24 października 2012

Kto dostanie maskę Dr Irena Eris...

...czyli rozstrzygnięcie konkursu.

Wszystko już jest jasne! Ważnych głosów było 39 z czego 1 zdjęcie otrzymało 10 głosów, 2 zdjęcie otrzymało 19 głosów, a na 3 zdjęcie głosowało 10 osób.

Najwięcej głosów otrzymało zatem zdjęcie Glamurki z bloga:  


z koteczkiem i maseczką błotną do twarzy z minerałami z Morza Martwego od Avon


Zwyciężczyni bardzo gratuluję pomysłu na zdjęcie, odwagi i sympatycznego uśmiechu oraz zazdroszczę tak ślicznego koteczka!

Mam teraz do Ciebie dwa pytania:
  • czy koteczek jest płci żeńskiej?
  • jaka maseczkę Dr Irena Eris wybierasz?
Proszę napisz do mnie maila wraz z adresem do wysyłki:)

Bambusowy Raj i Tolę poproszę o adresy, z przyjemnością wyślę Wam maseczkową niespodziankę na otarcie łez;) Mam nadzieję, że nie będziecie rozczarowane, w końcu każda z Was stoi "na pudle";)
 

A teraz nagroda dla głosujących...

Postanowiłam wysłać niespodzianki do:

Rencewind99
Cellulitki
A L E X A N N P

Bardzo dziękuję za fajne uzasadnienia swojego wyboru:) 

Wszystkie wyróżnione tu osoby bardzo proszę o napisanie do mnie maila z adresem do wysyłki oraz bardzo liczę na recenzję kosmetyków, które ode mnie dostaniecie:)


Jeszcze raz bardzo dziękuję WSZYSTKIM za udział i chciałabym zapowiedzieć, że już przygotowuję kolejny konkurs z fotografią, tym razem dla "zdjęciowych singli" z maseczką na twarzy:)


43 komentarze:

  1. Brawo! Kotek jest faktycznie śliczny, choć dość sceptycznie patrzy na Glamurkę89 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jej nie poznaje...;)

      Usuń
    2. Kicia była lekko zdezorientowana moim wyglądem:)

      Usuń
    3. Ale pewnie koteczka bo skoro pokusiła się o towarzyszenie Ci w domowym SPA to na pewno ma coś w sobie z kobiety :P

      Usuń
    4. Oczywiście, że koteczka:)

      Usuń
  2. haha, kotek chyba mało zadowolony z tego, że ma pozować do zdjęcia;) może maseczka miała niezachęcający zapach? ;)
    tak czy siak gratuluję!

    ps. organizuję kampanię dotyczącą barwników w żywności - jeśli zainteresuje Cię ten temat to zapraszam regularnie na mojego bloga;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaa :D no proszę! środa zaczyna się wspaniale! :D Dziękuję za wyróżnienie i już wysyłam adres :)))

    Laureatce konkursu i kotkowi GRATULUJĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!!!!!!!!! Jest mi podwójnie miło :DDD
    Cieszę się, że Glamurka wygrała, ale widzę że i innym nie będzie smutno. Fajne te akcje u Ciebie, wiesz? ;D Zaraz wysyłam maila (akurat zdążę, bo zaraz się pakuję i wyjeżdżam :)

    A w ogóle to proponuję wywiad z Glamurką, bo ja chcę się dowiedzieć więcej o kocie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, mam nadzieję, ze kotek jest chociaż kotką:)

      Usuń
  5. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych osób! :)
    Co do kotecka- ja stawiam, że to facio- ma minę w stylu "Are you f***ing kidding me?!", a osobnik płci żeńskiej nigdy nie zareagowałby w ten sposób na maseczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Glamurki i wszystkich innych nagrodzonych!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam rudego kocura, który był bardzo zainteresowany moim maseczkowaniem się :P Może też mi zapozuje do zdjęcia? :)
    Cieszę się, że Ci się spodobało moje zdjęcie z maseczką, już nie płaczę, że nie wzięłam udziału w konkursie, bo widzę, że szykuje się kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie mistrzostwo:-) Glamurce gratuluję:-) a Michałosiowe kociaki Kola i Pepsi pozdrawiają Glamurkową kicię:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. brawa dla zwyciężczyni :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję;D Poza tym koleżanka ma wspaniałego koteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w pełni zasłużona wygrana. gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Wszystkich:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jupi! Wygrałam:-D
    Kot ze zdjęcia to oczywiście koteczka:) Wabi się Puchatka:)
    Już wysyłam do Ciebie maila Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Kotek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję Glamurce :-)
    i dziewczynom, które będą miały możliwość przetestowania maseczek :-)

    czekam na kolejne głosowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. a przyjaciele Kayah są moimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) świetna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o dziękuję, dopiero teraz przeczytałam bo nie miałam czasu w tym tygodniu za dużo i nadrabiam zaległości, zaraz skontaktuje się przez @
    dziękuje jeszcze raz ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. a moja uwagę, prócz koteczka, przyciągnęła ta opaska/frotka Ziaji na głowie, fajnaaa ;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...