10 października 2012

Perfecta Beauty Mask maseczki dla każdej z nas

Maseczki Perfecta przewijają się w postach to tu, to tam. Czytam tylko pozytywne recenzje. Nie mogło więc zabraknąć i tutaj tych maseczek. Do akcji przyłączyła się firma Dax Cosmetics, która  przeznaczyła dla nas maseczki. Oto one:


Perfecta Beauty Mask - Maseczka liftingująca 35+, na twarz i pod oczy    
Liftingująca maseczka silnie wygładzająca zmarszczki mimiczne. Zawiera Biopeptox® - innowacyjny składnik, który zapobiegając mikroskurczom mięśni wyrównuje zmarszczki mimiczne, czyniąc twarz wyraźnie młodszą i odprężoną. Dodatkowo sfery kolagenu wypełniają zmarszczki od wewnątrz, a ekstrakt z alg doskonale napina i liftinguje skórę. Dzięki wyciągowi z winogron Chardonnay maseczka rewelacyjnie łagodzi i ożywia cerę przywracając jej gładkość i zdrowy koloryt. Polecana po 35. roku życia, do pielęgnacji każdego typu skóry.








 


Perfecta Beauty Mask - Maseczka odżywcza na twarz, szyję i dekolt do cery suchej    
Maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie suchej, delikatnej i zmęczonej, bez ograniczenia wieku. Maseczka zawiera ekstrakt z miodu dzikich kwiatów bogaty w minerały i witaminy C, B1, B2, który wygładza, poprawia mikrokrążenie i napięcie skóry oraz nadaje cerze ładny koloryt. Dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz zestaw 21 naturalnych aminokwasów energetyzuje i nawilża komórki skóry oraz przeciwdziała procesowi ich starzenia. Oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów zmiękczają i uelastyczniają, pozostawiając skórę aksamitnie gładką.

 



Perfecta Beauty Mask - Maseczka antybakteryjna na twarz do cery trądzikowej  
Antybakteryjną maseczkę oczyszczającą z gruszką, krzemem i glinką termalną. Idealnie oczyszcza skórę, wysusza wypryski,odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność. Matuje skórę na wiele godzin, intensywnie ja nawilżając.
 




  






Perfecta Beauty Mask - Maseczka głęboko nawilżająca na twarz, szyję i dekolt do cery odwodnionej i zmęczonej    
Zawiera wyciąg z peruwiańskiego drzewa TARA, który wraz z czystym sokiem aloesowym gwarantuje głębokie i długotrwałe nawilżanie skóry. Esencja z kwiatu pomarańczy łagodzi podrażnienia, a kompleks witamin i aminokwasów odżywia komórki. Dzięki zawartości lipidów zbożowych maseczka znakomicie regeneruje skórę przywracając jej gładkość i wypoczęty wygląd.




Perfecta Oczyszczanie Maseczka peel-off w saszetce
Głęboko oczyszczająca i wygładzająca maseczka peel-off polecana dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej, mieszanej i tłustej. Skutecznie odblokowuje pory oraz usuwa z powierzchni skóry wszelkie zanieczyszczenia i martwe komórki. Zawiera łagodzącą prowitaminę B5 oraz wyciągi z aloesu i afrykańskiej rośliny Enantia, które nawilżają i matują cerę. Już po pierwszym użyciu czyni skórę znacznie gładszą i idealnie matową. Zwiększa skuteczność kremów.









Wiem, że znacie maseczki Perfecta i lubicie. Dołączam zatem je do wysyłek dla Was. Jaka najbardziej Wam się przyda?

Jeszcze planuję kolejne posty z maseczkami, przychodzą do mnie kolejne paczuszki z maseczkami. Niedługo połowa miesiąca i tak właśnie na 15 października planuję wysłać do Was kilka zestawików. Piszcie dalej komentarze, abym mogła zobaczyć co - dla kogo:)






43 komentarze:

  1. Perfecta Beauty Mask - Maseczka odżywcza na twarz, szyję i dekolt do cery suchej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie, głęboko oczyszczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głęboko nawilżająca :) jestem pod wrażeniem akcji maseczkowej :P jakbym nie była chora to chętnie bym sobie zrobiła wieczór z maską... a tak pot leje mi się z czoła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bym wybrała tę do cery drądzikowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te maseczki! :) na razie stosowałam oczyszczającą i głęboko nawilżającą i byłam z nich zadowolona :)
    jestem bardzo ciekawa maseczki odżywczej lub tej peel-off i pewnie jak trafię na nie w drogerii to je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię peeling z tej serii - jest świetny!!

