19 października 2012

Maseczki Gerovital i Dermika BB - skuteczność potwierdzona!

Na wstępnie chciałabym uczcić mały jubileusz: to jest mój 100 post!



Dostałam też wiadomość od FrauMuffin, że szybciutko sprawdziła maseczkę Gerovital, którą ode mnie otrzymała. Jeśli chciałabyście się przekonać jaka jest jej opinia po pierwszym zastosowaniu, to odsyłam do jej posta:


Bardzo się cieszę z tej recenzji i czekam na dwie kolejne od pozostałych dziewczyn. 


Kolejną recenzję z mojego maseczkowego worka, opublikowała na swoim blogu Madame Peacock. Wraz z maseczką IWOSTIN otrzymała ode mnie maseczkę DERMIKA BB Pełnia blasku. Jeśli jeszcze nie czytałyście, to zapraszam do lektury:





Z niecierpliwością czekam na następne recenzje maseczek od moich wyróżnionych dziewczyn. A mają co testować:)

Balbinka Ogryzek już dostała przesyłkę:)

Takie to oto Malina wysyła maseczki do tych z Was, które się po nie zgłoszą w komentarzach. Piszcie zatem komentarze, a ja już będę wiedziała, komu jaką maseczkę wysłać:)



 
UWAGA! Właśnie się dowiedziałam, że rozpoczął się konkurs z marką Gerovital H3: 

Jesienny konkurs marki Gerovital z salonem Stile Unico!!

Życzę powodzenia!



41 komentarzy:

  1. Zostałaś wyróżniona :)
    http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/10/wyroznienie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  2. idę czytać recenzje :)
    oh rewelacyjny jest ten maseczkowy październik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze właśnie jestem po recenzji u FrauMuffin i tak się zachwycała, że aż musiałam zobaczyć twoją wersję wydarzeń :) hehe ahh ten miesiąc maseczek :) chętnie bym wypróbowała jeżeli oczywiście istnieje taka możliwość. Maseczki BB nigdy nie miałam oczywiście przeczytałam recenzję :) taka upiększająca maseczka, która potrafi zdziałać cuda to coś dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam pogratulować 100 posta ;) dobra robota ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta maseczka z Dermiki. Też aktualnie używam jedną maseczkę z tej firmy. Recenzja pojawi się w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję setnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę :D Gratuluję setnego posta!
    To od razu zapowiem, że dziś ukaże się notka o Iwostinowej maseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, ja to się zastanawiam, kiedy te wszystkie maseczki co u mnie leżą i czekają na opis zdążę pokazać. Miesiąc się kończy, a szaleństwo nie za bardzo...
    Szkoda, że nie wymyśliłyśmy jesiennego maseczkowania, a nie tylko październikowego, hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przecież będziemy maseczkować się dalej:)

      Usuń
  9. Czaję się na tą Dermikę. Przyznam, że mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic takiego nie robię :D Inne dziewczyny robią więcej i to jest godne podziwu, a ja tam nie wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki już mam u siebie :*

    Dziś na pewno dam znać o jednej z maseczek. Tylko taki mam wybór, że nie mogę się zdecydować co wybrać :D ale na pierwszy ogień pójdzie chyba Noni Care :) Jeszcze raz serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehhh, tak mi wstyd,
    Przeszło połowa miesiaca, a ja jeszcze nie zrecenzowałam żadnej.
    Mimo, że dwie saszetki już wykończyłam.
    Obiecuję sobie, że do końca miesiaca pojawi się choć jedna recenzja.
    Na więcej chyba nie wystarczy czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By było super, ale z tego co widzę, nie dołączyłaś do tagu?

      Usuń
  13. A ja mam pytanko, czy mogę się jeszcze przyłączyć do maseczkowego TAGu? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. i mnie chyba tez tak fantastycznych komentatorek;)

      Usuń
    2. bardzo się cieszę na maseczki od siempre la belleza, bedą do Twojego Tagu idealne

      Usuń
  15. Malinko zostałaś u mnie wyróżniona: http://balbinaogryzek.blogspot.com/2012/10/wyroznienie.html :))

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. Jasne, że nie mam nic przeciwko użyciu zdjęcia! :) poza tym właśnie siedzę sobie z maseczką Noni Care na buzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Malinko,
    Strasznie jest mi przykro, ale maseczkę z tego tygodnia umieszczę dopiero w przyszłym tygodniu, bo uczelnia zeżre mi cały weekend, a dziś już nie obfocę niczego, czy nie zostanę ekskomunikowana z udziału w TAGu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, przecież każdy robi sobie maseczkowy dzień, kiedy ma na to czas i ochotę. Ważne, że w ogóle robi!:)

      Usuń
  18. Ciekawe recenzje, miło poczytać :) Widzę, że akcja nabrała rozpędu, tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatne recenzje - dzięki Tobie mam okazję zapoznać się z asortymentem maseczkowym - na pewno wezmę udział w konkursie - może akurat :) 100 postów i to każdy ciekawszy od drugiego co wydaje się niemożliwe:) jak Ty to robisz hehea:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piszę, piszę, piszę :)
    i brawo dziewczyny, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. maseczka bb przypomina trochę bazę pod makijaż ale efekty sa rewelacyjne - skora wygląda pięknie jest wygładzona, napięta makijaż rozprowadza sie idealnie i trzyma bardzo długo polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...