29 października 2012

Konkurs "Tylko ja i maseczka", wybieramy zdjęcie i...

...wygrywamy nagrody!




Tym razem na KONKURS "Tylko ja i maseczka"
wpłynęło 8 zdjęć. Nadesłały je moje odważne dziewczyny, którym w tym miejscu należą się słowa uznania:)

Wszystkie zdjęcia są urocze i z pomysłem. Niektóre z nich nadają się wprost na baner zachęcający, może na przyszłoroczną akcję;)

Kolejność zdjęć wg daty otrzymania maila. Zapraszam do głosowania!


1. xkeylimex
Algae Face Mask - maseczka algowa typu peel-off z ekstraktem z truskawki Tso Moriri
2. Olga Malolepsza
Miętowa maska błotna do twarzy BingoSpa
3. Paulina S.
Maseczka z zieloną glinka antystresowa champs de provence
4. mentoska
maseczkę dotleniającą z czerwoną glinką firmy Ziaja
5. Cellulitka
Avon Planet Spa Maseczka głęboko oczyszczająca pory
6. esy,floresy, fantasmagorie
Montagne Jeunesse Maseczka truskawkowa - głęboko nawilżająca i odblokowująca pory
7. Artist Domi
Manuka Oil Face Pack Antybakteryjna maska do twarzy z olejkiem Manuka
8. Szarona
Perfecta Beauty Mask maseczka na twarz, szyję i dekolt, Kwasy AHA + sok z aloesu


Na które zdjęcie Waszym zdaniem, warto zagłosować?

Zasady głosowania:

  • głosować można do soboty 3. listopada do godz. 24.00,
  • oddajemy głos pisząc pod TYM postem TYLKO jeden komentarz, podając JEDEN numer zdjęcia (od 1 do 8),
  • brane pod uwagę będą komentarze TYLKO tych osób, które są w gronie moich obserwatorów,
  • nie można głosować na samych siebie;)
  • wyniki głosowania zostaną ogłoszone w osobnym poście następnego dnia, czyli 4. listopada,
  • nagrody otrzymają 3 osoby, które zbiorą największą liczbę głosów otrzymaną w komentarzach po TYM postem,
  • nagrodą jest jedna z maseczek MOOYA BIO lub BeatyFace Maseczka kolagenowa,
  • dla osób, które oddadzą ważny głos w komentarzu i dodatkowo uzasadnią swój wybór, przewiduję oczywiście nagrody niespodzianki:)


Przypominam, że na maile z podsumowaniem TAGu PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek, czekam TYLKO do 3 listopada do godz. 24.00. Szczegółową informację co powinien zawierać mail znajdziecie tutaj>>


Dobrej zabawy!:)

49 komentarzy:

  1. Ja oddaję swój głos na maseczkę...na dziewczynę na zdjęciu nr. 1. :)

    Dlaczego ?
    Po pierwsze zdjęcie jest inne od wszystkich i takie pozytywne na swój sposób.
    Jest pomysłowe i jakoś tak fajnie się na nie patrzy :)
    Jak patrzę na to zdjęcie i dziewczynę na nim, to mogę śmiało stwierdzić, że mogłabym kupić tę maseczkę, ponieważ emanuje to jakąś pozytywną energią. Kurcze, trudno jest mi to ująć w słowa, ale sama do siebie się uśmiecham, gdy na nie patrzę.
    Taka truskawkowa moc na jesień (zimę jesienią) to świetna sprawa. Przywołuje wspomnienia lata :)

    Gratuluję wszystkim dziewczyną, które zdecydowały się przesłać maseczkowe zdjęcia.
    Wszystko fajnie i zachęca do dbania o swoją cerę, ale jakoś to pierwsze mnie najbardziej napędza do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuje na zdjęcie NR 1. Maseczka jest świetna, taka... landrynkowa ;) Truskawka jako maseczka- mniam brzmi smacznie :) Zdjęcie z pomysłem- pokazuje, że różowe też może być "ossstre" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah dziewczyny super fotki:), żeby nie głosować na samą siebie głosuje na nr 1:) Świetnie i drapieżnie:)
    Piękna różowa maseczka połączona z dzikością każdej kobiety:) Bo która z nas nie nosi w sobie wilka?? ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również oddaję głos na 1 !!!! rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój głos oddaję na fotkę nr 1.
    Zabawnie, na luzaka i drapieżnie.
    Pielęgnacja na wesoło ;)

