27 października 2012

TAG: Moje biżuteryjne cuda

Ostatnio zostałam zaproszona do odpowiedzi na pytania  w Tag-u: Moje blogowe sekrety. Próbowałam podejść do tematu ze 2 razy, nie chciałam zawieść dziewczyn, ale... niestety poległam. Bardzo Wam przepraszam, ale nie podchodzi mi ten tag;( Myślę, że i tak mnie bardziej poznacie tu na blogu i w komentarzach u siebie.

Dziś jednak zostałam zaproszona do pierwszego TAGu Meli. Porobiłam szybciutko zdjęcia i nawet wyszło 10, tyle ile jest wskazane w tagu.:)




Przyda mi się taka odmiana:)
 

Zasady TAGu:

1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem: MELA
2. Wybierz 10 perełek ze swojej kolekcji biżuterii, krótko przedstaw historię każdej z nich (gdzie kupiłaś, za ile, z czym nosisz, czy ma wartość sentymentalną, jakie wspomnienia są z nią związane itp.)
3. Wklej zdjęcia swoich ulubieńców.
4. Otaguj 5 blogowych koleżanek.


Oto moje cudeńka, w których można mnie zobaczyć najczęściej:


1. Dostałam jako prezent urodzinowy

2. Truskawka z New Yorker'a

3. Lubię mieć pełno wszystkiego na ręce:)

4. Gdy nie mam pomysłu na nic, te burszczynki od mojej córeczki zawsze pasują:)

5. ...a tu wersja z bransoletką

6. Najfajniejsze w tych kolczykach jest to, że dopasowują się kolorystycznie do ubioru i otoczenia:)

7. W kolorze koralowym jest mi bardzo do twarzy...:)

8. W czerwonym też nie najgorzej;)

9. Ta po prawej to od siostry,a po lewej... to nie wiem, ale bardzo mi się podoba.

10. Moje turkusiki:)




Ot, takie moje cudeńka!;)

Przepraszam, że nie podaję cen, ani nazw sklepów. Większość dostałam, za co jestem ogromnie wdzięczna:)


TAGuję:

http://agatapiszeee.blogspot.com
http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com
http://ta-kazik.blogspot.com
http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com
http://paryska88.blogspot.com


Mam nadzieję, że zechcecie się przyłączyć do zabawy? Chętnie pooglądamy sobie to co lubicie najbardziej, poznając Was troszkę lepiej? 

Udanej soboty!

63 komentarze:

  1. Szósteczka najpiękniejsza :) Takie praktyczne skoro się dopasowują do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo tego zdjęcia, najczęściej "pokazuje się" kolor turkusowy.

      Usuń
  2. Dziękuję za oTAGowanie:)
    Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć.
    Podobają mi sie bardzo takie bransoletki 3:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawka urocza, ale przyznam, że spodziewałam się malinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh dziękuję :***
    Odpowiem może w następnym tygodniu bo ostatnio masę tagów robię:D haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kryształki, choć mi się zawsze podobały... Wolałam jeden z naszyjniku :3
    Lubię "lekką" biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie zobaczymy, bo z tego co widziałam Mela otagowała wszystkie, które chcą się dołączyć:)

      Usuń
  6. Uwielbiam bransoletki z perełek,Super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je sobie różnie podobierać i dopasować z innymi. Im więcej tym ładniej (jak dla mnie);)

      Usuń
  7. ja z kolei nie przepadam za bransoletkami. przeszkadza mi to majtanie na ręce :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana za odpowiedź na TAG! :) Będzie mi bardzo miło, jeśli będę wiedziała, które dziewczyny (których jeszcze nie znam) odpowiedzą na ten TAG - chętnie poczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że wiele dziewczyn zrobi sobie odskocznię na chwilkę od kosmetyków;)

      Usuń
  9. Kolczyki z tymi mieniącymi się kryształkami są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. OO ja mam wiele swoich ulubieńców ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne turkusy i czerwone korale! W ogole fajne masz bizu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają pierwsze kolczyki, ale ja sama noszę tylko małe na duże lubię popatrzeć:-)
    Bransoletki perełkowe też super. Sama bardzo lubię mieć dużo bransoletek na ręku i to je zazwyczaj noszę z biżuterii.

    p.s. Wieczorkiem odpowiem na wiadomość;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się truskawka z New Yorker'a :) reszta nie bardzo jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny TAG
    cudne te mieniące się kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tag jest bardzo pomysłowy, może się przyłączysz?

      Usuń
  15. mam multum takich bransoletek co pokazujesz jako nr. 3:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze przygarnęłabym każdą ilość w różnych kolorach;)

      Usuń
  16. bransoletki nr 3! <3
    zawsze mi się to podobało a nigdy nie miałam do czego ich nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowy Tag :)

    Pozycja 6! <3 Jestem jak sroka, kocham wszystko co się świeci! *-*

    -------------------------
    http://makeup-mysecondskin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam takie czerwone truskawki, na łańcuszku - kolczyki kupione we Włoszech, zapomniałam o nich całkiem, ale teraz będę je zakładać ;)
    U mnie dzisiaj maseczka antytrądzikowa z Barwy, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to takie tagi nam przypominają o różnych różnościach;)

      Usuń
  19. kolekcję biżuterii tez lubię oglądać :), a chyba 1. najbardziej mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne rzeczy i sympatyczny TAG;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Toż to malina, a nie truskawa! :P Ale to musi fajnie wyglądać- Malina nosząca malinę ;)
    Mi najbardziej wpadła w oko ta bransoletka, którą masz od siostry- z takim drapieżnym motywem. Przypomina trochę jedną z ostatnich kolekcji Pandory (chyba.... mam nadzieję, że nie popełniam tu jakiegoś błędu i fanki Pandory mnie nie ukamienują :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? malina? Kurcze, sama już się zastanawiam... A ta a'la Pandora, to taka "panterka";)

      Usuń
  22. Turkusy chętnie bym przygarnęła;p Poza tym, to jestem zadziwiona ilością biżu w kompletach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Cytrynka, tak na prezent, to "bogaciej" jest dać komplet;) Ale dla mnie to lepiej:)

      Usuń
  23. Bardzo ładna kolekcja różności :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kolczyki w których główną rolę gra światło - za każdym razem wyglądają inaczej :) bardzo kobiece różności a bursztynki rozczulają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nikt o nich nie wspomniał;) W rzeczywistości noszę je najczęściej:)

      Usuń
  25. Dziękuję za otagowanie :) świetny TAG :) jutro odpowiem :) bardzo mi się podobają te cudeńka nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobne kolczyki jak te na zdjęciu numer 6 :))

    OdpowiedzUsuń
  27. moje serce skradła truskaweczka ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Truskawka jest bajeczna! Chętnie bym zobaczyła jak wygląda na kimś, bo ze zbliżenia jestem zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna biżuteria i bardzo fajny TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepraszam nie zauważyłam tego posta:(

    OdpowiedzUsuń
  31. W sumie możesz jeszcze raz napisać z innymi ulubieńcami:P

    OdpowiedzUsuń
  32. komplet bransolet jest cudny. Musi to bardzo fajnie wyglądać na ręce.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...