09 października 2012

Maseczkowy babski wieczór zatrzymany na fotografii

Muszę się z Wami podzielić jeszcze jednym pomysłem, który zaświtał mi wczoraj oglądając świetne maseczkowe zdjęcie na blogu Camille. Proces myślenia sfinalizował mi się i skrystalizował ostatecznie podczas czytania komentarza pod maseczkowym postem Marty

Co powiecie na zorganizowanie
wspólnie ze swoimi przyjaciółkami
MASECZKOWEGO BABSKIEGO WIECZORA?



Z tego co czytałam Marta już taki organizuje:) A ja? Przecież już go przećwiczyłam w ten rodzinny weekend! To naprawdę wspaniała zabawa! Na kolejny jestem umówiona już w tę sobotę:) Wezmę cały maseczkowy zestawik "pięknej blogerki" i ruszę w miasto;)

Pomysł jest taki, aby uwiecznić te chwile na fotkach. Poróbcie sobie jakieś fajne zdjęcia (takie jak np. Camille) i wrzucajcie je do mnie na maila testykosmetyczne@gmail.com.

Zależnie od ilości nadesłanych fotek, będę publikowała wybrane zdjęcia w kilku osobnych postach. Każdy będzie miał swój numer i pod postem będzie można w komentarzach głosować  na jedno zdjęcie, które Waszym zdaniem, najbardziej oddaje cel jaki nam przyświeca podczas miesiąca maseczkowego, a mianowicie relaks, odprężenie, radość i duma ze swojego wyglądu, a przede wszystkim dobra zabawa!

Kilka reguł gry, abyśmy się nie pogubiły jak to jest zorganizowane:
  • udział w zabawie mogą wziąć udział te z Was, które przyłączyły się akcji wg zasad opisanych w TAG-u,  
  • każda z Was może wysłać jedno zdjęcie z jednego babskiego wieczoru, 
  • fotki można wysyłać do 20 października do godz. 24-tej,
  • zdjęcie nie może mieć większą pojemność niż 600 MB,
  • na zdjęciu zamieść adres Twojego bloga,
  • do maila dołączcie listę maseczek biorących udział w babskim wieczorze,
  • ostatni post ze zdjęciami zostanie opublikowany w niedzielę 21 października.
Nagrodzone zostanie to zdjęcie, które otrzyma od Was najwięcej punktów. 

Podsumowanie akcji i ogłoszenie wyników nastąpi 28 października w godzinach wieczornych.


A nagrody? Same wiecie jakie maski i maseczki mam w dyspozycji, bo na bieżąco je Wam pokazuję a kolejnych postach. A następne maski i maseczki są już w drodze:)

Zwycięzca otrzyma ode mnie atrakcyjną maskę Dr Irena Eris wraz z zestawem maseczek do przetestowania!


Jak Wam się podoba pomysł? Damy radę? Czy rzucam się na zbyt głęboką wodę?





68 komentarzy:

  1. Ja niestety nie dam rady wziąć udziału :( Moje wszystkie przyjaciółki są gdzieś daleko .
    Ale mam nadzieję, że wybaczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie mieszkasz gdzieś bliżej Torunia...;(

      Usuń
    2. Oj szkoda, szkoda :( :***

      Usuń
  2. No to niezły pomysł Ci chodził wczoraj po głowie! :)) Bardzo mi się podoba ta idea, zresztą najwyższy czas spotkać się z przyjaciółkami. Tylko czy znajdę czas w październiku..? Postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie teraz to kiedy? Kto tu bądzie Balbinkę Ogryzek mobilizował, he?

      Usuń
  3. Haha pomysł genialny ;) a u mnie pojawila sie pierwsza maseczkowa recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytała, musisz szukac czegos innego.

      Usuń
    2. szukam, szukam :D
      Co do zdjęcia to bardzo chetnie ale nie mam z kim, buuu! :( Ale samej sobie zrobię :P Już teraz zrobiłam kilka fotek, ale wyszły niewyraźnie :P

      Usuń
  4. pomysł super ;) w piątek przyjeżdża do mnie siostra i robimy sobie domowe spa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rodzinnie też jest fajnie, sama to wiem, jak się ma super siostrę:)

      Usuń
  5. Pomysł genialny, ale ja niestety muszę spasować. Nie ma szans na takie fotki u mnie. Przepraszam, ale nie da rady. I Erisek przejdzie mi koło nosa. To ja dzisiaj nie będę spać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ale ;przecież to nie, muszą być fotografie takie jak dziewczyny zrobiły. Wiem o co chodzi, ja tez nie bardzo z fotkami takimi w prost w Internecie. Ale można przecież coś wykombinować szalonego. A kto jak kto, ale Ty zdjęcia potrafisz robić! Hello;)

      Usuń
    2. Jasne, tylko to nie będzie sprawiedliwe... Mogę opisać i to zrobię, już mamy plany i fotki zrobię, po swojemu.

      Usuń
    3. Co nie będzie sprawiedliwe?

