14 października 2012

NoniCare, Bielenda i Delia Cosmetics proponują...

Maseczkowy zawrót głowy, czyli kolejne propozycje maseczek od firmy Noni Care,  Bielenda i Delia Cosmetics.



Noni Care Garden of Eden Głęboko oczyszczająca maseczka do twarzy

Maseczka oczyszczająca z wysoką zawartością  glinki śródziemnomorskiej i ekstraktami z owoców egzotycznych (noni, ananas, papaja, palma sabałowa). Maseczka działa łagodnie keratolitycznie (złuszczająco) przyczyniając się do oczyszczenia i rewitalizacji skóry. Zawarte w glince minerały  i mikroelementy(związki wapnia, magnezu i glinu) oraz witaminy, aminokwasy i sacharydy z ekstraktów owocowych działają regenerująco i odżywiająco na skórę.

Pojemność: 11 ml
Cena: 3 zł
Test maseczki w poście Balbiny Ogryzek
 



Noni Care Deluxe Anti-Aging Przeciwzmarszczkowa maseczka regenerująca do twarzy

Maseczka w formie kremu przeznaczona do regeneracji i odżywienia skóry twarzy i szyi. Dzięki wysokiej zawartości naturalnych ekstraktów  z owoców noni, acai, daktyli i granatów  bogatych w witaminy (A, B1, B2, C), mikroelementy, polisacharydy i flawonoidy maseczka daje spektakularny efekt wygładzenia i rewitalizacji. Zawarte w ekstraktach owocowych α-hydroksykwasy (AHA) działają delikatnie złuszczająco i nawilżająco.

Pojemność: 11 ml
Cena: 3 zł



BAWEŁNA Peeling Enzymatyczny + Maseczka Kojąca
Bezpieczny, wygodny w użyciu zabieg o silnym działaniu nawilżającym i regenerującym; błyskawicznie przynosi ulgę i odświeżenie oraz widocznie poprawia stan skóry suchej i wrażliwej.

Krok 1: PEELING ENZYMATYCZNY niezwykle delikatnie, ale równocześnie wyjątkowo skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, pobudza mikrocyrkulację. Wygładza, zmiękcza i odświeża skórę.
Krok 2: MASECZKA KOJĄCA z ALANTOINĄ błyskawicznie łagodzi podrażnienia i likwiduje uczucie napięcia i pieczenia skóry. Dzięki zawartości KWASU HIALURONOWEGO intensywnie nawilża, nawet głębokie warstwy skóry, skutecznie hamuje ucieczkę wilgoci z naskórka. Wzmacnia i regeneruje skórę, wygładza, przywraca jędrność i elastyczność.

ZABIEG OCZYSZCZA, NAWILŻA I CHRONI SKÓRĘ
Pojemność: 2x5 g
Cena: 3,50 zł


CZARNA OLIWKA Kremowy Peeling + Maseczka Intensywnie Regenerująca
Wyjątkowy, wygodny w użyciu zabieg o silnym działaniu nawilżającym i natłuszczającym; ekspresowo przywraca komfort i zdrowy wygląd skórze suchej i bardzo suchej.

Krok 1: KREMOWY PEELING niezwykle przyjemny w aplikacji – skutecznie, ale delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje jego szorstkość i napięcie, pobudza mechanizmy odnowy, przygotowuje skórę do kompleksowego przyjęcia aktywnych składników maseczki. Wygładza, zmiękcza, rozjaśnia i odświeża.
Krok 2: MASECZKA INTENSYWNIE REGENERUJĄCA – błyskawicznie nawilża i natłuszcza skórę, reguluje jej gospodarkę hydro-lipidową, przywraca jędrność i elastyczność. Skutecznie opóźnia procesy starzenia.

