24 października 2012

Tylko ja i maseczka... KONKURS fotograficzny

czyli druga szansa na nagrodę!

Wiem jak trudno było zorganizowować babski wieczór i zrobić wspólne zdjęcia. A chęci przecież były duże, to wiem!

Proponuję Wam zatem KONKURS, który jest odzewem na często pojawiające się na Waszych blogach zdjęcia z maseczką na twarzy, której recenzje akurat piszecie. 


KONKURS "Tylko ja i maseczka"



Zasady konkursu są podobne jak w przypadku maseczkowego babskiego wieczoru, a mianowicie:
  • udział w zabawie mogą wziąć udział te z Was, które przyłączyły się akcji wg zasad opisanych w TAG-u,  
  • każda z Was może wysłać jedno SWOJE zdjęcie z maseczką na twarzy
  • fotki można wysyłać do 28 października do godz. 24-tej,
  • pojemność zdjęcia nie może przekraczać niż 600 MB,
  • na zdjęciu zamieść adres Twojego bloga,
  • w mailu napisz nazwę maseczki, którą masz akurat na tym zdjęciu na twarzy,
  • post ze zdjęciami zostanie opublikowany najpóźniej do 30 października.
Nagrodę, którą jest jedna z maseczek MOOYA BIO lub BeatyFace Maseczka kolagenowa, otrzymają 3 osoby, które zbiorą największą liczbę głosów otrzymaną w komentarzach.


Zbliża się koniec października, wykorzystajcie jeszcze ten ostatni weekend i zróbcie sobie chwilę relaksu... Przed nami okres zadumy listopadowej, warto się więc wyciszyć. A jeśli będziecie miały odwagę, zróbcie sobie fotkę i wyślijcie ją do mnie na maila.

 
Podsumowanie TAGu PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek...  zbliża się wielkimi krokami.


Każdą z Was, która:
  • wzięła czynny udział w mojej akcji i spełniła zasady tagu,
  • wykorzystała ten czas, aby wyrobić w sobie nawyk nakładania maseczki co najmniej raz w tygodniu,
  • przygotowała i opublikowała maseczkowe recenzje w październiku,
  • chciałaby otrzymać ode mnie zapas maseczek na zimowe miesiące,
bardzo proszę o przesłanie na maila:
  • listę wszystkich linków do swoich maseczkowych recenzji
  • adres bloga,
  • nick, pod którym obserwujesz mój blog,
  • listę swoich maseczkowych życzeń (tylko z mojego bloga - innych nie posiadam;), 

Na maile czekam do 3 listopada do godz. 24.00. Wyniki ogłoszę najpóźniej do 7 listopada 2012.
 
Nagrody otrzymają 3 wybrane przeze mnie osoby spełniające powyższe punkty i których aktywności na moim blogu nie mogłam nie zauważyć:)

Zapraszam do zabawy!:)



78 komentarzy:

  1. jak to jaki nick? bobik! to ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. może sama się skuszę, zobaczymy :) powodzenia innym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz pomysły z tymi maseczkami :) bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałam zaproszona do tego TAGu, bardzo podoba mi się ta inicjatywa, ale z powodu alergii nie nakładałam ostatnio na twarz praktycznie nic :( teraz już jestem po testach u alergologa i wiem, że to raczej nic z kosmetyków nie zawiniło, no ale już za późno na uczestnictwo ;p tym bardziej, że z maseczkami na twarz jestem mało systematyczna ;p

      Usuń
    2. Jasne, siła wyższa...