      Usuń
    4. Jak wystawię do konkursu zdjęcie kwiatków zamiast kobietek, hi hi hi :)

      Usuń
  6. Oj, niestety ja też nie mam jak :( Wszystkie najlepsze kumpele zostawiłam w Polsce :(


    A tak co do zasad: nie uważasz, że zamieszczanie zdjęć w różnych odstępach czasu jest trochę nie fear?? może lepiej dać krótszy czas (np. do 20.10) i potem zamieścić fotki w 1 czy 2 postach
    Tak też będzie lepiej głosować moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tak, ale sama nie wiem ile bedzie tych zdjęć i czy w ogóle bedą! Ale OK, dzieki za rade, zaraz coś dostosuję:)

      Usuń
    2. Oj, zdjęcia na pewno będą :) nawet kilka fotek to już jest konkurs i niezła zabawa :)

      nawet ja z tego żalu wpadłam na świetny pomysł i chyba wyślę ci jakieś zdjecie :)

      Usuń
    3. hehe bo najpierw pomyślałam, że teraz nie mam szans na spotkanie z kumpelami i było mi żal, że nie wezmę udziału w konkursie ;)
      ale potem wpadło mi kilka fajnych pomysłów do głowy

      Usuń
  7. może się skuszę z moją przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, cieszę się, że mój post cię zainspirował ;) Miałyśmy z koleżanką niezły ubaw :D Już wkrótce planujemy kolejny taki "seans" to może zrobimy jakieś lepsze zdjęcia to coś prześlę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Już czuje jakie jesteście jajcary;)

      Usuń
  9. Ciekawa inicjatywa, przemyślę to i zobaczę co da się zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dajesz czadu :p
    Pomysł mi się podoba, gorzej z wykonaniem, jeśli chodzi o fotki, bo znasz moje zdanie na ten temat. Aleee! Aleee! Coś tam wymyślę! Może namówię Mamę na udział:) Buziaki dla Ciebie Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kayah, przeciez nie chodzi o fotki takie wprost, też takich bym nie wrzuciła do netu. Ale można cos fajnego wymyśleć:)

      Usuń
    2. Dlatego napisałam, że coś tam wymyślę:)
      Już mam pomysł:) Zobaczymy co z tego wyjdzie.

      Usuń
    3. :-))) inspirujesz :-)))

      Usuń
    4. No niestety. Tego punktu całej akcji nie jestem w stanie zrealizować. Jedna znajoma chora, inna nie bardzo chce, jeszcze inna robi wielkie oczy na słowo "maseczka" :). Nic na to nie poradzę, z przyczyn niezależnych ode mnie nie dam rady, choć bardzo bym chciała.

      Usuń
  11. świetny pomysł, ale ja niestety nie dam rady wziąć udziału w tej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda, może jednak?

      Usuń
    2. Do tej pory takie wieczory urządzałam z siostrą, ale teraz mieszkamy daleko od siebie i nie widujemy się tak często. A jeśli chodzi o koleżanki, to też ciężko jest się spotkać nawet na pizzy, a co dopiero robić wieczór maseczek.

      Usuń
  12. U mnie kosmetyczne tematy interesują tylko mnie, więc nie wiem, czy ktoś byłby zainteresowany :D Choć rodzicielka dzięki mojemu blogowi trochę się rozwija w kwestii estetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie dziewczyny (z mamą włącznie), to już jest grupa:) A ile ja się nagadałam siostrze, aby jej maseczki nałożyć!

      Usuń
  13. poki co narazie nie mam z ki urzadzic wspolnego maseczkowania.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to szkoda... może jednak ktos chętny się znajdzie?

      Usuń
  14. Ja również odpadam. Nie ma szans na spotkanie w liczniejszym gronie w najbliższym czasie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm... kiedyś robiłyśmy z koleżankami takie spa- wieczorki. Co prawda ostatecznie większą rolę niż maseczki grało wino, lody, badziewna komedia romantyczna i użalanie się na ciężar życia ;) Tak czy siak jestem za! Nie wiem tylko czy moje dziewczyny dadzą się sfotografować z mazidłem na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy znieczuleniu winem, może się dadzą namówić, tym bardziej, że w tych maseczkach, to naprawdę twarzy nie widać!:)

      Usuń
  16. wow :D Świetny pomysł :) może uda mi się namówić babeczki na taki wieczorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ba, pokusiłaś takim cudeńkiem, że dałabym się pokroić i teraz człowiek siedzi i myśli...

      Usuń
  17. ech szkoda tylko, że nie ma z kim zrobic takiego babskiego wieczoru :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. oj w to, to nie uwierzę;) Znajdzie się na pewno!

      Usuń
  19. Myślę,że tak...
    Chodzi mi mniej więcej o coś takiego,jak :
    http://missmakeup1993.blogspot.com/2012/09/podsumowanie-remontu-bloga.html
    Zerknij jeśli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie mam z kim zrobić sobie takiego wieczorku, choć bardzo mi się pomysł podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę żadna sąsiadka się nie znajdzie?

      Usuń
    2. Może zdołam namówić moją - nieznaną jeszcze - współlokatorkę, acz nie wiem, czy się zgodzi.

      Usuń
  21. Czuje się bardzo źle, gdy przypomnę sobie, ze od miesięcy nie robiłam sobie maseczki. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Malinka szalejesz z pomysłami - co jeden to fajniejszy :-)
    niedługo przyjeżdża moja siostra - może uda nam się wygospodarować troszkę czasu na wspólne pomaseczkowanie się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie, to super wieczór przed Tobą:)

      Usuń
  23. Ja raczej nie dam rady również tego zorganizować:(
    Szkoda, bo bardzo fajna nagroda:(ale będe brała udział w pierwszym Tagu: październik miesiącem maseczek a nagrodą będzie piękna, czysta i zadbana skóra twarzy:)
    Dziewczyny - życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię konkursów gdzie się głosuje, wydają mi się zależne tylko od ilości znajomych. Niestety nie wierzę w moich blogowych znajomych na tyle żeby prosić o glosy i nie będę brać udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, a to dziwne przekonanie. Chyba jestem (mimo wieku) ciągle bardzo naiwna... bo wierzę w szczere i uczciwe głosy:)

      Usuń
    2. Zbyt dużo razy się przekonałam że ktoś w godzinę miał 100 głosów a pod koniec konkursu to trzy zera z tyłu. :)

      Usuń
  25. TAG to nie konkurs, konkurs ma regulamin i musi być jasno określony, nawet tytuł posta jest mylny. Jestem na NIE, przykro mi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...