30 października 2012

Paczuszka niespodzianka odebrana,

...czyli warto brać udział w konkursach.


Jak to miło czytać w postach, że sprawiłam Wam radość nagrodami, które tak naprawdę same sobie u mnie wybieracie:)

Nagrody z konkursu fotograficznego powinny już dotrzeć w łapki wszystkich nagrodzonych, których wymieniłam w poście:


Dzisiaj na swoim blogu nagrodą pochwaliła się w poście: Paczki, paczuszki... zwyciężczyni Glamurka89:


Glamurka wybrała sobie Polinezyjską maskę ściągająco-detoksykującą Dr Irena Eris. Mam nadzieję, że będzie z niej zadowolona. Z niecierpliwością będę wyczekiwać recenzji:)

Wiem, że Cellulitka też swoją już swoją przesyłkę odebrała, pisała do mnie maila:)


Czy inne przesyłki już dotarły? Dajcie dziewczyny znać...


JUBILEUSZ:)

A właśnie teraz o godz 17.15, dołączyła do nas moja 300 obserwatorka Kasia:) To się nazywa mieć farta!



Kasiu, 
jeśli tylko prześlesz mi swój adres domowy na maila, w nagrodę prześlę Ci małą jubileuszową niespodziankę:)

Dziękuję, każdej z Was indywidualnie, za wspólne tworzenie Malinowego teamu!

Jesteście kochane!:)



Kolejna recenzja mojej niespodzianki, tym razem nie maseczki, ale balsamu: Soraya Piękne Ciało, Balsam Wyszczuplająco-Antycellulitowy z Różowym Pieprzem.
Recenzję wykonała IVONA, której bardzo dziękuję:)


68 komentarzy:

  1. W dodatku z pocztówką:) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pomyślałam trzeba promować swoje miasto;)

      Usuń
  2. Gratuluję dziewczynom, żałuję, że nie zdążyłam wziąć udziału :) Prezent swietny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kaziku-jeżyku trzeba brać udział w konkursach:) Czekam też na Twoje podsumowanie miesiąca.

      Usuń
  4. Tak tak, właśnie robię zdjęcie i szykuje posta z podziękowaniami dla Ciebie Kochana! ;* paczuszka doszła + piękna kartka, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się maseczkować tylko raz, tyle z podsumowania http://comeherehikki.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Toruń to moje ukochane miasto, jak bym tylko miała okazję to bez zastanowienia bym się do niego przeprowadziła:-))) Dobrze , że chociaż mam w miarę blisko i kilka razy w roku mogę się na wycieczki weekendowe wybrać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to gdzie Michałosia mieszka?

      Usuń
    2. A w takim mieście w Łódzkim o którym Turnał śpiewał;-) i przez który każdy pociąg z Warszawy do Torunia przejechać musi:-)

      Usuń
  7. Dziś wieczorem zabieram się za testowanie tej maski;-)
    Jeszcze raz dziękuję Malinko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę:) Dziś "Prawo Agaty", a w tym czasie lubię siedzieć sobie z maseczką:)

      Usuń
  8. Lokalny patriotyzm, to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, fajnie, maseczka zapowiada się cudnie i ta karteczka...
    Super Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchajcie, żeby ten post nie zabrzmiał jak przechwalanki, i że Malina tylko czeka na oklaski... O NIE!
      Moja motywacja była inna:
      1. Cieszę się, gdy nagrody ode mnie sprawiają Wam radość.
      2. Potwierdzam możliwość otrzymania nagród (bo często jest tak, że w konkursach niby ktoś wygrał, a wygranych nie ma...)
      3. Mobilizuję tych jeszcze niezdecydowanych, że warto być tu z nami, być aktywnym, pisać komentarze, maile i brać udział w konkursach.
      To tyle...

