06 listopada 2012

Podsumowanie tagu: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek,

...czyli kilka słów o akcji.


 

Moje Drogie, przyszedł czas podsumowania akcji: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek. Akcja była moim pierwszym TAG-iem, który sobie wymyśliłam, zorganizowałam i przeprowadziłam mniej lub bardziej udanie. Wszystko się działo spontanicznie, a na pomysł wpadłam stosując maseczki SORAYA 10 minut... Tak mi się to maseczkowanie spodobało, że postanowiłam wprowadzić w nawyk nakładanie na twarz maseczki raz w tygodniu. I to mi się udało, i z tego jestem bardzo dumna, bo zawsze sceptycznie podchodziłam do tego rodzaju kosmetyków.


Nosiłam się z decyzją o organizacji akcji kilka dni, bo wiedziałam, że czeka mnie dużo pracy. A znając siebie wiedziałam, że dam z siebie wszystko, co będzie możliwe, aby  przeprowadzić ją jak najlepiej:) Kropką nad "i" i tzw. "kopa", aby zorganizować akcję, dała mi Marta, której jeszcze raz za to bardzo dziękuję:)

Wiem, że organizacyjnie miałam kilka potknięć, ale mam nadzieję, że będzie to mi wybaczone... To był mój pierwszy TAG i jak się okazało, rzuciłam się od razu na głęboką wodę:) Nie jestem nawet w stanie zweryfikować ile blogów, które w mniej lub bardziej zgodny z zasadami sposób, przyłączyły się do TAG-u. Jedyną formą orientacji o zasięgu akcji, jest liczba odwołań w google.pl po wpisaniu hasła "październik miesiącem maseczek". Dziękuję Kayusi za to, że mi to uświadomiła i że tak bardzo mnie przez cały miesiąc wspierała:)
 
W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować wszystkim osobom, które mi zaufały i postanowiły dołączyć się do naszej akcji, reprezentując marki kosmetyczne:

AA, Ahava, BeautyFace, Bielenda, Bioderma, Delia, Dermika, Dr Irena Eris, EvelineFloslek, Gerovital, IwostinLirene, Mooya, Noni CareNuxe, Perfecta, Prestige Cosmetics, Skincode, SorayaTołpa, UnderTwenty, Vichy, Verona.
Bez Państwa udziału, akcja nie byłaby tak pełna i interesująca, a moje dziewczyny nie miałyby szans na tak świetne nagrody! Serdecznie dziękuję:)

I tak oto po miesiącu starań i mnóstwa "maseczkowych" publikacji, możemy jeszcze raz przypomnieć sobie co było celem tagu:

- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.


Czy cel został osiągnięty? Każda z Was musi na to pytanie odpowiedzieć sobie sama:)

W czasie trwania akcji już kilka dziewczyn otrzymało ode mnie maseczkowe przesyłki:) Niektóre pochwaliły się nimi na swoim blogu, niektóre opublikowały już recenzje, a niektóre dopiero będą stosować i recenzować otrzymane maseczki. Bardzo na to liczę i będę niezmiernie wdzięczna za przesyłanie linków do tych recenzji.

Te z Was, które na bieżąco śledziły moje blogowe poczynania, były czujne i przesłały do mnie swoje podsumowania, chciałabym wyróżnić i specjalnie wynagrodzić. Bardzo mi przykro z tego powodu, że nie mogę nagrodzić Was wszystkie, bo wiem jak bardzo się starałyście. Mam nadzieję, że nie będziecie miały mi tego za złe i potwierdzicie słuszność mojego wyboru...

Postanowiłam wyróżnić szczególnie trzy dziewczyny, które wprost ujęły mnie profesjonalnym podejściem do tematu:

Nagrodę otrzymują też:


Serdecznie Wam gratuluję!:) Mam nadzieję, że maseczki się Wam spodobają i będą Waszą chwilą relaksu w te długie jesienne wieczory:) Liczę na to, że wkrótce będziemy mogły przeczytać na Waszych blogach recenzje. Prosiłabym zatem o maila z adresem i koniecznie linki do recenzji:)

Pozostałe dziewczyny mogę zapewnić, że Malina pamięta o swoich aktywnych komentatorkach. Bez Was ta akcja, ani prowadzenie tego bloga nie miałaby sensu, bardzo Wam dziękuję!:)

Wczoraj też na swoim blogu pochwaliła się przesyłeczką ode mnie moja 300-tna obserwatorka Kasia, która zamieściła w poście takie oto zdjęcie:


Jest mi bardzo miło:) Życzę Ci Kasiu dużo powodzenia i przyjemności przy maseczkowaniu i prowadzeniu bloga:)



A na koniec chciałabym Was prosić w komentarzach o sugestie, uwagi, opinie, czy też podpowiedzi na temat maseczkowej akcji. Bardzo na nie liczę. Wszystko będę składała w swoim sercu, aby następna akcja, była dla Was ciekawsza i lepiej zorganizowana:)

Każde słowo krytyki przyjmę na klatę, przełknę ślinę i wyciągnę wnioski:) Konstruktywna krytyka jest zawsze budująca, nawet jeśli przez moment zaboli!:)

Z góry dziękuję i nie zapominajcie - maseczka raz w tygodniu!:) A co!