    A co do maseczek to mi się marzy Perfecta Beauty Mask - Maseczka odżywcza na twarz, szyję i dekolt do cery suchej - miodek i migdały, migdały i miodek, okropnie smakowicie to brzmi i myślę, że moja cera też polubiłaby takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że nawilżająca !:)
    Bardzo lubię nawilżające maseczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś tę gruszkową i używałam jej jako kremu, to było ładnych parę lat temu :).
    Bardzo ładnie matowała, to chyba dlatego ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chciałabym się z nią znowu spotkać :). Lub z tą głęboką nawilżającą.

      O, peel off też kiedyś miałam, ale jej już bardzo nie lubiłam. To chyba ta. Czy ona jest przezroczysto-niebieska i okropnie lepka? :D.

      Usuń
  9. miałam odżywczą i składniki nie są zbyt fajne, jednak chętnie przetestowałabym oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam , ze mają maseczki z aloesem dla dla cery odwodnionej i zmęczonej. Tak to jest zdecydowanie coś dla Michałosi - przemęczonej:-)
    Peel -of stosowałam i byłam zadowolona.
    A ja dzisiaj jestem już po pierwszym maseczkowym wpisie:-)
    Moja maseczkowa nowość a zachwyciła mnie bardzo:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ogromną sympatią darzę wygładzającą z kwasami AHA, ale nie widzę jej tutaj. Nie próbowałam jeszcze oczyszczającej i liftingującej :)
    Malinko, ze zdjęciami sie postaram, ale nie obiecuję - szaleństwo u mnie ostatnio :*

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba antybakteryjna byłaby dla mnie najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się marzy taka maseczka peel-off, bo nigdy nie próbowałam tej formy maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciała tą odżywcza bo po recenzji tej z aloesem posypały się pozytywne opinie na temat odżywczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię maski tej firmy:) Aloesik mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie działanie tej maseczki głęboko nawilżającej na twarz, szyję i dekolt do cery odwodnionej i zmęczonej. Chciałam ją kupić, aby wypróbować, ale akurat ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię odżywczą i nawilżającą, ale chętnie wypróbowałabym peel-off :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te posty, można coś fajnego dla siebie wyhaczyć. Mi się podoba Perfecta Beauty Mask - Maseczka antybakteryjna na twarz do cery trądzikowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie tak sobie pomyślałam:) Choć może niektórzy mogą już czuć się znudzeni jedna tematyką. Ale miesiąc to miesiąc:)

      Usuń
    2. O Kochana, która kobieta może być znudzona tematem maseczek, toż to niemożliwe :)

      Usuń
  19. Ja chętnie skorzystam z Maseczki odżywczej na twarz, szyję i dekolt do cery suchej o takkkk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś używałam tej dla cery trądzikowej, miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mieliśmy tę do cery trądzikowej, taka sobie;):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnej nie miałam, ale muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie dzisiaj zakupiłam zestaw Perfecta. Ale numer. Hi hi hi.
    Jaka najbardziej, ja wiem, ta co jest do wygrania i mi się śni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliżej wiedźmy, ale ładniej brzmi :)
      Dostawa w drogeryjce była, rozumiesz...

      Usuń
  24. Miałam wszystkie oprócz drugiej i wszystkie są świetne. Bardzo polubiłam ta firmę, a seria z gruszką nie raz ratowała mi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiem czemu nie dodało mnie do obserwowanych, często korzystam z kilka komputerów na jednym IP i może dlatego? Często moje obserwowane blogi ładują się koleżankom, a ja dostaję w obserwowanych blogi których nigdy nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym chętnie przetestowała peel-off gdyż jeszcze jej nie miałam a widzę, że jest przeznaczona również dla cery mieszanej więc na pewno polubiłybyśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie ciekawi ta maseczka ze słodkich migdałów, bo ostatnio mam mega przesuszone poliki;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyjątkowo mam dzisiaj nastrój napisać, że spróbowałabym maseczkę peel off ;) Podoba mi się jej szata graficzna i obietnica oczyszczenia porów.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja chętnie przygarnęłabym którąś z oczyszczających - najlepiej peel off :P
    Cały czas szukam czegoś idealnego :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne maseczki ^^ Lubię Perfectę jeszcze mnie nie zawiodła ;D

    Pozdrawiam i dodałam do obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze chętnie sięgam po maseczki Perfecty - służą mojej skórze bardzo dobrze :-)
    chętnie bym przygarnęła liftingującą

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie Perfecte. A z maseczek to najfajniejsza antybakteryjna i peel-off :)
    Widze, ze fajna seria z tymi maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham peel offy ale z Perfecty nie miałam jeszcze żadnej :)
    Oczyszczająca i aloesowa, wspaniałości jak widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bym chciała tą głęboko nawilżającą sok z aloesem plus kwiat pomarańczy:)
    Zresztą dla mnie każda która gwarantuje odżywienie, nawilżenie i regenerację:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Swego czasu zużyłam sporo saszetek tej gruszkowej antybakteryjnej :-) Szkoda tylko, że nie ma jej w pełnowymiarowym opakowaniu..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...