27 października 2012

Na koniec maseczki Floslek...

...czyli prawdopodobnie ostatni post z prezentacją maseczek

Niektórzy odetchną z ulgą, a niektórym zrobi się trochę przykro... Wygląda na to, że to już mój ostatni październikowy post, w którym prezentuję Wam maseczki otrzymane od producentów i dystrybutorów w ramach akcji "PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek" ...


beECO certyfikowane kosmetyki organiczne 
Bio-certyfikowana maseczka relaksująco-upiększjąca do każdego typu skóry
Wiek: bez ograniczeń wiekowych
Działanie: Skutecznie likwiduje oznaki zmęczenia i stresu, uspokaja skórę, trwale wzmacnia jej barierę ochronną. Stosowana systematycznie, przywraca cerze witalność, blask i naturalne piękno. Zawiera najwyższej jakości organiczne oleje: Macadamia i Jojoba, masło Shea i oliwę z oliwek o działaniu przeciwstarzeniowym, wygładzającym i zmiękczającym skórę. Certyfikowane, ekologiczne ekstrakty z alpejskich ziół (Peucedanum Ostruthium, Marrubium Vulgare, Artemisia Umbelliformis) bogate w antyoksydanty i bioflawonoidy, wyraźnie uelastyczniają, napinają i zapobiegają stresowi oksydacyjnemu.
Efekt: Pełna witalności i blasku, naturalnie piękna skóra.
Pojemność: 100 ml
Cena: 38 zł



ANTI-AGING kuracja hialuronowa
Przeciwzmarszczkowa maseczka
Wiek: 35+
Działanie: Maseczka odżywia, regeneruje i koi skórę. Drobnocząsteczkowy kwas hialuronowy natychmiast wypełnia zmarszczki i bruzdy. Intensywnie nawilża, poprawia jędrność skóry (efekt liftingu). Olej arganowy uspokaja podrażnioną skórę, działa przeciwzapalnie, rewitalizuje, opóźnia procesy starzenia, poprawia elastyczność skóry oraz chroni przed przedwczesnym pojawieniem się zmarszczek. Olej makadamia to naturalny antyutleniacz, który uelastycznia i nawilża skórę, opóźnia proces starzenia, a kompleks naprawczy chroni przed czynnikami zewnętrznymi, w tym promieniami UV.
Efekt: gładka, jędrna, odmłodzona skóra, o promiennym i zrelaksowanym wyglądzie.

Pojemność: 10 ml
Cena: 3,10 zł

 
BŁYSKAWICZNY LIFTING program liftingujący
Maska modelująco-napinająca /lifting 24 h/
Wiek: 30+
Działanie: Zawiera wyciąg z żyta i proteiny pszeniczne, które wywołują natychmiastowy i długotrwały efekt liftingu. Peptydy ryżowe aktywizują metabolizm, ułatwiają oddychanie komórkowe, poprawiają samoregenerację komórek po stresie a hydroksyprolisilane® (aktywator młodego kolagenu) poprawia mikrokrążenie i stymuluje odnowę komórkową. - szybko się wchłania, może być stosowana pod makijaż - wyraźnie poprawia napięcie skóry - ujędrnia, uelastycznia, poprawia sprężystość skóry - wygładza drobne zmarszczki i zmniejsza szorstkość naskórka - likwiduje objawy zmęczenia
Efekt: Skóra twarzy wygląda na wypoczętą, świeżą, wygładzoną, młodszą.

Pojemność: 2 x 5 ml
Cena: 3,40 zł



NACZYNKA pielęgnacja skóry z problemami naczyniowymi
Krem - maseczka
Wiek: Bez względu na wiek
Działanie: Wyciąg z kasztanowca i aktywna witamina C obkurczają drobne naczynka krwionośne oraz zmniejszają skłonność do powstawania nowych. Maseczka „uspokaja” grę siatki naczynek włosowatych. Substancje pielęgnujące nawilżają, delikatnie natłuszczają i przywracają fizjologiczny odczyn pH skórze.
Efekt: Skóra rozjaśniona o wyrównanym kolorycie. Zaczerwienienia wyraźnie zmniejszone, zminimalizowana skłonność do pękania naczynek. Skóra jest gładka, miękka i przyjemna w dotyku.

