25 października 2012

Lirene AQUA Nawilżanie i AA eco Maseczka ściągająca

...czyli coś dla suchej i tłustej skóry

Prawie dotrwałyśmy do końca, to już jeden z ostatnich postów na temat maseczek, które mam do testowania. Ciężko jest się na jakąś zdecydować, ale można zacząć od odpowiedzi na pytanie poniżej posta:)

Lirene AQUA Nawilżanie Stabilizująca nawilżenie intensywna maseczka do twarzy
 

 
To właściwy kosmetyk dla skóry odwodnionej, suchej lub normalnej, która potrzebuje przywrócenia oraz stabilizacji intensywnego nawilżenia. Maseczka błyskawicznie i długotrwale odbudowuje naturalny zapas wilgoci w naskórku, przywracając stabilizację stanu optymalnej tkankowej równowagi wodnej. Skóra staje się gładka, miękka w dotyku i rozświetlona. Zalecany dla skóry od 20-60 lat
Działanie:
- błękitne algi i kwas hialuronowy - intensywnie nawilżają,
- długotrwale utrzymują optymalny poziom wody w naskórku
- masło Shea i proteiny pszenicy - odżywiają skórę, poprawiając jej jędrność i elastyczność,
- wosk z oliwek - pomaga w przywróceniu fizjologicznego, hydrolipidowego płaszcza ochronnego
Efekt: Maseczka pozostawia skórę nawilżoną, odżywioną i aksamitną w dotyku.
Pojemność: 75 ml
Cena: 16,99 zł


AA eco Maseczka ściągająca Pielęgnacja cery mieszanej i skłonnej do przetłuszczania się
 

 
Maseczka ściągająca z organicznym ekstraktem z ogórka normalizuje wydzielanie sebum oraz delikatnie rozjaśnia skórę. Zawiera tlenek cynku oraz białą glinkę, które skutecznie usuwają wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry oraz oczyszczają i zwężają pory.

0% parabenów, alkoholu, glikolu propylenowego, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, ropy naftowej, barwników syntetycznych, syntetycznej kompozycji zapachowej, silinkonów, ftalanów, karminu, glutenu, etylominy, substancji modyfikowanych genetycznie.
 

Pojemność: 50 ml
Cena: 29 zł








Maseczka nawilżająca, czy ściągająca? A jaką Wy macie cerę?


42 komentarze:

  1. Ja mam cere sucha i wrazliwa, takze maseczke z Lirene by byla dobra, ale tez uwielbiam kosmetyki AA szczegolnie ze maja serie swietna dla mojej buzki :) i bez tych wszystkich silikonow parabenow itp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam czasem suchą, czasem tłustą ;) jesienią i zimą przeważnie jest jednak sucha, a czasami nawet bardzo sucha, więc o tej porze roku tylko maseczki nawilżające się u mnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam cerę mieszaną w kierunku suchej dość problematyczną bo i naczyniową i skłonną do zaskórników otwartych jak i niestety zamkniętych ta do cery mieszanej zapewne by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki AA z serii eco. Taka maseczka bardzo mi się przydała, jednak cena za 50 ml jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie dla mnie maseczka nawilżająca. Mam cerę normalną i mieszaną zarazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie ta z serii ECO, mam dość suchą skórę, więc pewnie by się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam cerę w kratkę :P Raz potrzebuję głębokiego oczyszczenia i zmatowienia, a raz muszę ją mocno nawilżać... Kapryśna ta moja buźka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm obie z opisu wydają się być ciekawe i warte wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już nie wiem :P spisałam parę pozycji dzięki akcji październikowej... a tu kolejne pozycje dochodzą. STOP bo zbankrutuję zanim wypłata wleci na konto! ;) ale Aqua nawilżenie sobie dopiszę... a co! kiedyś może kupię...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam cerę mieszaną- lubi mocno się przetłuścić w ciągu dnia, ale też potrzebuje mocnego nawilżenia. Dlatego obie te maseczki dopisuję sobie do listy zakupów - najpierw jednak sięgnę po tą ściągającą- zanim jeszcze zaatakuje zima, bo w zimie to już tylko nawilżanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję Malinko, że już niedługo będziesz mogła wziąć udział w moim TAGu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obie są ciekawe - moja mieszana cera wymaga zarówno zmniejszenia świecenia i pozbycia się przebarwień po wypryskach, jak i nawilżenia po stosowaniu kremu z nadtlenkiem benzoilu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie wydają się być ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  14. wczoraj używałam :) szału jak dla mnie nie robi ..ale nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawilżająca. Ja mam bardzo suchą skórę. Sporo się o tej maseczce Lirene naczytałam w samych pozytywach i często korci mnie jak jestem na zakupach , żeby ją kupić. Chociaż szczerze wolałabym zacząć od saszetki a nie takiego pełnowymiarowego opakowania bo nigdy nie wiem jak moja twarz zareaguje na jakiś kosmetyk.
    Kochana zapraszam na moim blogu czeka coś na Ciebie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie zaskoczyłaś! Próbowałam podejść do tego tagu, ale ... wymiękłam...;(

