22 września 2012

Dermika Pełnia Blasku BB Upiększająca maseczka

Absolutna wrześniowa nowość Dermiki. Tyle się pisze na temat kremów BB i ta piękna złota kolorystyka opakowania. Jak taka sroka, nie mogłam się jej oprzeć, oczekując totalnej odmiany w szarościach zbliżającej się jesieni. Chyba będę jedną z pierwszych, która ją opisze.


Od producenta: rewelacyjna, wielofunkcyjna maseczka BB dająca efekt olśniewająco pięknej cery. Tuszuje niedoskonałości i nierówny koloryt podkreślając naturalne piękno skóry, chroni przed negatywnym wpływie promieniowania UV (SPF 15), zapewnia doskonałe nawilżenie wygładzenie i komfort użycia.
 

Skuteczne składniki nawilżające: kwas hialuronowy: jeden z najsilniej nawilżających związków, o udowodnionej skuteczności działania; biotechnologiczne otrzymywany polisacharyd: tworzy na powierzchni skóry pielęgnacyjny, silnie nawilżający mikrofilm wygładza i zmiękcza naskórek; mica: mieszanina pigmentów w świetlistych odcieniach miedzi, złota i brązu, nadających skórze subtelny, naturalny blask. Sprawia, że cera staje się delikatnie rozświetlona, a jej niedoskonałości są mniej widoczne podkreśla piękno skóry.  
Pojemność: 3 x 2 ml
Cena: 5,90 zł

Sposób stosowania: niewielką ilość rozprowadzić na twarzy, po oczyszczeniu skóry. Nie zmywać! Maseczka może być stosowana samodzielnie lub na krem, aby nadać cerze niecodzienny charakter. Chcąc uzyskać bardziej subtelny efekt, wystarczy w ostatnim roku oprószyć skórę odrobiną pudru.



MOJA OCENA


Opakowanie: pięknie graficznie opakowanie. Maseczka podzielona jest na 3 części i to jest bardzo duży plus, bo do jednokrotnego użycia wystarcza naprawdę niewiele.

Aplikacja: taka jak w innych maseczkach, należy pamiętać o delikatnym aplikowaniu i bardzo małej ilości.

Zapach: prawie niewyczuwalny, ale przyjemny.

Konsystencja:
średnio gęsta, jedwabista.

Rozprowadzanie: lekkie, maseczka równo przylega do twarzy.

Wchłanianie: szybko łączy się ze skórą, pozostawiając na twarzy piękną świetlistą powłokę.

Wydajność:
jedna część wystarczy na 3 może 4 aplikacje.

Działanie: koniecznie należy przestrzegać sposobu użycia! Należy nałożyć cieniutką, lekko muśniętą na twarz warstwę maski i możesz spodziewać się spektakularnego efektu. W każdym razie ja jestem pod OGROMNYM wrażeniem. Maska bardzo, ale to bardzo dobrze nawilża, posiada UV 15, więc nie trzeba stosować pod nią kremu, ale producent daje tu wybór. Ale najważniejszy jest efekt, który uzyskałam (i piszę to bez grama przesady). Jeszcze nie widziałam (albo raczej już nie pamiętam) mojej
twarzy tak promiennej, a co za tym idzie tak wypoczętej i świeżej. Cera na twarzy jest gładziutka i, powtórzę, bardzo dobrze nawilżona. Na koniec nałożyłam na twarz puder, bo aż za bardzo bił ode mnie blask;) Mam nadzieję, że zrobione przez mnie zdjęcia, obrazują ten opis.
Uwaga: jeśli nałożysz za grubą warstwę maski, możesz się spodziewać zbyt mocnego i nienaturalnego efektu.  

Ogólna ocena: maska jest REWELACYJNA, idealna przed wyjściem, aby poprawić swój wygląd na bardziej korzystny. Będę do niej wracać! Teraz już wiem co to znaczy w kremie BB:)
 

Punkty: 6/6!