ZABIEG OCZYSZCZA, NAWILŻA I NATŁUSZCZA SKÓRĘ
Pojemność: 2x5 g
3,50 zł 


Delia Dermo System KAKAOWA GLINKA Maseczka z kakaową glinką kuracja dotleniająca i odmładzająca z dodatkiem wyciągu z imbiru zwalcza oznaki starzenia się skóry, dotleniając i regenerując ją. Doskonała do cery mieszanej, tłustej i zanieczyszczonej wymagającej kuracji dotleniającej. Glinka kakaowa jest produktem naturalnym. Maseczka poprawia strukturę skóry, zapobiegając pierwszym oznakom jej starzenia. Doskonale dotlenia i przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych. Regularnie stosowana kuracja oparta na oryginalnej kompozycji maseczki, łączącej kakaową glinkę i ekstrakt z imbiru znacznie poprawia wygląd skóry absorbują nadmiar wydzielanego sebum.
Pojemność: 2x10 ml
 
Cena: 4,80 zł

Delia Dermo System ZIELONA GLINKA Maseczka z zieloną glinką kuracja tonizująca
Maseczka z zieloną glinką i ekstraktem z oczaru, zmniejszająca wydzielanie sebum i oczyszczająca skórę.Maseczka z naturalnej, zielonej glinki doskonała dla cery tłustej oraz zmęczonej, wymagającej regeneracji i odświeżenia. Posiada wspaniałe właściwości kojące, odświeżające i absorbcyjne, skutecznie zmniejszając wydzielanie sebum i zwężając pory. Oryginalna kompozycja maseczki, łącząca zieloną glinkę z ekstraktem z oczaru stosowana regularnie, działa ściągająco, tonizująco i oczyszczająco.
Pojemność: 2x10 ml
Cena: 4,80 zł 






Czy jakaś z tych maseczek trafiła w Wasze łapki i na twarz? Jakie są Wasze wrażenia?

Dodam tylko, że powyższe maseczki trafiają do puli nagród, więc jeśli macie ochotę je wypróbować napiszcie.




49 komentarzy:

  1. 1,4 i ostatnia to coś dla mnie ;)
    Bo odmładzająca czy przeciwzmarszczkowa to jeszcze nie moja kategoria ;D

    P.S dodałam się do tagu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rządna z tych maseczek moje rączki nie miały, a więc z chęcią bym wypróbowała jakikolwiek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Noni Care wyglądają świetnie, nigdy ich nie widziałam:) Chociaż przy ostatnim wyborze maseczki do testów zastanawiałam się także nad Bielendą :) ale Efektima wygrała i bardzo się z tego cieszę :) PS. Nowy maseczkowy post gotowy już od wczoraj :)http://magiatestowania.blogspot.com/2012/10/maseczka-idealna-efektima-maseczka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawełna ładnie wyglada i zacheca xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię te maseczki z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się maseczka Bawełna z Bielendy i Kakaowa Glinka z Delii - działanie wydaje się bardzo fajne, w sam raz dla mojej cery :)

    A o firmie Noni Care jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy do tej pory nie spotkałam się z maseczkami Noni Care i Delii, nie widziałam ich w sklepach. Ciekawa jest kakaowa glinka Delii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ciekawi Noni Care Garden of Eden Głęboko oczyszczająca maseczka do twarzy, tak z opisu to dużo ciekawych rzeczy do niej wpakowali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tych nie miałam żadnej:(
    Wszystkie są ciekawe,ale najbardziej chciałabym wypróbować glinkę kakaową albo bawełnę z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnej, a bardzo zaintrygowała mnie Bielenda i czarna oliwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam kiedys jakas maseczke z Bielendy i milo ja wspominam :) a tych noni care nie znam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to nowość, nie miałam z tą marka do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chce wszystko !:D
    A najbardziej Noni Care Garden of Eden :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko jest musiało się coś źle wyświetlić sprawdź jeszcze raz teraz musi się pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kakaowej glince nie słyszałam :D

    Zapraszam na pierwszą recenzję maseczek od Ciebie ;)
    http://pawie-piorka.blogspot.com/2012/10/pielegnacjamakijaz-dermika-bright.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeciwzmarszczkowa kremowa Noni brzmi super i wygląda super, jakby była do zjedzenia :)

    Zapraszam w wolnej chwili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, tak z głębi serducha.
      Bardzo bardzo :)