      Usuń
    2. "Silnym trzeba być nie miękkim";-) Nie wymiękaj Malinko:-)

      Usuń
    3. jestem silna jak dąb, ale i miękka jak ślimaczek bez skorupki;)

      Usuń
  16. Mam cerę mieszana i ciężko jest mi znaleźć dobrze nawilżajaca maseczkę.
    Ku tej właśnie skłaniałabym się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą pierwszą nawilżającą bardzo chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś oTAGowana! http://glamourka89.blogspot.com/2012/10/tag-osoda-dnia-jesiennego.html
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś dawno temu byłam na takich darmwoych dermokonsultacjach i żeby troszkę sie upewnić za jakiś czas poszłam do innej Pani z tej samej akcji.
    Niestety miałam ta samą twarz i cere i każda mi powiedziała co innego.....
    Był to bardzo krótki okres czasu,więc tak szybko nie mogło się nic zmienić przez pielegnację...
    Raczej mam cerę normalną,chociaż czasem zdarza mi się w strefie T błyszczenie.więc niekiedy stosuję też kosmetyki do cery mieszanej:)
    Także każda z tych maseczej byłaby myślę odpowiednia do mojej twarzy:):)
    Przeważnie dobieram kosmetyki do aktualnego stanu cery i do tego czego w danym momencie potrzebuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka, bo to chyba się samemu czuje. Im jesteśmy starsze, tym więcej o sobie wiemy:)

      Usuń
  20. Mam tą maseczkę nawilżającą z Lirene, bardzo ją sobie chwalę. Jeżeli coś wysuszy mi skórę (tak, jak teraz kaloryfery..) nakładam ją na całą noc.

    OdpowiedzUsuń
  21. no jak możesz mi pisać na blogu, że październik się kończy a razem z nim akcja ? :> smutne.. ALE powiem Tobie i wszystkim czytającym, że co drugi dzien przed pracą nakładam szybką nawilżającą maseczkę 3 minutową od Yves Rocher! i jakoś mi lepiej :] NAWYK już jest :) DZIĘKUJĘ za niego

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie wersja ściągająca, bo moja mieszana cera potrzebuje zmatowienia i redukcji wydzielania sebum :)
    Ale coś podejrzewam, ze moja cera staje się tłusta ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kosmetyk idealny dla mojej suchej skóry.Gdzie można go dostać!Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że w większości drogerii, gdzie sprzedają Lirene:)

      Usuń
  24. Ja bym chętnie wypróbowała maseczkę z AA :)
    Moja cera jest mieszana, ale ostatnio oszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 20-stka blisko.
    Numer jeden jest baaardzo zachęcający.
    I kwas hialuronowy <3.
    Pragnę, chce <3
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. AA eco, zero parabenów, parafiny... brzmi cudnie! Mam taki zapas maseczek, swoich i tych od Ciebie, a kusisz mnie na następną :D Gdzie ja to wszystko zmieszczę? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta z Lirenne powinna byż chyba u każdego

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam cerę mieszaną, więc pewnie bym wybrała tą drugą maseczkę, ale ogórek zawarty w niektórych kosmetykach mnie uczula

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna ta maseczka z Lirene, ale ja jednak kupilabym chyba z AA.
    Moja cera jest rozniasta, sklonna do przesuszen, a zarazem tlusta i swiecaca w strefie T ze sklonnosciami do zaskornikow. Trzeba sie nagimnastykowac przy pielegnacji :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozbawił mnie przedział wiekowy 20 - 60 lat w maseczce Lirene aczkolwiek lubię produkty tej firmy heheh..Skład AA Eco bardzo przyjazny ale cynk niestety nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie zaciekawiła ta druga, ponieważ tego typu warto mieć także. A lirene nawilżające miewam w saszetkach - jak zobaczę w tubce to kupię:)
    AA - bardzo zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  32. obie firmy lubię i nie zawiodłam się jeszcze, kosmetyki moim zdaniem warte uwagi i ceny równie przyjemne dla portfela ;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...