Dodam jeszcze, że efekt utrzymuje się co najmniej 8 godzin oraz to, że ja, która nie wychodzi z domu bez podkładu, dzięki tej maseczce mogę zaryzykować:)


Macie doświadczenie z efektem BB?

84 komentarze:

  1. Znam Dermikę i ją lubię, a nawet nie wiedziałam że mają BB. To niespodzianka, godna mojej uwagi, tym bardziej, że tak rewelacyjna ocena. O już mi się zachciało iść na zakupy, pomimo paskudnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby ją kupić trzeba się wybrać do Douglasa, Superpharmy, albo po prostu Rossmanna.

      Usuń
    2. Dostępne są w większości drogerii. Maseczka jest rewelacyjna, trzeba tylko uważać na ilość, zbyt duża może dać efekt maski. Mała ilość, nada subtelny blask i rozświetli skórę.

      Usuń
  2. Faktycznie ciekawa ta maseczka. Napewno kupie jak gdzies wypatrze bo jestem ciekawa efektow na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena na pierwszy rzut oka trochę duża, ale zważywszy na ilość użyć, to za niecałą złotówkę masz promienną twarz!:)

      Usuń
  3. O dosyć ciekawe a już myślałam, że to kolejny bebiszonek a tu biebiszonek maseczka ;P Chociaż jak tak patrzę to postarali się o kolorek dla bladziochów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest OK, ale czy ten kolorek będzie przyciemniał bladą twarz, nie sądzę. Maseczka raczej rozjaśnia i rozświetla.

      Usuń
  4. Nigdzie nie wiedziałam tego produkty, ale zapowiada się świetnie. Jak gdzieś ja zobaczę to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i chętnie przeczytam recenzję, czy moje uwielbienie się potwierdzi.

      Usuń
  5. ostatnio kupowałam maseczki i tej nie było, a szkoda, bo zapowiada się super i chyba warto ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dopiero będzie szerzej widoczna.

      Usuń
    2. koniecznie muszę się za nią obejrzeć przy najbliższej okazji! :)

      Usuń
  6. muszę sobie ją kupić, skoro jest taka dobra,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zachęca, warto wypróbować, nawet jak nie przypadnie do gustu.

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam tej maseczki :) rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dermikę lubię ale tej maseczki nie widziałam , cena bardzo dobra to tez trzeba wykorzystać:) i kupić :) pozdrawiam Panią z torunia :> i pytanie całkowicie nie do posta , czyymoże znasz kogoś w toruniu kto biega sam lub szuka towarzysza? bo ja sie przeprowadziłam i calkowicie się gubię biegając sama:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie widziałam jeszcze tej maseczki, ale nawet na zdjęciach widać efekt. Muszę się rozejrzeć bardziej w tych drogeriach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa, nowiteńka nowość, to pewnie dlatego nie jest tak szeroko dostępna.

      Usuń
  10. Nie widziałam nigdzie takich, a wiesz jak ja lubię takie mazidła:) Czuję się skuszona:) Udanego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  11. PO takiej recenzji pozostaje już tylko zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuu,zachęciłaś mnie tą recenzją do wypróbowania jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu się należy chwila, w której promieniejemy:)

      Usuń
  13. Wow, maska BB, jeszcze o takiej nie słyszałam :) Twoja recenzja naprawdę kusząca, więc będę musiała się za nią rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie, do pięknych bucików pasuje rozświetlona twarz jak ulał;)

      Usuń
  15. Bardzo mnie zaciekawiłaś i chyba się skuszę na to złote cudo :D
    A tak to muszę Ci powiedzieć (napisać), że świetnie piszesz i Twoje posty czyta się z przyjemnością :) z Pewnością tutaj wrócę

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię wszelkiego rodzaju maski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie nią zainteresowałaś . Nie mam doświadczenia z kremami BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam, dlatego tym bardziej byłam ciekawa tej maski.