    ------------------
    http://makeup-mysecondskin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fotka nr. 3
    Rodzaj maseczki najbardziej kojarzy mi się z maseczkami rodem z filmów :) taki typowo bagienny SPA-look, rzeczywiście nadający się do relaksujących wieczorów w stylu: ja, moja maseczka i ja :)Podoba mi się.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę oryginalna i zagłosuję na 1- właśnie za oryginalność dziewczyny z pierwszego zdjęcia. Zdecydowanie się wyróżnia i moim zdaniem zdjęcie jest po prostu urocze! Mimo to gratuluję odwagi wszystkim dziewczynom, które przesłały zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja oddaję głos na 7:)
    kobieta zadbana- kobieta wymalowana!
    tylko ja i maseczka i to nawet ja w trzech odsłonach:) Czerwone usta i eyeliner fajne kontrastują z maseczką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaję głos: 1
    Za humor, dystans do siebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. mój głos: 1
    Zabawne ujęcie, dystans i luz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na 1 :)
    Gdy pierwszy raz spojrzałam na to zdjęcie wywołało uśmiech na mojej twarzy. Daje się zauważyć, że dziewczyna jest pozytywnie nastawiona do świata. Stwarza również wrażenie drapieżnej :) Dodatkowo słodkiego wyglądu dodaje jej maseczka na twarzy w kolorze różowym, już czuję ten piękny zapach truskawki unoszący się w powietrzu :)
    Podsumowując dziewczyna wydaje się być zarówno drapieżna jak i słodka no ale kobieta zmienną jest czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wszystkie zdjęcia są genialne! Bardzo się cieszę, że konkurs jednak cieszył się popularnością i teraz możemy podziwiać taką fajną maseczkową galerię :)

    Mój głos wędruje na szczęśliwą 7 :) Bardzo podoba mi się pomysł na połączenie trzech zdjęć w jeden, bardzo profesjonalny banner, który rzeczywiście mógłby promować maseczkowy październik za rok :) Poza tym Artist Domi fajnie podkreśla, że kobieta może się upiększać nie tylko za pomocą makijażu, ale również dzięki mocy maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, powalasz :) Uwielbiam każde Twoje maseczkowe zdjęcie <3

      Usuń
  13. Jak tylko zobaczyłam xkeylimex pomyślałam: "Tak! to się nazywa fotka z pazurem!" ;)
    Według niektórych kobieta z maseczką nałożoną na twarz "straszy"- nasza "Jedyneczka" przedstawiła to w krzywym zwierciadle i to mi się spodobało ;)
    I ten dystans do siebie w eskorcie wściekłego różu- to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie absolutnie hitem jest zdjęcie numer 1 :) Nie dość ,że zdjęcie genialne zabawne i koszulka pod kolor maseczki albo i odwrotnie :P to jeszcze TRUSKAWKOWA czyli mój ulubiony owoc :) super ;) powodzenia życzę w konkursie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie zdjęcie nr 1. Jest zabawne, oddaje doskonale zamysł akcji, a maseczka wygląda smakowicie :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przegapiłam:(:(:(
    Życzę dziewczynom powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcie nr 1, zabawne :)
    kurde już październik się kończy a ja daleko w tyle, muszę nadrobić do środy co najmniej ;> nie wyszła mi ta akcja, jednak październik zabiegany w tym roku miałam, może na następny rok uda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... ja październik kwalifikuje do najgorszego z całego roku 2012 :/... no ale za 3 dni listopad! :D oby byl lepszy ;) postaram się o to!

      Usuń
  18. Ja także głosuje na nr.1
    Pysznie wygląda ta maseczka, prawie jak koktajl truskawkowy :D Sam widok maseczki sprawa, że czuje truskawki :D Ahh prawie jak lato! Plus zabawne i ciekawe zdjęcie :) Najlepsze jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia dziewczyny :D ta moja maseczka wybrakowana jakaś w porównaniu z innymi dziewczynami :P ale co tam :D zdjęcie jest, a zabawa świetna.