Pojemność: 2 x 5 ml
Cena: 3,05 zł 


HAPPY PER AQUA program nawilżający 25+ 
Maseczka intensywnie nawilżająca
Wiek: 25+
Działanie: Łagodzi podrażnienia, stymuluje procesy naprawcze skóry, zapobiega powstawaniu pierwszych zmarszczek, uelastycznia i ujędrnia skórę. Maseczka głęboko nawilża. Dzięki niej skóra staje się gładka, przyjemna w dotyku, odświeżona, o ładnym, naturalnym kolorycie.
Efekt: Gładka, przyjemna w dotyku, odświeżona o ładnym, naturalnym kolorycie skóra.
Pojemność: 2 x 5 ml
Cena: 3,25 zł










Wiem, że niektóre z tych maseczek są Wam już znane, a niektóre są już opisywane w Waszych postach. Nie sposób, więc było je ominąć w naszym maseczkowym miesiącu:)

Teraz, to pojawiać się będą recenzje maseczek, tych, które już wysłałam do niektórych z Was, oraz tych, które dopiero trafią w Wasze ręce.

A jaka maseczka firmy Floslek najbardziej do Was przemawia?



Chciałam Wam jeszcze zaprezentować kolejną recenzję, wysłanej tym razem do Balbiny Ogryzek, maseczki Gerovital. Czy Balbina oceniła ja tez wysoko? Przeczytajcie same w poście:

Październik miesiącem... - Gerovital





Przypominam, że na zdjęcia z maseczką na twarzy czekam TYLKO do jutra, do 24-tej. Na razie otrzymałam tylko 3 zdjęcia..., a przecież tyle maseczkowych twarzy widziałam na postach. 

Nagrody są 3, jeśli więc nie wpłyną jeszcze inne zdjęcia, głosowanie będzie zbędne;)

82 komentarze:

  1. o rety! muszę się zmobilizować i również wysłać zdjęcie! :). Wiem po sobie, że to miło jak więcej osób bierze udział w konkursie... więc... dziewczyny do dzieła! Każda z Was ma aparat, większość z Was ma maseczki.. a jak nie macie to zróbcie maseczkę z kremu albo awokado... zróbmy przyjemność Malinie i pokażmy jak maseczkujemy w pojedynkę... na pewno na jej twarzy dzięki Waszym zgłoszeniom pojawi się uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Cellulitka, ale wolałabym zobaczyć Wasze uśmiechy, gdy odbierzecie z poczty nagrodę:)

      Usuń
  2. Nie mam problemów z pękającymi naczynkami. Jestem także pod ograniczeniami wiekowymi także najbardziej przemawia do mnie "beECO certyfikowane kosmetyki organiczne ".
    Ja myślę, że zrobię jeszcze jedną recenzję, bo została mi jeszcze jedna maska. Miałabym ją już teraz na buzi, gdybym nie czekała na telefon, ehhh~~^^'. (obym zdążyła napisać!)
    Zatęsknie za maseczkami, bo wiem, że bez takiego motywującego TAGu zaniedbam to...

    OdpowiedzUsuń
  3. Została mi ostatnia maseczka od Ciebie do wypróbowania, więc prawdopodobnie też coś podeślę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedzie mi przykro bez maseczek :( Mam jednak nadzieje, ze wielu dziewczyna wejdzie w nalog robienie co tydzien przynajmniej jednej maseczki. Nie wiedzialam, ze Flos-Lek ma tez w swojej ofercie maseczki. Chetnie przetestowalabym np. ta do cery naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdjecie dosle jutro ;)
    i niedlugo nadrobie zaleglosci z postami maseczkowymi :) oj nie wyrabiam sie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie. Ja nie robiłam zdjęć, gdy miałam maseczki na twarzy :(
    Jakoś tak wyglądałam nie na pokaz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale żadna z nas w maseczce nie wygląda zjawiskowo;)

      Usuń
    2. hahaha dokładnie ;) chociaż pod maseczką można się schować to i niedoskonałości się chowają ;)

      Usuń
    3. widzę Cellulitka, że nalezymy do tego samego klubu - "szklanka pełna w połowie";)

      Usuń
  7. co z tego , że październik się kończy ? ;p Ja i tak będę nakładać maseczki, dzięki Twojej akcji , nauczyłam się robic to regularnie ;)a zabawy przy tym jest ,co nie miara :D Noi stan buźki się poprawia ;) Dzięki Malina ! :D POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam zgłoszenie ze zdjęciem, daj znać, czy doszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszło, doszło, dziękuję bardzo. To się teraz będzie działo:)

