21 października 2012

Maseczkowy babski wieczór, czyli wybieramy...

...fotografię, która zasługuje na nagrodę:)



Już myślałam, że konkurs zostanie odwołany, bo długo, długo nie dostawałam żadnego zdjęcia. W rezultacie do końca soboty dostałam trzy! Może nie każde odzwierciedla stricte babski wieczór, ale maseczki na twarzy są i nie można tego nie zauważyć, że starania były:)





Poniżej prezetuję zdjęcia z przydzielonymi numerkami, adres bloga oraz nazwę maseczki, która jest na twarzach:


1. Bambusowy-Raj.blogspot.com
Skinlite Oczyszczającą maseczkę z błotem z Morza Martwego

2. Glamurka89.blogspot.com
Avon Maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego



3. TolaGliszczynska.blogspot.com
 Dermo Minerały Maseczka redukująca trądzik


Odpowiedzcie sobie na pytanie, które zdjęcie Waszym zdaniem, najbardziej oddaje cel jaki nam przyświeca podczas organizacji maseczkowego babskiego wieczoru, a mianowicie relaks, odprężenie, radość i duma ze swojego wyglądu, a przede wszystkim dobra zabawa!

Zasady głosowania:
  • głosować można do wtorku 23. października do godz. 24.00,
  • oddajemy głos pisząc pod TYM postem TYLKO jeden komentarz, podając JEDEN numer zdjęcia (1, 2 lub 3),
  • brane pod uwagę będą komentarze TYLKO tych osób, które są w gronie moich obserwatorów, 
  • nie można głosować na samych siebie;)
  • wyniki głosowania zostaną ogłoszone w osobnym poście następnego dnia, czyli 23.października,
  • autor zwycięskiego zdjęcia ma prawo wyboru jednej z prezentowanych przeze mnie trzech masek: Dr Irena Eris - poznajcie maseczki na nagrodę za super fotkę! 
  • dla osób, które oddadzą ważny głos w komentarzu i dodatkowo uzasadnią swój wybór, przewiduję nagrody niespodzianki:)

Mam nadzieję, że zechcecie piskomentarze jednocześnie wziąć udział w głosowaniu.  

A teraz słowa, które mnie dziś bardzo wzruszyły i za które chciałam bardzo podziękować Lenie:


Jeszcze raz chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować dziewczynom z blogów: Una, Bambusowy Raj i Balbina Ogryzek , które również przyznały mi tak budujące wyróżnienie!

Powinnam teraz przyznać to wyróżnienie innym, ale... wybaczcie, nie potrafię wybrać kilku blogów spośród tych wszystkich, do których zaglądam. Dlatego postanowiłam nie wyróżniać specjalnie żadnego bloga, a raczej wyróżnić każdą autorkę bloga z osobna. Każda z Was na swój indywidualny sposób jest dla mnie inspiracją do działania i za to Was bardzo lubię i cenię!

68 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sama wiem jak trudno jest wybłagać kogoś żeby pozował bez make upa, bez Photoshopa, bez super kiecki ale w samej maseczce i do tego umieścić zdjęcie w Internecie. A znaleźć aż jedną osobę do pary to wyczyn :) Kotek jest słodki i pomysłowy, ale znalezienie osoby do zdjecia jest większym wyczynem:) Widać na zdjęciu nr 1 zabawę i przyjemność z maseczek :) A o to chodziło :)

      Usuń
  2. Kurczę, jakoś przegapiłam ten konkursik, a akurat mam na dysku takie zdjęcie z maseczką i zacieszem na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głosuję na zdjęcie nr. 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej podoba się zdjęcie nr 2 :) ciężko będzie mi jakoś sensownie uzasadnić swoją decyzję, po prostu to zdjęcie najbardziej kojarzy mi się z maseczkową chwilą dla siebie, dziewczyna z drugiego zdjęcia jest uśmiechnięta, radosna, więc pewnie i zrelaksowana, no i widać, że dobrze czuje się w maseczce ;) a do tego ten kociak- jest cudowny! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na zdjęcie numer 1, bo ma najwięcej wspólnego z babskim wieczorem maseczek. Nie łatwo namówić kogoś do maseczki i opublikowania zdjęcia, a widać, że dziewczyny świetnie się bawiły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram zdjęcie 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na zdjęcie nr 3 :D Uważam, że to wyczyn przekonać swojego chłopaka/przyjaciela/ktototamjest na zrobienie sobie maseczki i jeszcze zrobienie zdjęcia :) Sądzę, że dbanie o cerę jest rozpowszechnione głównie u kobiet. Czemu faceci nie mieli by też robić sobie maseczek? :D Kto pisze ze mną petycje do firm kosmetycznych o wprowadzenie maseczek specjalnie dla mężczyzn? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka takich maseczek na rynku:)
      Ostatnio szukałam maseczek dla siebie i mój chłopak czekając na mnie przy półkach z maseczkami znalazł maseczki dla mężczyzn i kupilismy:)
      w sumie byliśmy zaskoczeni, że takie są i trzeba było wypróbować:)