    Ja głosuję na 1, urzekła mnie ta różowa maseczka, świetny ma kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie ! będzie może jakaś akcja listopadowa ? bo smutno mi będzie bez tych maseczek :( oczywiście dalej będę stosować przynajmniej raz w tygodniu, ale to już nie to samo :) a przydałoby się tu wprowadzić jeszcze jakąś inną akcję dla motywacji :)

      Usuń
  20. Spory wybór, ale oddaję głos na zdjęcie nr 1. Uwielbiam truskawki i tym mnie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie najlepsza 1 ;D
    Zdjęcie jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcie nr 1 :) Oryginalne podejście ;P i dystans do siebie :)))!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcie nr. 1.

    Dlaczego?
    Widać, że kobieta jest drapieżna nawet z pomalowanymi paznokciami i z maseczką na twarzy ;3.
    Widać, że dobrze się bawi i nie wstydzi. A i bluzeczka dobrana do koloru bluzki ;3.
    Zdjęcie jest inne od innych, lecz dość naturalne, nie przesadzone, zabawne.
    "Truskawkowe Rawr" bardzo do tego pasuje... A, ze ja w gruncie rzeczy lubię truskawki...
    Jeśli pachniało tak dobrze jak owoc to nie dziwię się, że musiała się bronić :3.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie numer 1 :) Kasia wygląda na nim na piękną kobietę mino zakrytej maseczką cery :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie nr 1. Za dystans do siebie,optymizm i energię bijącą z fotki, oraz świetny efekt różowego tygryska:). Gdyby to była reklama maseczki, to na pewno bym zakupiła kierując się samym zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia, taki "halloweenowy" niemal post ;-)

    Trudno wybrać jedno, ale chyba dołączę do "wyborców" numeru 1.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie numer jeden! Wspaniale, że xkeylimex wzięła udział w tym konkursie, bo jej się należy wręcz nagroda za całokształt :) Na jej blogu bardzo często znajdziemy świetne zdjęcia w maseczkach, które uwielbiam oglądać, ale to już przeszło wszystko :)
    Podsumowując za co oddaję głos na zdjęcie numer jeden:
    - truskawkowe rawrrr, bo jestem fanką Jurrasic Park ;)
    - za dystans do siebie
    - za niebywałą rzecz: wyglądanie niesamowicie atrakcyjnie nawet w maseczce
    - za samą recenzje tej maseczki, rzadko to się zdarza bym po przeczytaniu notki aż tak bardzo zapragnęła coś mieć!
    - za samą kompozycję zdjęcia, jest śliczne same w sobie
    - za różowy kolor, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nr. 1 ! <3 Bardzo optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swój głos oddaję na zdjęcie nr 1;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie fotki super - brawo dla dziewczyn za odwagę :-)
    ciężko było się zdecydować hmmmmm głosuje na zdjęcie nr 3 - wydaje mi się takie najbardziej naturalne

    OdpowiedzUsuń
  31. 6! :D Urzekła mnie ta mina :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No i się spóźniłam.... zabiegana ja ! :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za wszystkie głosy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcie nr 1 - za niestandardowe podejście do tematu, minę i kolorystyczne dopasowanie maseczki do koszulki (lub koszulki do maseczki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiscie glosuje na zdjecie numer 1. Dla mnie bomba i wielka zacheta do nakladania maseczek na buźkę ;) Dziewczyna oryginalna, z pomyslem, widac, ze wziela sobie konkurs do serca i wlozyla troszke pracy w przygotowanie. Zwracajac uwage na detale, rozbroila mnie maseczka kolorystycznie podobna do bluzki :) Widac, ze pielegnacja sprawia przyjemnosc :) Dodatkowo wspomne, ze zamiast wydawac pieniadze na Halloweenowe stroje, wystarczy nalozyc maseczke i ruszac do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Numer 1! Chyba nie trzeba specjalnie silić się na uzasadnienia :) Pomysł, przekaz, kolorystyka - wszystko na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jedynka zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oczywiście Kasieńka z nr 1 i jej pazurki, które leczą :)

    OdpowiedzUsuń
  39. xkeylimex - nr 1 - za pomysł i Halloweenową stylizację rawwrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  40. już za 2 dni wyniki! Jestem ciekawa czy wygra osoba na którą głosowałam

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczyny fantastycznie prezentują się w tych maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne "maseczkowe twarzyczki" :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...