11 października 2012

Propozycja maseczek EVELINE Cosmetics

Kosmetyki Eveline są Wam niewątpliwie znane, ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, abym pokazała Wam te, które otrzymałam do testów:


Samowchłaniająca maseczka LIFTINGUJĄCO-UJĘDRNIAJĄCA
do każdego typu cery dojrzałej do twarzy, szyi i dekoltu perfekcyjnie wygładza zmarszczki mimiczne.
Poprawia jędrność i elastyczność skóry oraz modeluje owal twarzy. Błyskawicznie liftinguje skórę oraz przywraca jej promienny blask.
EFEKTY*:
• Widoczność zmarszczek zmniejszona – 50%
• Jedwabiście gładka i sprężysta skóra – 94%
• Owal twarzy bardziej regularny – 87%
*Test in vivo przeprowadzony na grupie 50 kobiet w okresie 4 tygodni, pod kontrolą lekarza dermatologa.
Poj: 12 ml
Cena: 2,10 zł


Samowchłaniająca maseczka ŁAGODZĄCO-KOJĄCA SOS
ratunek dla cery suchej i zmęczonej, wrażliwej, skłonnej do alergii do twarzy, szyi i dekoltu przynosi ulgę i ukojenie skórze suchej i zmęczonej.
Redukuje zaczerwienienia i podrażnienia. Formuła z kompleksem antystresowym sprawia, że skóra staje się wypoczęta i promienieje blaskiem. Maseczka intensywnie nawilża, regeneruje oraz niweluje szorstkość i łuszczenie się naskórka.

Poj: 12 ml

Cena: 2,10 zł  








bioHYALURON 4D PRO-REGENERUJĄCA
Błyskawiczna maseczka żelowa do każdego typu cery, również wrażliwej
tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę liftingującą, która napina skórę w miejscach, które tego potrzebują. Skoncentrowana formuła zapewnia ekstremalne nawilżenie nawet najbardziej odwodnionej i przesuszonej skórze.
SUPER EFEKT 4D – Nowy wymiar w walce ze zmarszczkami
Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.
Zaawansowane składniki najnowszej generacji:
biokwas hialuronowy, roślinne komórki macierzyste, Acacia collagen, Lipomoist 2013, naturalna betaina, d-panthenol, allantoina, kompleks witamin A, E, F

Poj: 7 ml

Cena: 3,20 zł



Maseczka Błyskawicznie Nawilżająca anti-stress bioglinka biała do cery suchej i normalnej, również wrażliwej i skłonnej do alergii.
EFEKTY:
• głęboko nawilża
• skutecznie łagodzi podrażnienia i relaksuje
• przywraca komfort zmęczonej i przesuszonej skórze
• perfekcyjnie wygładza, niweluje szorstkość naskórka
• uelastycznia skórę

Poj: 12 ml
Cena: 2,60 zł



Maseczka Głęboko Oczyszczająca fast-mat bioglinka zielona
do cery do cery normalnej, mieszanej, tłustej i trądzikowej.
EFEKTY:
• oczyszcza pory i zmniejsza ich widoczność
• reguluje wydzielanie sebum
• maksymalnie matuje skórę
• skutecznie zapobiega powstawaniu zaskórników
• doskonale łagodzi podrażnienia
Poj: 12 ml

Cena: 2,60 zł



 




Maseczka Intensywnie Regenerująca vital-skin bioglinka żółta
do każdego typu cery, również wrażliwej i skłonnej do alergii
EFEKTY:
• głęboko odżywia i regeneruje skórę
• doskonale nawilża
• poprawia jędrność i elastyczność
• wygładza zmarszczki
• poprawia koloryt i przywraca blask skórze
• działa łagodząco i kojąco
 
Poj: 12 ml
Cena: 2,60 zł


 




Osobiście jeszcze żadnej nie przetestowałam, ale chętnie to zrobię. A Wy jaką nałożyłybyście sobie pierwszą na twarz?






