię. To lubię:)
    Ps. dzisiaj ja także zrobiłam mały zapas saszetkowców :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Malinko, rozpieszczasz swoje czytelniczki coraz bardziej :) A ja zaraz nakładam na twarz kolejną maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow!! Toż to wspaniałe ODKRYCIE - tyle maseczek dostępnych w jednym miejscu!! NASYCENIE kolorami i składnikami sprawia, że pogrążam się w SENNYM MARZENIU, chociaż już czas na party - co tu dużo mówić, takie jest NOCNE ŻYCIE w mieście ;)

    Malinko, Twoja akcja podoba mi się coraz bardziej :)
    Chętnie przetestuję i zrecenzuję maseczki: ODKRYCIE, NASYCENIE, SENNE MARZENIE i NOCNE ŻYCIE.

    OdpowiedzUsuń
  32. moja droga, jaka piękna inicjatywa. mi ostatnio doskwiera brak czasu, poza tym zawsze byłam na bakier z maseczkami więc aż boję się wybierać, bo jeszcze mi się trafi i będziesz chciała jakąś do mnie wysłać;P
    te maseczki dermiki mają śliczne opakowana. jak udało Ci się zdobyć ich tyle? :)
    nie wybiorę konkretnej - wszystkie wydają się być odpowiednie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne te maseczki, ja miałam plany żeby chociaż raz w tygodniu robić maseczkę:) ale kusisz żeby bardziej o siebie zadbać.
    ja bym wybrała OCZAROWANIE, NOCNE ŻYCIE, SENNE MARZENIE I SENSACJA

    OdpowiedzUsuń
  34. jutro dzień rozpoczynam od maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam 'Alabaster' z tej serii, naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiedziałam ,że Dermika ma takie fajne maseczki i do tego tak duży wybór. Ja chętnie przetestowałabym "Tajemnicę młodości ":-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Maseczka "Pełnia blasku" i "Senne marzenie" - chętnie bym wypróbowała i rozmarzyła się :)) fajna akcja :) Przez tę Twoją akcję zaopatrzyłam się w maseczki dwie dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  38. 'pełnia życia' bo obecnie brak energii do wszystkiego ;c

    OdpowiedzUsuń
  39. nocne życie, bo dla mojego drugiego, imprezowego oblicza będzie doskonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam maseczkę alabaster. Tajemnica młodości też jest całkiem całkiem.

    Chętnie wypróbowałabym maseczkę ukojenie, bo zaczerwienienie skóry to mój odwieczny problem, więc wszystko co nawet na chwilę pomoże jest mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybieram - oczarowanie ! Perfekcyjnie piękna oczaruję męża i może wreszcie skusi się zabrać mnie na zakupy - wszakże jesień już, a w szafie pustki !

    OdpowiedzUsuń
  42. W tym przypadku także zrzucę winę na zatrucie! Po dwóch dniach jestem zmęczona strasznie, pod kazdym względem, dlatego mojej cerze bardzo przydałoby się odżywienie w postaci dawki Ukojenia, Odżywienia czy Pełni życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie miałam jeszcze przyjemności z maseczkami dermikowymi, sprawdzają Ci się?

    OdpowiedzUsuń
  44. Senne marzenie i ukojenie- to moje typy:)
    Jakbyś miała nadmiar do testów daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ostatnio w naturze czaiłam się na te maseczki, ale na razie mam tak duży zapas, że najpierw muszę zużyć to co zalega mi na półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaki duzy wybor ! Ja szczerze mowiac nie moglabym sie zdeycodowac na jedna ! Próbowałam juz naprawdę wiele tych maseczek i wszystkie sa rewelacyjne - kazda spelnia obietnice producenta, wszystkie w wygodnych opakowaniach, łatwe w aplikacji !
    Ostatnia maseczka jaka wyprobowalam byla BB i powiem wam ze jest powyżej moich oczekiwań ! Naprawde efekt rewelacyjny - skora wygładzona,makijaż trzyma sie idealnie - Dla mnie MUST HAVE przed jakakolwiek impreza ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moja ulubiona maseczka Dermiki to Alabaster. Za jej wspaniałe działanie na skórę. Maseczka odżywia skórę wewnątrz a na zewnątrz nadaje jej dokładnie alabastrowy wygląd. Skora jest mila w dotyku i wygląda bardzo zdrowo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...