05 października 2012

Czy na koniec weekendu będzie nas 200?

Moje Drogie, bardzo Was przepraszam, że nie komentuję teraz za wiele na Waszych blogach, ani nie odpisuję na Wasze komentarze u mnie. Chciałam przygotować dla Was weekendowo-niespodziankowe posty, bo do niedzieli wieczorem będę off-line. 

Wrzesień u mnie w rodzinie obfituje w różne okoliczności: urodziny siostry, moje urodziny, imieniny siostry, imieniny Franciszka i kilka innych bardziej rodzinnych. Mamy więc co świętować:)

Mam tylko taką cichą nadzieję, że podczas mojej nieobecności będziecie się wymieniać komentarzami odnośnie proponowanych przez mnie maseczek (te w następnych postach) oraz dotrwacie do tych, które dopiero do mnie spłyną na początku przyszłego tygodnia. A może nas jeszcze tu przybędzie? Gorąco zachęcam!

Obiecałam, że będzie się działo maseczkowo? Obiecałam, więc teraz jest do wyboru, do koloru:)

Do usłyszenia w niedzielę wieczorem!
Malina

16 komentarzy:

  1. Ale extra, ogarnęła nas wszechmaseczkowa ekscytacja !! Dzięki Malinko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja mega szybko się rozprzestrzeniła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja jest mega fajna :) u mnie dzisiaj maseczkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie do niedzieli i udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego weekendu:) Miłej soboty i niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to wszystkim wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. no to wszystkim wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne że dotrwamy:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. udanych imprez!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za życzenia. Było fajnie, rodzinnie i ... maseczkowo;) Odpoczęłam.
    Jest już nas ponad 200!!!!! Hura! Jesteście kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana Malinko już jest 203 :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...