25 października 2012

NUXE Masque Crème Fraîche® de Beauté

czyli “POGOTOWIE RATUNKOWE” dla uzyskania komfortu i piękna Twojej skóry


Jeśli Twoja skóra potrzebuje nawilżenia...
24-godzinne nawilżenie i ukojenie:
Nałożenie maseczki na 10 minut jest- tak samo skuteczne- jak roślinny okład. Efekt: cudownie świeża skóra.
 

Natychmiastowy efekt kojący...
Minimalizuje uczucia ciągnięcia, pieczenia i zaczerwienienia skóry.
 

Idealna równowaga między świeżością i komfortem:
Innowacyjna formuła o właściwościach emulgujących łączy emolienty fazy oleistej z odświeżającą fazą wodną.
 

10 minut prawdziwego szczęścia...
O każdej porze dnia, nawet przed wielkim wyjściem, zapewnia piękny wygląd i dobry nastrój. Wystarczy tylko 10 minut delikatnego masażu twarzy i szyi.
 

Zalety:
Nietłusta konsystencja umożliwia natychmiastowe wykonanie makijażu.
Można również stosować ją na delikatne okolice oczu.
 

Korzyści:
Natychmiastowe - wspaniałe samopoczucie, relaks, komfort…
Skóra staje się wypoczęta, świeża i elastyczna.
 

Pojemność: 50 ml
Cena: 79 zł



Znacie markę NUXE? Stosowałyście ich produkty? Zachęcił Was ten opis?

54 komentarze:

  1. nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Działanie wspaniałe, czytam i myślę "pragnę". Cena sprawia, że wracam na ziemię ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. tak popieram "Działanie wspaniałe, czytam i myślę "pragnę". Cena sprawia, że wracam na ziemię" ahhhh...

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ją w wersji takiej większej próbki i bardzo lubiłam za dobre nawilżenie i ukojenie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji do używania kosmetyków tej marki.
    A opis jest baaardzo zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się cokolwiek tej firmy :) Tylko te ceny...

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko cudownie tylko ta cena :( no niestety może za 2 lata bo jak na razie moje czesne mnie kończy he he :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opisz zachęcający, ale za to cena już nie tak bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Nuxe,ale tej maseczki nie miałam. Ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jakiś olejek Nuxe, fajny był!

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt fajny, ale cena już nie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. tu do kupienia za 49 zł + prezencie 100 ml wody micelarnej http://allegro.pl/nuxe-creme-fraiche-maska-maseczka-woda-micelarna-i2739367980.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena zupełnie atrakcyjna:)

      Usuń
    2. O ja, genialne! Z chęcią bym kupiła, gdyby na moim koncie nie świeciła teraz kwota -0,79zł xD To się nazywa mniej niż zero xD

      Usuń
  13. Nie słyszałam, ale przydałoby mi się spore nawilżenie :)
    A co do mojego rozbijania: źle stanęłam kiedyś i kostka mi uciekła i nie chciała wrócić na miejsce ;p I zaczynają mi się robić halluksy itp. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Opis bardzo mnie zachęcił, ale cena skutecznie ten zapał ostudziła :P Niestety budżet biednego polskiego studenta nie pozwala na takie wydatki ;)
    Ale przyznam, że gdyby sprawdziły się wszystkie obietnice producenta, to byłaby to chyba moja ulubiona maseczka. Uwielbiam właśnie takie kosmetyki, które są ratunkiem "last minute" przed randką, spotkaniem czy innym ważnym wydarzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic z tej marki, sam kosmetyk zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nuxe znam, ale tylko ze słyszenia. Chciałabym wypróbować, ale ceny mnie trochę odstraszają.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ich krem i chyba błyszczyk, ale jakoś nie zachwyciłam się strasznie, bo nie wiele mogę powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Odprężenie- to, czego moja skóra aktualnie najbardziej potrzebuje. Niestety budżet mi nie pozwala na zakup tego cuda :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do zabawy :)
    http://naturalna-bianka.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam produktów z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie stosowałam jeszcze Nuxa nic, a nic, ale kusząca ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nie miałam okazji testować kosmetyków tej firmy...
    Za wysokie ceny,jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę. Ale brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam krem nawilżający tej firmy, ale ma dość dziwny zapach, kojarzy mi się z cementem, mimo to działa. Maseczki jeszcze nie miałam, ale może uda mi się dostać jej próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś oficjalnie oTAGowana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taką maseczkę z wrześniowego Glossy czeka w kolejce do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chce ją , chce ją! :)
    Tylko ta cena : (

    OdpowiedzUsuń
  28. Opis zachęcający do wypróbowania tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam kosmetyki Nuxe i choć chętnie wypróbowałabym niektóre z nich (jak choćby wymienioną maseczkę czy kultowy suchy olejek) to niestety cena jest jak dla mnie zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się, chyba się na nią skuszę, jak skończy sie moja nawilżająca lirene.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam krem dla bardzo suchej skóry - jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic nie miałam z tej firmy. Sprawdzałaś ją Malinko? Jest naprawdę taka dobra? Odświeża, skóra jest wypoczęta?
    Pozdrawiam, udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Malinko :) napisałaś u mnie w konkursie odpowiedź, ale zabrakło pozostałych informacji. Czy odpowiedź była pozakonkursowa? Jeśli nie, to proszę o uzupełnienie brakujących elementów zgłoszenia :) A jeśli była poza konkursem, to dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do mojego pierwszego TAGu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam próbkę tej maseczki, a raczej miałam, bo już zużyłam:) Pachnie ślicznie...tak kwiatowo:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię Nuxa, mają świetną maskę oczyszczającą!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej firmy niestety.
    Zapraszam do mnie, na kolejny maseczkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, nawet zdjęcie jest... ale nie ma go u mnie na poczcie?

      Usuń
  38. UŻYWAMY AKTUALNIE KREMU NUXE NA OZNAKI ZMĘCZENIA NA NOC:);)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie słyszałam o tej firmie, jednak warta uwagi, byłabym bardziej zachęcona gdyby cena jakimś cudem się zmniejszyła heh :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Balsam do ut uwielbiam, inne produkty chyba już czas wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko z tej firmy absolutnie uwielbiam! Te kosmetyki nigdy mnie nie uczuliły... no i tak cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...