20 października 2012

Jakie atrakcje czekają na nas...

...w lesie podczas grzybobrania:)

 Czasami warto wstać wczesnym rankiem w sobotę...






mali mieszkańcy

w lesie można zobaczyć też grzybki w postaci kwiatków:)

jedzonko dla mieszkańców lasu





Moja leśna zdobycz - całe 2 kg grzybów! Może mogłam nazbierać więcej, ale same widzicie, musiałam porobić zdjęcia.


I co, warto wstać w sobotę rano...?



Na koniec chciałam Wam powiedzieć, że zaczęły spływać zdjęcia z maseczkowego babskiego wieczora, z czego się niezmiernie cieszę:)

A teraz mój wkład w zbiór zdjęciowy: rozanielona Malina z maseczką Dermiki na twarzy w tzw. "artystycznym" efekcie;)



To się zabieram za grzyby:)

Do zobaczenia na blogu!
Malina:)


90 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) podczas jesieni często wybieram się na grzyby, bardziej po to by się zrelaksować, niż na prawdę te grzyby zbierać :) w lecie jeździłam zbierać borówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, była tak ładnie, że specjalnie nie musiałam się starać z tymi zdjęciami:)

      Usuń
  2. TEŻ BYŁAM WCZORAJ NA GRZYBACH :) U MNIE W POBLISKICH LASACH WYSYP PODPINEK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooj uwielbiam grzybobrania! Jak byłam mała zawsze z niecierpliwością czekałam na takie wycieczki do lasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja totalnie nie potrafię zbierać grzybów, musi jakiś stanąć na środku mojej drogi i krzyczeć żebym go zabrała ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane grzybobranie :) i jakie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjecia i niezle grzybobraie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Las jest cudowny :) My jutro powtarzamy nasza rodzinną wyprawę do lasu - spacer, grzybki, "atrakcje" - cudowny las!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zbiór i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzisz...
    Ty na grzyby, a ja do szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. gdybym miała super oko do grzybów, to pewnie byłoby ich więcej, ale ja się gapię dookoła a nie tylko pod nogi;)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia;) Ale dawno nie byłam na grzybach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam na grzybkach, fajnie sobie tak pochodzić po lesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie uzbieralam nawet kilograma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze dwa, zawsze było kilka i kończyło się na szaleńczym szukaniu drogi powrotnej;)

      Usuń
  14. ale okazy :) śliczne zdjęcia ;) no i chwila relaksu z maseczkę też musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z Ciebie fotograf! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!

    Też bym się wybrała na grzyby. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest ostatnia szansa, ponoć mają przyjść przymrozki i po grzybach nici...

      Usuń
  17. Uwielbiam spacery po lesie:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nienawidzę zbierać (ale to tajemnica)! A zdjęcia urocze :) I tem impresjonistyczny portret, hmmm, hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja dzis o 6:30 wsiadlam w auto bo mialam dluga podroz przed soba i obserwowalam jak wszystko budzi sie do zycia, piekne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, o tej porze roku, zza mgły budzi się świat:)

      Usuń
  20. ja grzybów zbierać nie lubię, ale uwielbiam je jeść ;p jak tylko jestem w domu to idę na spacer do lasu- to bardzo uspokaja i relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że grzybobranie było udane !
    Ja w tym roku też byłam kilka razy :) i zawsze zapominałam zabrać aparatu :( A takie piękne widoki były.

    OdpowiedzUsuń
  22. zjadłabym sobie takie smażone grzybki leśne, mmm :) w Blackpool nie ma lasu w pobliżu :(

    podziwiam, bo ja mogę się o grzyba potknąć i go nie zobaczę; zupełnie nie mam oka do grzybów, ale pałaszować uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, zwłaszcza 2 pierwsze, marzenie mieć aparat, który umiałby to uchwycić :) Mój ma zdecydowane ograniczenia...
    A na grzybki mogę wpaść, już takie najlepiej gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byś się zdziwiła, jak mam zwykły pstykacz!;) Po prostu była tak ładnie:)

      Usuń
  24. Sporo grzybków nazbierałaś:)
    Dwa pierwsze zdjęcia są SUPER!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ mi zrobiłaś smaka na grzyby, z chęcią bym się wybrała do lasu, ale coż ... brak czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, zwłaszcza to drugie, a i grzybobranie udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to zdjęcie ustawiłam je sobie jako tapetę w kompie:)

      Usuń
  27. Mieszkam an wsi od zawsze, ale przyroda mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym mieć obok siebie las i móc go odkrywać i się w nim wyciszyć, ale nie dane mi to w tej chwili ;) Piękne zdjęcia!

    U mnie recenzja Iwostinu, coś niestety niewiele uwagi przyciągnęła, choć efekty są :D
    http://pawie-piorka.blogspot.com/2012/10/pielegnacja-iwostin-capillin-maseczka.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia :) Szkoda , że u mnie las jest daleko :( Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam grzyby, zwłaszcza takie w occie! Jednak bardzo się boje je jeść i małą dozą zaufania obdarzam jedynie, te które zbierają moi dziadkowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zbieram tylko podgrzybki i też najbardziej uwielbiam te w occie. Te, które dziś zebrałam, pójdą dom suszenia!

      Usuń
  31. przepiekne zdjęcia:) wyprawa jak widać Grzyb-owocna:) akcja zakończona pełnym sukcesem czy również maskowanie udane?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne to pierwsze zdjęcie:)) Za każdym razem jestem zachwycona kiedy widzę jak słonko przebija się przez drzewa i jest taki cudny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze chodzę z Tatą na grzyby :) lubię je zbierać :D

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam na grzyby chodzić, jednak daleko nie mam bo mieszkam w lesie ;)
    gratuluje udanych zbiorów;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam jeść grzyby ale nie cierpie ich zbierać :/
    No ale Twoje zdobycze to nie byle co, nie pogada ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne efekty grzybobrania :-)
    super fotki - biedronki fajnie uchwycone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie maleństwa się tuliły, pewnie było im zimno;)

      Usuń
  37. piękne zdjęcia.
    A podgrzybków zazdroszczę - u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam chodzić sobie po lesie. Grzybów nie zbieram, bo się kompletnie nie znam, ale zapach lasu jest w mojej pierwszej 3 zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesiennie się zrobiło :) Nie zbieram grzybów, bo się boję muchomora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki czarodziej, boi się muchomora!?;)

      Usuń
    2. Hahaha ;D No tak! Ale jest fajny cytat z "Blasku fantastycznego" na temat Rincewinda i jego znajomości lasu i roślin ;D

      Był miejskim magiem. Wiedział wprawdzie, że rozmaite gatunki drzew różnią się między sobą, dzięki czemu ich ukochani i najbliżsi potrafią je rozpoznać. Ale sam był pewien tylko jednego: że koniec bez liści powinien tkwić w ziemi.

      :D

      Usuń
  40. Ale dużo nazbierałaś, a zdjęcia cudne, najbardziej podoba mi się to pierwsze, z promykami słońca przebijającymi przez drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to jest moje ulubione, ustawiłam je jako tło na pulpicie:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...