      Usuń
    2. każda maseczka jest dobra dla faceta:) my zawsze bierzemy tą co mamy pod ręką:DD

      Usuń
    3. w naturze jest sporo maseczek dla mężczyzn ;)

      Usuń
  8. Zdjęcie nr 2 niesamowicie mi się podoba, kojarzy mi się właśnie z relaksem i odprężeniem, aż mam ochotę na kolejną maseczkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr 2! Maseczka relaks, uśmiech i kicior :) To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 :D za to że udało się zrelaksować nawet chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 1, uśmiech, zabawa, zadowolenie i spontaniczność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na nr 2 :) Zdjęcie fajnie oddaje klimat maseczkowego wieczoru. Dziewczyna jest uśmiechnięta, zadowolona, z pewnością zrelaksowana i nawet słodki kotek się załapał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Numer 3, za to, że nawet z facetem babski wieczór może być udany;D

    OdpowiedzUsuń
  14. głosuję na zdjęcie nr 3
    brawa dla tego Pana za odwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 :) za kota!
    p.s. zgapiłam się i nie zgłosiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh... Tak chciałam wziąć udział, ale nie zdażyłam. Oczywiście trójeczka! Gdyby mój facet dał sobie nałożyć cokolwiek na twarz to chyba bym padła z wrażenia ;D Zapraszam! http://ustrzel-okazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako totalna kociara głosuję na zdjęcie 2 :)
    Nawet jakby tam był sam kot to inaczej bym nie mogła zagłosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Majqqa, nie widzę Cię w gronie obserwatorów... Jeśli Cię tam nie ma, głos jest niestety nieważny...:(

      Usuń
  19. Głosuję na zdjęcie numer 1. Dlatego, że są na nim dwie dziewczyny w maseczkach, są radosne i pozytywnie zachęcają do nałożenia maseczki, widać że się relaksują i są dumne ze swojego wyglądu (bo mimo iż są nieumalowane i nie wystroiły się to i tak wyglądają na pewne siebie). Po prostu widać, że dziewczyny mają z tego przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Amanda, nie widzę Cię w gronie obserwatorów... Jeśli Cię tam nie ma, głos jest nieważny...:(

      Usuń
  21. Oddam głos na zdjęcie numer 1 ponieważ oddaje ducha zabawy w 100% ale dla pozostałych Pań wyróżnienia - kocioterapia połączona z maseczkomanią no i złoto dla zuchwałych czyli brawo dla namówienia przedstawiciela płci męskiej do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog, obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 1, dziewczyny są tak pełne radości, uśmiechu... wyglądają na zrelaksowane i szczęśliwe. Po zdjęciu widać, że są to albo kochające się siostry lub bliskie przyjaciółki :) aż miło się to ogląda. Nagrodę na pewno odpowiednie wykorzystaja! :) i to jeszcze z uśmiechem na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze nie potrafię zdecydować, które zdjęcie - moim zdaniem gratulacje dla wszystkich za odwagę i dystans do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renja głos muszę uznać za nieważny...:(

      Usuń
    2. no dobrze w takim razie - dziewczyny nr 1 - musiały się fajnie przy tym bawić :P

      Usuń
    3. Oj pogubiałam się: jaki jest Twój nick?

      Usuń
    4. Kochana dołączyłam dziś dopiero :P

      Usuń
  25. 3 podoba się najbardziej, zajebiste :D Za to nr 1 jako jedyne tak naprawdę jest zgodne z założeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli na jakie zdjęcie oddajesz swój głos? Można tylko na jedno...