      Usuń
  18. Jako, że mam doświadczenie z kremami BB podchodzę sceptycznie do wszystkich nieazjatyckich kremów tego typu. Wystarczy spojrzeć na skład, żeby zobaczyć, że to już nie jest to samo. Jednak o takiej maseczce jeszcze nie słyszałam, więc z ciekawości ją kupię i zobaczę jak to z nią będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że włożę kij w mrowisko:)

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o to, żeby potępiać kosmetyki tego typu, tylko po prostu kobiety, które nie miały styczności z azjatyckimi kremami bb są wprowadzane w błąd. Jeżeli komuś odpowiada działanie zachodniego kremu bb, to ok. Po prostu twierdzenie, że działają one tak samo jak azjatyckie kremy bb jest lekkim przekłamaniem.

      Usuń
  19. No po takiej recenzji, to chyba trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja i ciekawy produkt, o którym jeszcze nie słyszałam! Muszę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie uzywalam niczego dermiki, mysle ze powinnam sprobowac:D

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie muszę ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wypróbuję! bardzo mnie zachęciłaś tym rozświetlającym efektem :) ja też dzisiaj testowałam świetną maseczkę - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maseczka, którą nakłada się na kilka godzin i można wyjść z nią z domu? Ciekawe! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, chyba wlłaściwie nie jest to typowa maseczka, ale lekki podkładzik rozświetlający.

      Usuń
  25. Moja mama kupiła sobie ostatnio taki krem BB z Eveline i jest bardzo zadowolona, bo nie lubi typowych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim słyszałam, ciekawe czy tak samo dobrze rozświetla?

      Usuń
  26. I to zawsze jest największy kłopot;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie się zapowiada Malinko, bardzo lubię czytać Twoje opinie. Kusisz oj kusisz ;) Jeśli chodzi o BB jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna maseczka,chyba muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować BB, jednak zaciekawiłaś mnie tą recenzją. Jest dość droga jak na maseczkę, jednak skoro mówisz, że działa cuda, to może warto się skusić? :> Można ją kupić w DN lub w Rossmannie? Ostatnio nie przyglądałam się maseczkom w tych drogeriach, stąd moje pytanie :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można ją kupić też min. w Rossmannie. Myślę, ze cena też nie jest wysoka,, tym bardziej, maska jest podzielona na 3 aplikacje.

      Usuń
    2. Nie wiem jak inne dziewczyny ale dla mnie najciężej wydać jest pieniądze na początku (przykładowo kupuję krem, który jest dość drogi i choć wiem, że starczy mi na długo, to i tak lekki żal jest :D). Oczywiście 6 zł nie jest dużą sumą, ponieważ na 1 aplikację wychodzą 2 zł, jednak gdybym nie wiedziała, że maseczka działa to najprawdopodobniej nie zatrzymałabym się przy niej :)

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. pierwszy raz takie coś w ogóle widze :D i takie efekty jakie opisałaś. musze kupic, obowiazkowo!

      Usuń
    2. a jeśli chodzi o program - ja nie obrabiałam nic jeśli chodzi Ci o animację, wszystko robiła pani Joasia, oprócz wycinania postaci i ogólnie pomysłu ;)

      Usuń
  31. Czytałam o niej ostatnio w jakiejś gazecie i zainteresowała mnie ale po Twojej recenzji wiem, że już na pewno muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie też mnie kusiła ostatnio z półki w Rossmannie. Mrugała i mrugała, ale się oparłam jej kuszeniu. Widać niesłusznie i jutro pobiegnę porwać ją do domu. Uwielbiam jak kosmetyki działają jak obiecują producenci.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, po Twojej recenzji jestem nakręcona na tą maseczkę :D Trochę jak taki podkład, nie zdziwiłabym się, jakby za jakiś czas powstał podkład BB od Dermiki, a maseczka służyła jako wybadanie rynku ;) I ta cena! Na pewno wypróbuję ;) Szczególnie, że od dłuższego czasu używam oryginalnych azjatyckich BB jako podkładów i mogę porównać efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam jeszcze żadnych BB-creamów bo obawiam się, że podobnie jak podkłady, wszystkie będą dla mnie za ciemne... taka ze mnie blada twarz. Aczkolwiek Twoja recenzja jest tak niesamowita że kusi mnie, żeby tej maseczki jednak spróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, przy tej akurat nie powinnaś się tego obawiać.