      Usuń
  9. Nie widziałam nigdy maseczki z tej firmy .. ;D Muszę się dokładniej rozejrzeć .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że Flosek ma maseczki - i to nawet naczynkową..u mnie truskawki na twarzy i w poście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta beECO wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam nigdzie tych maseczek, ale chyba będę się musiała porządnie rozejrzeć, szczególnie za tą do cery naczynkowej dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku jaka szkoda... ja miałam nieprzyjemną reakcje po maseczce, zajrzyj do mnie na bloga to sama zobaczysz...
    dla mnie idealna byłaby ta po 25 raku życia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinka, po prostu tragedia ta maseczka! Mam nadzieję, że szybko się z niej otrząśniesz:)

      Usuń
  14. wysłałam zgłoszenie. Mam nadzieję, że doszło :]

    OdpowiedzUsuń
  15. no dla mnie to tylko ta pierwsza beeco by była dobra. u mnie też dziś ostatnie recenzje zamieściłam. zorganizujmy jakąś kolejną akcję tego typu, bo to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem. jak ktoś coś wymyśli to chętnie dołączę :)

      Usuń
  16. Tylko 3 fotki? Wow, spodziewałam się zaciętej walki, bo nagrody są cudowne!

    Co do masek FlosLek- chętnie wypróbowałabym tą ekologiczną (nie ukrywam, że mam słabość do eko kosmetyków) i tą z serii Happy per aqua :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale powoli "spływają"... Może będzie walka i emocje;)

      Usuń
    2. Na to liczę, bo chętnie pooglądam zmaseczkowane dziewczyny :D

      Usuń
  17. Tych maseczek jest masa.......
    Normalnie nie wiadomo na co się zdecydować.
    Kiedyś stosowaliśmy wiele maseczek, teraz jakoś albo brakuje czasu, albo najzwyczajniej jak się to mówi "nie chce nam się".

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam, ja co dwa dni przed pracą w tym tygodniu nakładałam maseczkę 3 minutową... i w tym czasie przeglądałam wiadomości na portalu ;) da się? Da... no chyba, że nie chce się :/ na to lekarstwa chyba nie ma ;)

      Usuń
    2. Tez tak uważam, zawsze znajdzie się chwila na maseczkę:) Tym bardziej, że tych 10-ciominutowych jest coraz więcej:)

      Usuń
  18. U mnie miesiac maseczkowy rowniez dobiega konca a jeszcze jedna maseczka czeka na swoja recenzyjna kolej;)
    Ja sie zastanawiam nad wyslaniem zdjecia jednak moja niesmialosc chyba zwyciezy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłaj wysyłaj :) może Cię pozytywnie zaskoczą opinie innych :)

      Usuń
    2. To prawda! Do odważnych świat należy:)

      Usuń
  19. Fajna kolekcja ;) Niestety żadnej z tych nie miałam ;) Trzeba nadrobić zaległosci ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ją sobie zrobić mały zapasik na zimowe dni:)

      Usuń
  20. Ciekawe te FlosLekowe maseczki w saszetkach, chyba jeszcze nigdy ich nie widziałam, ale może to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie, na pewni Anti-aging jest nowością:)

      Usuń
  21. Kochana wysłałam zgłoszenie :) daj znać czy doszło i czy w ogóle się nadaje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia tym które wysłały. Ja się chyba nie łapie bo się nie napracowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm powitam jakąs wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta maseczka do cery naczynkowej jest jedną z moich ulubionych maseczek na naczynka. Naprawdę działa!:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na całe szczęście nie znalazłam nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nigdy maseczki z tej firmy, ale coś czuję, że to się zmieni, bo ta pierwsza wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, ze to juz ostatni post, bo liczyłam jescze na jakies nowosci maseczkowe :) twoje posty mnie przekonaly to tego, zeby czasem zmusic sie i sprawic mojej skorze taka przyjemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale to szybko minęło ! :)
    Ja jutro jeszcze dodam post maseczkowy !:)

    OdpowiedzUsuń
  29. HAPPY PER AQUA - to mnie podoba się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsza mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta pierwsza maseczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zatrzęsienie flos leku :) Do mnie najbardziej przemawia nawilżająca, kusi mnie w ogóle cała ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  33. oj, przespałam konkurs :( A flos lekiem kusisz tak strasznie, ze zaraz chyba sobie kupię, o! Tak na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam tą na naczynka, naprawdę działa. Moja przyjaciółka także to potwierdza. Pozdrawiam Malinko w nowym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszą flos-lek wypróbować muszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. BioECO i ta naczynkowa prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Stosuję kosmetyki Flos-lek z serii Anti-Aging, muszę przyznać że działają całkiem przyzwoicie

    OdpowiedzUsuń
  38. Z flos-leku nie byłam do końca zadowolona ale ich serii eco nie miałam przyjemności używać. Może kiedyś coś zakupie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...