      Usuń
  10. mam tą maseczkę i jestem z niej zadowolona :) bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostać taką paczuszkę w szary, pochmurny dzień...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dziękujemy za maseczki:) w końcu listonosz przyniósł nam coś innego niż rachunki hihi:))

    pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to super, dziękuje za informację, no i czekamy na recenzje każdej z nich:)

      Usuń
  13. dziewczyny! kiedy odwiedzamy Malinę i Toruń ? potwierdzam - przesyłkę otrzymałam. Jestem baaaardzo zadowolona :) warto śledzić Malinę i jej akcje i nie tylko, które są bardzo bardzo... aż brakuje mi słowa.. ambitne i profesjonalne ? ;); mobilizują do działania i w ogóle i w szczególe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, najbardziej podoba mi się to: "i w ogóle i w szczególe":):):)
      A do Torunia zapraszam! Mam zresztą taką nadzieję, że uda się takie spotkanie tu zorganizować. W końcu co, kurcze blade (jak to mówi Mikołajek), inni organizują a Toruń gorszy? Zresztą myślę o taki spotkaniu nie lokalnych, tylko takim MALINOWYM;) Ale to wymaga czasu..., ale spoko!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. ale jak trudno w Toruniu znaleźć kartkę z Torunia!;)

      Usuń
  15. gartuluje wygranej:)
    fajna pocztówka

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ;)
    P.S Jestem zdziwiona, że to na mnie padło.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje kochana:)))idziesz jak burza!
    zapraszam na recenzje balsamu:)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooooo :) Gratulacje Wszystkim:)
    hehe a Wiesz Malinko dziękuję Ci za przemiły komentarz, ale jak bym tak w takim makijażu wyszła na ulicę to raczej bym inne skojarzenia budziła:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, to jest bardzo elegancki, a;le fakt, odważny makijaż:)

      Usuń
  19. Trzeba mieć jednak szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję jubileuszu ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę do Ciebie trafić - wywala mnie przez google i trafiłam na bloga jakiejś dziewczyny, zostawiłam rozległy komentarz pod postem balsamu antycellulitowego z sorayi, dołączyłam do obserwujących i dopiero zaskoczyłam, że to nie Twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak wogóle to serdeczne gratulacje !!! :)

      Usuń
    2. Zostawiłaś komentarz u Ivonki, która dostała ode mnie balsam do testów:) Dziękuję za gratulacje, ale to tez twoja zasługa:)

      Usuń
  22. Udało mi się wreszcie wrócić do blogowego świata, a tu widzę, że Malinka dalej rozdaje nagrody! Czyli nic się nie zmieniło :):):) Byłam już o Ivony i czytałam recenzję :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 3-setki.
    Jaki ten świat mały, ja z pod Bydgoszczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. No to kiedyś musimy się spotkać na kawie, i rzetelnie tą kawę zrecenzować i na blogu opinię dodać hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pięknych statystyk i super tagu. i nowych pomysłów!
    Postaram się wracać do życia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta, to się cieszę, że już lepiej:)

      Usuń
  26. No Kochana, gratuluję tej 300 :) Domyślam się, że to ogromna radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna:) Miałam taką cichą nadzieję, że do końca miesiąca uda nam się:) I się stało! Bardzo Wam dziękuję:)

      Usuń
  27. Poznań pozdrawia Toruń, dziękuje za pierniki, zaprasza na rogale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przecież to już niedługo będziemy jeść Rogale Marcińskie. W Toruniu dostępne tylko za pośrednictwem Piotra i Pawła, którzy jak zapewne wiecie, pochodzą z Poznania:)

      Usuń
  28. Malinko! Dziś dotarła przesyłeczka od Ciebie - dziękuję! :))) Ależ dużo tych wspaniałości od Ciebie dostałam... zaczynam testowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) Testuj, testuj i recenzuj!:)

      Usuń
  29. Gratulacji pieknej 300 ;)) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Brawo dla Galmourki i dla Ciebie Malinko! 300 osób to konkretna liczba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też mi się marzy taka nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja coś nie mam szczęścia do wygranych ale przecież nie tylko po to tu jestem:) Gratulację dla Ciebie z okazji okrągłej liczby napewno tendencja będzie rosnącą:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...