07 października 2012

Czy maska Dr Irena Eris zachęci Was do...

Czy maska Dr Irena Eris zachęci Was do systematycznego używania maseczek i opisywania tych chwil relaksu na Waszych blogach, nie tylko w październiku?
 
Producent zachęca: odkryj intensywne działanie wyjątkowych składników, połączone z niezwykłym doznaniem pielęgnacyjnym. Poczuj dobroczynną siłę natury magmy wygasłego wulkanu i tajemnicę urody polinezyjskich piękności. Naturalna glinka olea, zawierająca cenne minerały i mikroelementy, przywraca równowagę fizjologiczną skóry, usuwa martwe komórki naskórka, toksyny i inne zanieczyszczenia. Kaolin zapewnia działanie ściągające, a wyciąg z guarany szybszą mikrocyrkulację. Skóra odzyska naturalną świeżość, blask i piękno, a Ty poczujesz się odprężona i zadowolona.
  
FACE - POLINEZYJSKA MASKA ŚCIĄGAJĄCO-DETOKSYKUJĄCA do twarzy - oczyszczenie, nawilżenie, zwężenie porów
Pojemność 50 ml, cena: 99 zł

Maska ta czeka nie tylko na te najbardziej wytrwałe, ale również na tę z Was, która będzie potrafiła czerpać radość z chwil, które są tylko dla niej. Wasze recenzje o nam powiedzą:)

Pod koniec października zrobimy posta podsumowującego akcję, gdzie będziecie mogły zamieszczać linki do swoich recenzji. Mam nadzieję, że zabawa będzie świetna!


43 komentarze:

  1. O jacie, chyba już mnie bardziej zachęcić nie mogłaś. Już jestem w niebie na samą myśl o tej marce i tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erisek też ma w sobie to kuszenie, a 'niech go licho' i to ogromne...

      Usuń
  2. zwężenie porów - przydaloby się, ale cena maseczki powala

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę opisać moją pierwszą tagową maseczkową przygodę z wczoraj, oj, zachęca :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Świetna musi być:-) Totalne odprężenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska wygląda naprawdę zachęcająco! Pewnie na poszarzałej skórze zdziała cuda! mrrr :p

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie niestety za droga a chętnie bym spróbowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. brzmi zachęcająco ;] musi być bardzo skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!!!!!! <3 <3 <3 Już od samego patrzenia na nią czuję się odprężona i zadowolona :D

    Muszę coś zarzucić na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęca mnie to zwężanie porów z opisu, ciekawe jak to wygląda w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro ktoś kupuję ją w takiej cenie to myślę, że musi być swietna:)
    Chciałabym ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj będę się maseczkować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ale bym chciała ją wypróbować! Nie mają jakiś mniejszych pojemności?

    OdpowiedzUsuń
  13. cena powala na kolana ....
    gdybym tyle zapłaciła za maseczkę spodziewałabym się po niej cudów :-)

    fajny pomysł na tego zbiorczego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbiorczy post? Nie, to zachęta dla Was na nagrodę:)

      Usuń
  14. ja muszę właśnie przygotować taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow...co za exclusive..:) Polinezja w łazience hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna maseczka, która mnie u Ciebie zainteresowała :) Nigdy nie spotkałam się z Polinezją w kosmetykach, bardzo ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko fajne ..hmm oprócz ceny :FD

    OdpowiedzUsuń
  18. O ta mnie zainteresowała, przydałoby mi się zwężenie porów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Malinko, Ty dobra istotko, czy Ty zdajesz sobie sprawę z tego, że dzięki Tobie setki dziewczyn- blogerek zaczęło namiętnie dbac o swoją buzie, jesteś wspaniała !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to chodzi! Na swojej już widzę korzystne zmiany... a sama byłam dłuugo sceptyczna do maseczek.

      Usuń
  20. Oj dziewczyny, przecież to jest dla Was! Starczy być konsekwentnym i stosować raz w tygodniku maseczkę i na koniec miesiąca zdać relację!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachęciłaś mnie bardzo :D

    Fajnie, że akcja nabiera tempa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny jest ten pomysł :)) aż namiętnie zaczęłam maseczki kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałam otagowana, ale nie mogę się jakoś zebrać. Ostatnio jestem trochę zawalona, trochę czasu będę miała od wtorku, więc się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa maseczka, ale cena spora. Mi się w końcu udało znaleźć chwilę na post o maseczce.

    OdpowiedzUsuń
  25. maseczka jest bardzo ciekawa i przemawia do mnie w 100%, dla mojej mieszanej cery byłaby na prawdę rewelacyjna, nie tylko pomogłaby mi się uporać z porami:d ale także oczyściłaby moja cerę :) super !! szkoda że cena jest tak wysoka, ale może gdybym mogła przetestować jej możliwości cena w przyszłości problemem by nie była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją otrzymać w prezencie, wystarczy być konsekwentnym w swoich maseczkowych działaniach:)

      Usuń
  26. Prawie 100 zł za maseczkę jest sporym przegięciem. Nawet jeśli maseczka jest warta tej ceny, to ja nie dam tyle za maseczkę do twarzy. Nie i już :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasi ja już jestem tak zdesperowana poszukiwaniem idealnego kosmetyku do mojej buźki że już cena nie będzie tak straszna jeśli okaże się być dobra i warta swojej ceny:) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam dużo dobrego na temat tej serii Eris SPA, szkoda, że ceny trochę zniechęcają ;) Ale czasem warto wydać trochę więcej i mieć kosmetyk, który faktycznie działa. W takich wypadkach jednak wolałabym najpierw zdobyć jakiś tester, a z tym w naszych drogeriach niestety ciężko ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...