      Usuń
  35. Ooo... Pierwszy raz o tym słyszę :D Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Używała jej moja mama i z tego co pamiętam, to była zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeczytałam twoją recenzję i tak się nakręciłam na tę maseczkę, że następnego dnia poszłam do sklepu, kupiłam ją i wypróbowałam :D
    Potwierdzam - maseczka genialna!
    Fajnie, że trafiłam na twojego bloga, bo dzięki temu zyskałam super nowość do mojej kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tez jestem fanka maseczek Dermiki, Działają cuda w kilka dosłownie minut, są wydajne i ładnie pachną. Ta maseczka nadaje cerze blasku, rozjaśnia i powoduje ze skóra wygląda na młodsza a buzia na szczęśliwsza. Maseczka nawilża skórę, wygładza, ujędrnia i powoduje, ze procesy starzenia zwalniaja. A my zyskujemy piękniejszą cere.

    OdpowiedzUsuń
  39. Potwierdzam - działanie maseczki niesamowite, tez daje jej 6/6
    Co mnie w tej maseczce urzekło? wiele rzeczy
    opakowanie podzielona na 3 części- maseczka się nie marnuje, nie wysycha i jest bardzo wydajna - jedna cześć starcza na kilka aplikacji.
    Maseczka ma fajny zapach i super konsystencje- dobrze sie rozprowadza. No i najważniejsze- niesamowite efekty - skora dogłębnie nawilżana, wygładzona po prostu promienieje. Skora jest rozświetlona i wygląda po prostu pięknie,Efekt utrzymuje się bardzo długo ! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie maseczka bardzo fajna! Podoba mi sie to ze rozdzielona na 3 części - nie wysycha. Dodatkowo każda cześć starcza na 2 użycia wiec jest wydajna.
    Maseczka super rozświetla skore i nawilża. Po użyciu skora jest bardzo świeża i wygląda fajnie - jak po wizycie w salonie piękności.
    Uwielbiam ogólnie maseczki Dermiki szczególnie te taneczne maseczki używam ich od kilku lat i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgadzam się, ze ta maseczka zasługuje na szóstkę :) Ja już nie używam podkładu na codzień. Na zajęcia chodzę tylko z tą maseczką nałożoną na buźkę i przez całe kilkanaście godzin wyglądam, jakbym świeżo wyszła z łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam i też bardzo ją lubię. Druga, która bardzo często stosuję to Fresh&Go żelowa maseczka pod oczy i na powieki, która świetnie usuwa wszelkie oznaki zmęczenia, takie jak podpuchnięcia, woreczki, czy sińce. To taki mój urodowy pomocnik, po zarwanej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama maseczka ma ładne opakowanie, dzielone na trzy. Jeden segment spokojnie starczy nam na dwa zużycia. Oprawa to złoty bokeh w tle oprószony lustrzanym połyskiem. Maseczka na pewno zadowala mnie solo, ale myślę, że się polubimy i zagości na stałe w mojej kosmetyczce - na ważne wyjścia, gorsze dla mojej cery dni. Jestem ciekawa, czy Dermika wypuści ten produkt w jakimś większym opakowaniu - może saszetki to na razie wybadanie rynku? Ja jestem na tak, ale - jako baza rozświetlająca,

    OdpowiedzUsuń
  44. Ogólnie mogę powiedzieć, że maseczki Dermiki są bardzo udane. nakładałam już sobie różne, przeróżne i złego słowa powiedzieć nie mogę, a wręcz przeciwnie zachęcam do stosowania, bo to prawdziwa frajda dla cery, bez zbytniego uszczuplenia naszego budżetu, bo mamy tę możliwość, że nie kupujemy całym tubek, tylko jednorazowe, albo trójdzielne saszetki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Od maseczek Dermiki, jestem uzależniona,ale to bardzo, bardzo przyjemne uzależnienie.
    Mogłabym opowiadać i opowiadać o nich bez końca :) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...