03 października 2012

Rozpoczynamy maseczkowe szaleństwo:)

Bardzo, ale to bardzo dziękuję wszystkim za przyłączenie się do akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek. Dla tych z Was, które jeszcze tego nie zrobiły, zapraszam:) Jeszcze nie jest za późno - październik trwa nadal:)

Pamiętajcie jaki cel nam przyświeca! Przede wszystkim nasza chwila dla siebie, nasz relaks oraz nasze piękne i wypoczęte twarze:)

W czasie trwania akacji będę publikować posty prezentujące różne maseczki, które są dostępne na rynku i które będziemy miały okazję wspólnie przetestować i zrecenzować. Tak, nie tylko ja, ale również Wy - obserwatorki mojego bloga:)

Przygotowałam bowiem dla Was, jak to się mówi, MOC ATRAKCJI:)

ZAGLĄDAJCIE DO MNIE, bo myślę, że warto:)



 

46 komentarzy:

  1. Uruchomiłam też stronę na facebooku i już ktoś mnie polubił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja korzystam z tej dobroci jakie są maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie:) Napewno będzie ciekawie.
    Ja juz dziś zamieściłam pierwszego posta na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post wprost rewelacyjny! Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że warto było zachęcić do zrobienia maseczki:)

      Usuń
  4. Uwielbiam Malinową moc atrakcji :)
    Bannerek - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, coraz bardziej mi sie to zaczyna podobac i chyba sie przylacze niedlugo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście wezmę udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś prawdopodobnie najdalej jutro zamieszczę posta o 1 maseczce, którą zrobiłam wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już tu widzę, że poznam mnóstwo różnych maseczek:)

      Usuń
  8. Niedługo i ja napiszę o pierwszej maseczce ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. jej ale faaajnie :) tylko ja z moją maseczką się spóźnię parę dni bo znów angina mnie rozłożyła, niestety wraca do mnie jak bumerang i za nic pozbyć się jej nie mogę....
    ale już się nie mogę doczekać Twoich maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akcja świetna ;D
    Dziś 1 post wstawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem co wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. moją ulubioną maseczką jest dax cosmetic planet spa sauna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też dołączam do akcji! Niech moc maseczkowa będzie z nami hihihi

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w piątek zaczynam maseczkowy relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam maseczki :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dziś pierwszą maseczkę robiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie! Przyda się taka chwila dla siebie chociaż raz w tygodniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to było moja myślą przewodnia do akcji:)

      Usuń
    2. Tak jak już pisałam akcja-cud!
      Jeszcze tylko zebrać uczestniczki, może jakaś lista, żeby móc jakoś dotrzeć do tych wszystkich niesamowitych nowinek dziewczyn biorących udział w akcji ;-)

      Usuń
  18. Przyłączam się i gratuluję świetnego pomysłu! :))

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj akurat się maseczkowałam ;D Patrzę a u Maliny akcja ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. biore udział :D uwielbiam maseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do grona obserwatorów i podpięcia banera z linkiem do mojego bloga:)

      Usuń
    2. Malinka obserwuję pod nazwą czaenulka25 :* baner jest notka tez :*

      Usuń
  21. ja tez chętnie wezmę udział w tej akcji -Malinko świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również mam prośbę o baner z linkiem do mojego bloga oraz zapraszam do grona obserwatorów.

      Usuń
  22. Brzmi świetnie:) Zawsze bardzo lubilam maseczki, więc z tą akcją utrafiłaś w moje upodobania w 100% :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...