      Usuń
    2. Nie biorę udziału w konkursie, tylko tak "doradzam" jury ;)

      Usuń
  26. Kochana, myślałam, że moje zdjęcie się nie nadaje, bo sama na nim jestem, a babski wieczór bardziej kojarzy mi się ze spotkaniem przyjaciółek i domowym SPA ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielki głos na dwójkę! Uważam, że mimo iż jest ludzko-kocki wieczór zamiast babskiego, to najbardziej oddaje ducha konkursu. Glamurka wygląda na zrelaksowaną i czerpiącom prawdziwą przyjemność z dbania o siebie, aż się chce iść do łazienki i nałożyć maskę :D Bardzo fajne foto :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 - za śliczne oczy, piękny uśmiech! Kotek trochę niezadowolony, może nie poznał pani w maseczce :D

    Malina cudowne rzeczy organizujesz, dobrze mieć Cię niedaleko :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Kochana, chodziło mi o blogowy świat!

      Ja granica łódzkiego ze śląskim
      :)

      Usuń
  29. Ja głosuję na 1 !:) Bo nie ma to jak wieczór z przyjaciółką i to taki był w końcu temat konkursu:)

    P.S miałam przesłać zdjęcie wiem- ale zajęcia od 8 do 20 tak mnie wykończyły że padłam bez włączania kompa:)

    OdpowiedzUsuń
  30. głosuje na 2. Glamurka89.blogspot.com nawet kociak pomagał:) jak widać do maseczkowego wieczoru wystarczy prawdziwy przyjaciel w postaci naszego ulubieńca :) i człowiek czuje się mniej samotny;)
    pozdrawiam:)
    Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja głosuję na zdjęcie nr 3. Jest zabawne, bardzo na temat i pokazuje, że osoby na nim mają duży dystans do siebie, zwłaszcza dla chłopaka musiało to być duże wyzwanie. Gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Głosuję na 3 :)
    Wielkie brawa dla Autorki za to, ze namówiła faceta do nałożenia maseczki!!! To nie lada wyczyn, ale również wielkie brawa dla chłopaka, który w tej maseczce zgodził się okazać swą twarz!!! To dopiero wyczyn!
    Wielkie brawa i gratulacje za pomysłowość - może to będzie wielkim przełomem w męskiej pielęgnacji? Może coraz więcej Panów skusi się na taki rodzaj upiększania i poprawy swojego wyglądu - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze jest to, że w ogóle nie mieliśmy zamiaru brać udziału w konkursie:) a takie fotki mamy z każdego "małżeńskiego wieczoru maseczek". cóż, ja się poświęcam oglądając sport, on poświęca się siedząc z maseczka:))

      Usuń
  33. Ja głosuję na nr 2. ponieważ uważam, że taki wieczór spa, może nie koniecznie babski, można spędzić samemu w swoich 4 ścianach, odpoczywając od wszystkich i codziennego zgiełku w mieście, relaksując się razem ze swoim pupilem [w tym przypadku pięknym kociakiem] :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oddaję mój głos na zdjęcie nr 1. Widać, że dziewczyny mało, że się zrelaksowały to jeszcze miały doskonały humor.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zdecydowanie na nr. 3, nie wiem czy mój facet by się na to namówił dlatego wielki szacun dla tego chłopaka! :D Może mój i by dał sobie nałożyć maseczkę, ale jestem pewna w 100%, że o zdjęciu nie ma mowy :D Mimo, że zdjęcie nie pasuje do tematu bo miał być to babski wieczór, ale mało chętnych było kobitek to głosuje na nr.3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybacz, teraz dopiero doczytałam wyróżnienia, osobno dla wszystkich:) DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciężko wybrać jedno zdjęcie! Każde z jakichś przyczyn zasługuje na wyróżnienie - pierwsze jako jedyne tak naprawdę spełnia zasady tego konkursu (babski wieczór :), na dodatek widać tam radość na twarzach :)

    Drugie - jest bardzo sympatyczne, widać profesjonalne podejście do tematu (opaska ;) no i jest kot!

    Trzecie - bo przyczyniło się do zachęcenia płci brzydkiej do nałożenia maseczki ;D Co zapewne nieczęsto się zdarza.


    Ciężko wybrać, więc pokieruję się aspektami wizualnymi - najbardziej mi się podoba nr 2 i na to głosuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...