07 października 2012

Maseczka IWOSTIN wędruje do...

Wróciłam już do domu po weekendzie, który spędziłam też... maseczkowo;) Zmusiłam siostrę do skorzystania z dobrodziejstw i nałożyłam jej dwie maseczki. Do akcji przyłączyła się też nastoletnia siostrzenica, a jakże! Takiej okazji nie mogła przecież zmarnować i dla niej znalazła się maseczka UnderTwenty:) Recenzje z naszego maseczkowego wieczora wrzucę na blog jutro.

A teraz, czytając Wasze komentarze muszę powiedzieć o radości, że pod moją nieobecność sporo się tu działo:) Trochę Was tu pozachęcałam nowymi maseczkami i widzę spore zainteresowanie!

Kilka dni temu prezentowałam Wam maseczkę Iwostin Capillin Maseczka kojąco-wzmacniająca do cery naczynkowej. Dzięki komentarzom pod tym i wcześniejszym postem, miałam możliwość dowiedzieć się o Waszych potrzebach.

Bardzo mi miło poinformować, że maseczka Iwostin Capillin oraz BB Dermiki (bo też taką sobie wymarzyła) i kilka innych, zostanie jutro wysłana do:

  
Bardzo Ci dziękuję za komentowanie u mnie na blogu:) Liczę na to, że przetestujesz te maseczki i napiszesz szybciutko recenzje, abyśmy wszystkie mogły się z nimi zapoznać:)

Proszę Cię o wysyłanie na mojego maila adresu do wysyłki.

Przy okazji muszę Wam powiedzieć, że kolejne maseczki dotarły do mnie w piątek po południu i już czekają na testowanie! Do akcji bowiem postanowili się przyłączyć także producenci i dystrybutorzy maseczek:) Maseczkowa mania zatoczyła koło!

W kolejnych postach będę je prezentować i czekać na Wasze opinie. Niektóre z nich trafią do Was, tak jak wspomniane wyżej maseczki do Madame Peacock:)



PS Ale Was już dużo ze mną na facebooku:) Dziękuję!

 

48 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i czekam na recenzję bo sama chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Ciebie kiedy maseczkowa recenzja?;)

      Usuń
    2. Już niedługo, przypuszczam że jutro. :)

      Usuń
  2. Wow, ile dobrodziejstwa! :) Mi się marzy taka, która naprawdę ładnie oczyszcza i na razie nie mogę takiej znaleźć :( Chętnie się przyłączę do akcji, jeśli jest jeszcze taka możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama widzisz, zaczynam kiepsko, ale co znaczy dobra wola i chęci... Na pewno z innymi będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że to tylko taki falstart

      Usuń
    2. Jak zawsze jesteś kochana :) A powiem Ci, że kremik sprawuje się wyśmienicie, już niedługo będzie pełen opis.
      Buziaków sto - czas na maseczkę :)

      Usuń
    3. Hi hi hi, ja też, ogromnie. A Ty tak mnie tutaj kusisz, takie cuda pokazujesz, że aż mnie w dołeczku ściska. Po nocach śnią mi się maski! Mąż się ze mnie śmieje, że zapasy na rok robię :)

      Usuń
  4. wykonałaś świetną robotę z tym TAGiem. serdecznie Ci gratuluję!
    dzięki Tobie wiele blogerek znajdzie nie tylko czas na bycie piękniejszymi, ale i na zatrzymanie się na chwilę i pozwolenie sobie na chwilę relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci po cichu - sama z tego korzystam i widze juz efekty!

      Usuń
  5. Gratuluję :)) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A no widzisz, zależy kto co lubi :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie jestem 200 obserwującym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko się rozkręciło :)My się upiększamy, są i nagrody i sponsorzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ te blog erki będą teraz piękne ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty nie? Nie będziesz się maseczkować?
      Zawsze może być też tak, jak u mnie - koszmarna porażka...

      Usuń
  10. Gratulacje:)
    miłego relaksu i super efektów

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedzinki na blogu. zapraszam ponownie:) Bedę zagladac również tutaj, bo tematyka interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja koniecznie od jutra też biorę się za testowanie! Nie ma obijania:)
    Więc zapraszam jutro na recenzję maseczki Apis:)
    P.S gratuluje maseczek, czekam na recenzję:)

    P.S obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Madame Peacock! :) Obiecuję przyłączyć się do maseczkowego tagu. Jutro spróbuję upolować jakąś ciekawą.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje :)

    To super że przyłączyli się producenci :) Bardzo się cieszę, że Twój pomysł - który uważam za świetny - doczekał się wsparcia "z zewnątrz".

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje.
    Ja bardzo chętnie przeglądnę relację z Waszego maseczkowania:)
    Dziękuję Malinko za wstawienia banerka, jest już nieaktualny, można usunąć. Życzę udanego, ba! Pięknego tygodnia z pachnącymi maskami. Oby żadna z nich nie okazała się koszmarem, jak to nasza Marta miała... Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nikomu nie życzę...

      Usuń
    2. Nie zdarzyło mi się nigdy z maską, ale przed użyciem jakiejś nowej będzie mi się przypominać Twoja niemiła przygoda.

      Usuń
  16. Gratulacje !!!
    Akcja maseczkowa coraz bardziej mi się podoba!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akcja się rozkręca na całego ^^.
    Gratuluję maseczek do testowania, sama bym je chciała ^^.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Madame Peacock :-)
    ja już rozmyślam jaką kolejną maseczkę sobie zaaplikować :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczka już została wysłana:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...