      Usuń
  4. Świetne pomysły :)
    Postaram się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym s"singlowym" zdjęciem może się przełamię :3.
    E-mail'a oczywiście wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :) spróbuję coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie wzięłabym udział, ale niestety mam tylko jedną swoją ukochaną maseczkę i innych nie używam, więc nie da rady żebym raz w tygodniu opisywała tylko tą jedną w kółko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to, że firmy kosmetyczny przyłączyły się do Twojej inicjatywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki zawsze są traktowane po macoszemu, a tu była okazja do prezentacji kolekcji, więc czemu nie?:)

      Usuń
  9. Ja nie wzięłam we wszystkim udziału, bo zdjęć nie wysłałam i raczej nie wyślę. Ale podsumowanie już powoli piszę... co by czegoś nie zgubić:) Myślę, że po niedzieli pojawi się na moim blogu.
    Jestem ciekawa zdjęć innych, widziałam na blogach, szczególnie "Agata pisze" robi na mnie wrażenie :)
    Pozdrawiam, miłego wieczorku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety ostatnio miałam wyjątkowo ograniczony czas i mam straszne opóźnienie z recenzjami maseczkowymi :/ Dodatkowo zmieniłam aparat, a większość zdjęć jest robiona tym starym, więc raczej już ich nie dodam... Ech, no trudno :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie wezmę udział ! łatwiej samemu niż w grupie zorganizować domowe spa :) czekaj kochana na zdjęcie ode mnie , na pewno zrobię je w najbliższym czasie :D
    Jeśli chodzi o podsumowanie, to chcę jeszcze kilka maseczek zrecenzować, ale przed terminem się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaaaa, ale super! Nie mogłam się doczekać tego konkursu, wreszcie jest ;) Właśnie dziś robiłam sobie "maseczkową sesję zdjęciową" :D Teraz tylko pozostaje jedno, bardzo trudne zadanie... Wybrać jedno jedyne zdjęcie, które zapewni mi wygraną... Hmmm ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradź się kogoś, kto pomoże Ci wybrać. To powodzenia!

      Usuń
    2. Ojej, Kasiu - Xkeylimex Ty miałaś także niesamowite zdjęcia u siebie na blogu! Nie wiem, czy teraz będzie łatwo mi zdecydować, kto może wygrać. Ale będę kibicować :)

      Usuń
    3. Kayah, dziękuję, aż się zarumieniłam od Twoich komplementów :) Jestem jednak pewna, że będę mieć w konkursie mocną konkurencję- u wielu dziewczyn widziałam świetne maseczkowe zdjęcia, a spora część pewnie jeszcze będzie pstrykać foty na ten konkurs :)

      Usuń
  13. Wspaniały pomysł:)
    W tym konkursie napewno wezmę udział:):):)
    Zresztą szykuję sie już do podsumowania maseczkowego miesiąca:):)
    Ale mam nadzieję,że listopad tez taki będzie i będziemy dalej robiły maseczki- ja napewno:)
    Miałaś rewelacyjny pomysł na tego taga i super,że firmy kosmetyczne też się zaangażowały i dostarczyły Ci tyle ciekawych maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę, ale właśnie przeczytałam na jednym z blogów komentarz, aby się ten październik już skończył... i zrobiło mi się baaardzo przykro...:(

      Usuń
    2. Oj, to teraz chyba wiem, czemu zrobiło Ci się przykro...
      O to chodziło? Komentarz u mnie?
      Czy ja Cię jakoś zasmuciłam?

      Usuń
    3. Komentarz u Ciebie...:(

      Usuń
    4. No właśnie połapałam się. Głowa do góry!

      Usuń
  14. Rozumiem, ż mam napisać, że to Ty mnie otagowałaś tak Malinko? :) Obserwuję oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ten miesiąc uciekł, aż dziwnie, że to już czas na podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zostałam zaproszona do tag-u w połowie października i podzieliłam sobie maseczki na 5 tygodni (1 maseczka na tydzień) czyli na bank nie wyrobię się przed końcem października - czy to znaczy, że nie mogę brać udziału w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahhh... Zrobione... Aż się spociłam bo to mój pierwszy TAG :D Zdjęcie prześlę jak najszybciej! (Może jutro ;D)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałuję, że tak późno zostałam oTAGowana, ale i tak cieszę się, że wzięłam udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. troszkę mi będzie smutno, że październik i tag już się powoli kończą, ale to co po nich pozostanie to nawyk do systematycznego stosowania maseczek, tego jestem pewna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Malina masz głowę pełną pachnących i dobroczyniących pomysłów - niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się i jest przyjemnie jak usłyszę takie miłe słowa:)