42 komentarze:

  1. Przystepna cene maja :) i podoba mi sie to, ze sa 'samowchlaniajace'. Musze gdzies po sklepach poszukac takiej oczyszczajacej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przetestowałabym głęboko oczyszczającą gdyż mam mieszaną cerę z tendencją do świecenia się w strefie T oraz tendencję do zaskórników ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka Głęboko Oczyszczająca fast-mat bioglinka zielona to byłoby coś dla mnie. Czytałam o tej glince i jestem bardzo ciekawa. No i jeszcze ta 'anti-stress'- ostre sprawdziany w następnym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej jestem ciekawa działania tej z żółtą glinką, bo próbowałam w swoim życiu już wszystkie rodzaje glinek oprócz właśnie żółtej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę październik u Ciebie jest miesiącem maseczek. Chętnie poczytam o tych "odmładzających" i nawilżających. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są i będą jeszcze... z AA, Biodermy i innych firm:)

      Usuń
    2. O! ;-)
      Jestem pod wrażeniem. Ale Ci się udał ten tag!
      Ale to fajnie, będzie w jednym miejscu taka mała encyklopedia maseczek. :-)

      Usuń
    3. Albo i nie mała. ;-)

      Usuń
  6. wooow...kochana...jestem pod wrazeniem!!!!w takim tempie za chwile peknie Ci tysiaczek obserwatorow...jestem bardzo zadowolona bo zaslugujesz...robisz tu swietna robote:)))ciesze sie ze zaczelam tu kiedys zagladac:)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wypróbowałabym oczyszczającą albo 4D, czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczkę błyskawicznie nawilżającą anti-stress bioglinka biała do i samowchłaniającą maseczka ŁAGODZĄCO-KOJĄCA SOS.
    Tak, te są najbardziej kuszące ;3
    Cena też bardzo dobra. Przelecę się *-*'
    Gdzieś kupiła?(nigdy nie zwracała uwagi na maseczki, więc nie ma pojęcia gdzie są xD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Intensywnie Regenerująca vital-skin bioglinka żółta brzmi bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba ta łagodząco-kojąca SOS :) fajne obietnice producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę dostała i ciągle przychodzą:) Mam co dzielić, więc piszcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie po kolei, jak szaleć...
    Ale wymarzoną też sobie nałożę kiedyś tam, oooooo
    nie mam humoru to i teksty głupie piszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, taki zlepek myślowy. Teraz będzie akuratnie.
      Teraz testuję nowości, a jeszcze nie sięgnęłam po mój arsenał ulubieńców :)

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo, mniej niż zero wszystkiego. Nawet mój optymizm poszedł na spacer. Uff, wyżaliłam się, to zamilknę, bo znowu głupoty napiszę...

      Usuń
  13. mnie ciekawi jak będzie się u Ciebie spisywać maseczka 4D i regenerująca, nie mogę się doczekać recenzji! :) nie widziałam u siebie takich maseczek, ale jak u Ciebie się fajnie spiszą to pewnie ich poszukam ;) teraz muszę wykończyć maseczkę z malinowego zdroju, bo sporo jej jeszcze mam w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  14. boże co ja bym dała żeby móc przetestować choć jedną z tych maseczek ;)
    Obserwuje i Zapraszam do mnie , miło by było gdybyś się odwdzięczyyłą za obserwowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. regenerująca i oczyszczająca to coś dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. O, ta maseczka żelowa wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałabym z bioglinką białą lub żółtą. Nie przepadam za kosmetykami Eveline, ale maseczek nigdy nie miałam. Czekam na recenzję, może zmienię zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie z bioglinką białą albo żółtą!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. eveline jakoś omijam szerokim łukiem...

    OdpowiedzUsuń
  20. z całą pewnością oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pierwszą wypróbowałabym 4D!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejuś, ależ tu u Ciebie maseczkowo:))) nie znam maseczek tej firmy i chyba nie chcę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam jeszcze maseczek z tej firmy. Najbardziej zaciekawiły mnie te dwie ostatnie czyli maseczka Głęboko Oczyszczająca fast-mat bioglinka zielona oraz maseczka Intensywnie Regenerująca vital-skin bioglinka żółta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie maseczka Głęboko Oczyszczająca fast-mat bioglinka zielona. Może w końcu ujarzmiłabym moje błyszczące czoło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym na pewno użyła przedostatniej :) miałam kiedyś podobną i była świetna:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja lubie glinki wszelkiego rodzaju :) uzylabym zoltej na poczatek

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam ich wcale Malinko. Pozdrawiam, miłego piątku:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem fanką maseczek ziaji z glinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię glinki, więc z pewnością od tego bym zaczęła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...