      Usuń
  17. świetny blog ! :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam aktualnie z Noni Care krem na dzień - pachnie obłędnie - maseczek jeszcze nie widziałam, chciałabym wypróbować z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze żadnej nie próbowałam, ale peeling enzymatyczny na moją skórę nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku ja nawet nie wiedziałam, że na rynku jest tyle dostępnych maseczek.. maseczki Delii widzę po raz pierwszy
    chętnie przygarnęłabym Delię Kakaowa Glinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. z przyjemnością którąś bym przetestowała, nie miałam jeszcze żadnej z nich :)
    jutro na moim blogu pojawi sie recenzja maseczki:) wiec z góry zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne maseczki! Z chęcią wypróbowałabym je wszystkie! Moja skóra niczego się nie boi :) Zapraszam do siebie jutro postaram się napisać recenzję maseczki od BingoSpa :) http://ustrzel-okazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ochotę na czekoladkę <3

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie zakupię Noni Care :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbowałam bym te dwie maseczki z Noni Care,ale u mnie w żadnych Rossmannie go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować glinki Delii! Używam masek z glinkami Ziaji (wszystkich wersji) i bardzo je lubię, może Delia przebije moich dotychczasowych maseczkowych ulubieńców ?!? Skuszę się też na bawełnę z Bielendy. Od pewnego czasu do demakijażu oczu używam płynu z awokado i czuję że muszę kupić i przetestwać coś jeszcze by Bielenda ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo ta kakaowa glinka brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używałam tej Bielendy z Bawełną, ale szczerze mówiąc średnio się u mnie sprawdziła- nie podrażniła ani nic, ale też większych efektów nie zauważyłam:)
    W oko wpadła mi ta pierwsza maseczka! Uwielbiam maski z glinką- świetnie robi mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam Noni Care oczyszczającą. Przyzwoita, ale moją siostrę uczuliła.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi wpadły w oko dwie maski- Noni Care oczyszczająca oraz Delia zielona glinka. Czytając opis mam wrażenie, że są stworzone idealnie do mojej cery- tłustej, trądzikowej, ale jednocześnie dość wrażliwej i aktualnie nieco rozdrażnionej przez kurację kwasami. O obydwu markach słyszałam pozytywne opinie (z Delii mam serum na końce włosów i sobie chwalę), dlatego też na pewno skuszę się kiedyś na wypróbowanie tych masek.

    Aktualnie powinnaś poczuć mocne wyrzuty sumienia. Przez Twoją maseczkową akcję skusiłam się na zamówienie kilku saszetek w sklepie Bańka Mydlana... A miałam już nic nie kupować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i cóż począć? Wybaczam, wybaczam :D
      Swoją drogą to bardzo ciekawe, jak Twoja akcja mobilizuje do wzmożonego dbania o siebie, o swoją cerę :)

      Usuń
  31. Ciesze się, że Was zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  32. z chęcią wypróbowałabym maseczki Noni Care zwłaszcza przeciwzmarszczkową

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę tu wiele fajnych maseczek. Ale najbardziej zaciekawiła mnie Delia Dermo System KAKAOWA GLINKA Maseczka z kakaową glinką kuracja dotleniająca i odmładzająca.

    OdpowiedzUsuń
  34. tych maseczek z delii nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bielenda Bawełna - będzie recenzja wkrótce u mnie:) Pozostałych nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam obie maseczki z Belindy, są fajne i ładnie pachną :) Chętnie spróbowałabym tej kakaowej glinki (spodziewam się boskiego zapachu) i Noni Care głęboko oczyszczającej, bo nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam jeszcze żadnej z nich, ale chętnie wypróbowałabym kakaową glinkę i obie z Noni :) Bielendę często widuję w sklepach, ale pozostałych jakoś nie zarejestrowałam...

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczyszczająca Noni Care wygląda obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam ochotę na te Noni Care :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ile maseczek...a ja ani jednej nei testowalam ani nie widziałam na oczy.....ale wstyd

    OdpowiedzUsuń
  41. z chęcią bym wypróbowała noni care :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja z ogromną przyjemnością wypróbowałabym maseczki Noni Care.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kojarzę tylko maseczki Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  44. ta oczyszczająca NOni care mnie kusi,z glinką zileoną bardzo lubi moja bużka;) Chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...