      Usuń
  21. Fajny pomysl, jednakze ze wzgledu na to, ze tak chojnie zostalam przez Ciebie maseczkami obdarowana, zrezygnuje z walki i dam szanse na wygrana innym dziewczynom. Moje drogie walczcie, bo jest o co!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tym razem nie wezme udzialu w zabawie, dam szanse innym dziewczynom, moje maseczki od Ciebie jeszcze w tym tygodniu zrecenzuje. Przynajmniej jedna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajne, koniecznie daj znać:)

      Usuń
    2. Dziwne, że teraz widzę wyświetlone dwie moje wiadomości... Podczas dodawania pierwszej pojawił mi się błąd. Nieważne! Jasne, że się pojawi recenzja, bo przecież październik jeszcze trwa :) Nie omieszkam Cię poinformować :)

      Usuń
  23. Tak sobie myślę, że miałaś naprawdę świetny pomysł z tym październikiem. Tyle dziewczyn się zaangażowało. Super naprawdę :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz to już nas rozpieszczasz :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No i teraz się waham, bo nie chciałam jeszcze się pokazywać w świecie blogowym . Ale z drugiej strony to chcę tę maseczkę !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podsumowanie akcji wyślę 1. listopada, bo planuję do tego czasu jeszcze 3 recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcie na konkurs fotograficzny już wysłałam, tylko się Malinko nie przestrasz ;)
    O notce podsumowującej myślałam jeszcze zanim przeczytałam o tym pomyśle u Ciebie :) Notkę zamieszczę 31, więc z początkiem listopada podeślę Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy konkurs. Może uda mi się zdjęcie zrobić, aby wziąć w nim udział. Trochę mało czasu jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby długi ten październik, ale z drugiej strony... Dodatkowo będzie zaraz święto, wiec tak jakoś wychodzi...

      Usuń
  29. Kolejny maseczkowy konkurs, ale chyba się nie odważę tak publicznie z maseczką występować i zdjęcia wysłać:)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja się tym razem zgłoszę, zdjęcie mam już przygotowane ;)
    Tylko teraz muszę nadrobić zaległości w maseczkowych recenzjach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Proponuje Malinko przedłużyć akcje, lub nową Listopad :)
    Jest to fajna zabawa, a ja za późno dowiedziałam się o niej...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się nie zgłoszę bo nie umiem podpisać zdjęcia oo :)) ale kibicuję innym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprostszym sposobem podpisania zdjęcia, bez żadnych specjalnych programów, jest wklejenie go do painta i naniesienie tekstu :)

      Usuń
  33. A można wysłać zdjęcie które będzie również opublikowane na blogu? Bo właśnie się biorę za pisanie recenzji ostatniej maseczki, a to jest jedyna maseczka której mam zdjęcia na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam niestety naszego zdjęcia razem ;( Ale skoro konkurs jest do jutra może się skuszę na kolejną maseczkę i podeślę zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wysłałam swoje zdjęcie ;) i podsumowanie tagu też

    OdpowiedzUsuń
  36. przespałam nad nauka konkurs ehh ta szkoła ;<

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda że już koniec! Taki fajny ten tag... Liczę na to, że jeszcze zorganizujesz jakąś akcję Malinko - ta przeprowadzona była super profesjonalnie :) I jak miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za słowa uznania:) Coś już mi już tam chodzi po głowie;)

      Usuń
  38. ja nie mam czego podsumować. bardzo żałuję, że październik pochłonął mnie maksymalnie czasowo jak tylko mógł.

    OdpowiedzUsuń
  39. Akcja wspaniała. Bardzo chętnie wziełam w niej udział. I podsumowanie już zrobiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...