21 października 2012

IWOSTIN Capillin, maseczka kojąco-wzmacniająca dla cery naczynkowej

...czyli potwierdzone efekty działania.

Na początku naszej akcji, czyli 3 października prezentowałam Wam maseczkę Iwostin Capillin Maseczka kojąco-wzmacniająca do cery naczynkowej. 

Dzięki komentarzom pod postem  maseczka Iwostin Capillin oraz BB Dermiki (bo też taką sobie wymarzyła)została wysłana do:

  
Recenzję ze stosowania maseczki BB Dermika już nam prezentowała w swoim poście: Dermika, Bright Beauty Upiększająca maseczka B. o czym Was dwa dni temu poinformowałam.

Wczoraj MADAME PEACOCK przestawiła nam swoją opinię na temat maseczki IWOSTIN. Zapraszam do zapoznania się z tym postem, szczególnie, że wyniki są zaskakujące dla samej autorki: 





Bardzo się cieszę, że prezenciki, które Wam wysyłam okazują się bardzo trafione i dajecie im tak pozytywne efekty.

Zachęcona taki recenzjami niebawem wyślę kolejne paczuszki z maseczkami do wybranych osób, które je nam przetestują i napiszą szybciutko recenzje, abyśmy wszystkie mogły się z nimi zapoznać:)

Zatem zaglądajcie i piszcie o swoich maseczkowych potrzebach, zachętach i marzeniach.



Dla zainteresowanych konkursem MASECZKOWY BABSKI WIECZÓR zatrzymany na fotografii, informuję, bardzo uprzejmie zresztą, że zdjęcia z numerkami do głosowania opublikuję w kolejnym poście jeszcze dziś po południu. Zdradzę tylko, że będziemy wybierać spośród 3 zdjęć:)


23 komentarze:

  1. Naprawdę widać to rozświetlenie po BB (a nie wierzyłam:)) a i po IWOSTIN Capillin także są super efekty.. Dziewczyno czy Ty widzisz ile robisz dla nas hehee - nasze twarze są wdzięczne po tylu zastrzykach dobroczynnych maseczek aż się boję, że październik się skończy;) bardzo ciekawe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ochota na maseczkę raz w tygodniu nie minie:)

      Usuń
  2. lubię kosmetyki z Iwostinu, maseczkę miałam do tej pory tylko jedną (nawilżającą, do cery normalnej, nie naczynkowej) i też fajnie się spisuje :) najlepsze w niej jest to, że nakłada się ją jak krem i nie trzeba spłukiwac ;) taka opcja - leń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz gdzieś recenzje tej maseczki nawilżającej ? :)

      Usuń
    2. opcja leż jest fajna, byle nie była za tłusta.

      Usuń
  3. uh mi by się przydała taka maseczka - mi i mojej mamie... obie genetycznie mamy spaczoną cerę kiepskimi naczynkami, zaczerwieniami itd.. kto ma taką cerę to wie... moja Ma już laserowo musiała zamykać popękane naczynka - niefajna sprawa :/

    u MADAME PEACOCK tak widoczne efekty, że aż tylko czekam do wypłaty :D jest dostępna może w wersji pojedyńczych saszetek ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 3? ._.'
    Przyznam, iż liczyłam na więcej^^'.

    Co do maseczek: jak widać masz nosa ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj już czekam na zdjęcia:)
    uwielbiam maseczki i relaks z nimi związany;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że maseczki trafiają do osób, które je sobie wymarzyły i spełniają ich oczekiwania.
    Nieszczęsny wieczorek, szkoda że tak wyszło, ale cóż mam nadzieję, że mój wymarzony Erisek trafi w dobre ręce i zostanie doceniony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że maseczki wędrują do osób, którym są one potrzebne i są zadowolone z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć jak się udały te maseczkowe babskie wieczorki :)

    P.S. Zostałaś u mnie wyróżniona :) http://welcome-to-hair-jungle.blogspot.com/2012/10/wyroznienia-akcja-wspolne-zapuszczanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tej maseczki...Za to ostatnio poluję na krem Lipidia z Iwostinu, podobno jest świetny.
    PS. Zostałaś u mnie otagowana!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo to czekam na kolejne szczęśliwe osoby wybrane do testów maseczek :-)
    chętnie zagłosuje na zdjęcie z maseczkowego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. już się biorę za czytanie, bo jestem strasznie ciekawa tej maseczki na naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na te piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, fajnie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeee! Maseczka jest świetna, cieszę się, że Madame miała szansę ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Iwostin :) Fajnie, że wśród polskich firm mamy takie perełki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...