100 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie pomysłu i całej organizacji. Myślę, że wiele z nas skorzystało na tym i będzie korzystać nadal:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna akcja! Trochę mi czasu zabrakło na te maseczki :) ale w wolnym czasie wszystkie zakupione maseczki wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to była bardzo fajna akcja. Zmieniło się moje podejście do maseczek - chyba zostałam zainfekowana. robię teraz 1 maseczkę na tydzień i mam nadzieję, że tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, bardzo Ci dziękuję za tę akcję! Zaszczepiłaś we mnie konsekwencję w stosowaniu maseczek, co kiedyś było nie do pomyślenia :) dziękuję Ci bardzo za prezent! :) też napiszę o podsumowaniu akcji u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam ta akcję i chyba przeciągnę ją jeszcze przez parę miesięcy :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie pomysłu i przeprowadzenia akcji. Bardzo chętnie wzięłam w niej udział, jeszcze nigdy nie udało mi się przetestować tylu maseczek podczas jednego miesiąca ;) Po tygodniu maseczkowej przerwy już mam ochotę na nałożenie czegoś na twarz :D
    Trzymam kciuki za dalsze akcje.

    P.S. Rada na przyszłość: przy konkursach staraj się je dobrze przemyśleć i formułować jasne zasady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To była fantastyczna akcja! Wielkie dzięki za to:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się mogę doczekać Twojej recenzji maski Dr Irena Eris:)

      Usuń
  8. Mówiąc szczerze jestem szczęśliwa. Bardzo.
    I zaskoczona-pierwszy raz chyba coś wygrałam!^^'
    Co do akcji: Może powtórka w przyszłym roku? ;3
    Bo mówiąc szczerze sądzę, że była bardzo dobrze zorganizowana-> ale ja się nie znam, bo nigdy czegoś takiego nie robiłam i sądzę, że chybaby mnie to przerosło(podziwiam cię i osoby, które robią takie rzeczy). Trzeba poświecić jednak trochę czasu na organizacje(a przecież chyba prawie codziennie, a czasem chyba z 2 razy dziennie widziałam u ciebie nowego posta) i wykazać się odpowiedzialnością, a nie tylko rzucić hasło...
    Cóż... Chyba to tyle :3
    "Idę" wysłać e-mail ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pomysłu:) TAG był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta akcja była strzałem w dziesiątkę ;) Dzięki niej nauczyłam się systematycznie używac maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja wyszła genialnie, ja nic nie zauważyłam złego, podobało mi się zaangażowanie dziewczyn, świetne posty, miliony maseczek o których nie miałam pojęcia.
    A teraz "oba oczy" odwracam do króla Juliana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co król Julian rzekł był?;)

      Usuń
    2. Zawsze mnie ubawi do łez :) Uwielbiam, hi hi hi. A powiedzonka chyba zacznę notować...
      Bardzo Ci dziękuję za banerek, doceniam :)

      Usuń
    3. Też go uwielbiam:) A powiedzonkami tak sypie z rękawa, że nie sposób wszystkiego zapamiętać.

      Usuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn!
    Tobie Malinko należą się podziękowania, ja zbyt późno dołączyłam, i niestety, nie spisałam się, ale cały czas byłam, czytałam, komentowałam, zauważyłam, że Akcja Twoja przypadła wszystkim do gustu, a cera na tym tylko skorzystała, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. mi niestety brakowało wciąż czasu. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. akcja była super;) choć ja nie do końca wywiązałam się z zadania;( ale jak się zawiesiłam na tej maseczce z perfecta rozświetlającej to masakra.... ale bardzo Ci dziękuję bo jest moim absolutnym ulubieńcem a dzięki Twojej akcji ją kupiłam;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest właśnie fajne, znaleźć coś dla siebie:)

      Usuń
  15. Pamiętam i będe się maseczkować regularnie;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobało mi się i będę dalej stosować maseczki w listopadzie

    OdpowiedzUsuń
  17. spisałaś się na medal! nie mogę doczekać się kolejnego Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że wzięłam udział w tej akcji ;]
    Jakoś teraz inaczej podchodzę do sprawy nakładania maseczki - nie robie tego w pośpiechu tylko pozwalam sobie na chwilę relaksu ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. TAG super:) ostatnio zaczęłam więcej maseczek robić:)
    I apropo TAG'u, to oTAG'owałam Cię Malinko:P ha :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka, bardzo Ci dziękuję, ale należę do tej grupy ludzi, którzy się cieszą z tego co już mają i moja lista marzeń nie byłaby taka imponująca:)

      Usuń
  20. tag Malinko był świetny! zdecydowanie zmienił moje nawyki maseczkowe. To jaki tag robimy jako nastepny? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tag zaje...fajny!
    Liczymy na kolejne tak niesamowite pomysły i ich realizację, następnym razem m nie może i nas zabraknąć:*:*
    Zapraszamy do nas.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł świetny!!! dzięki akcji odkryłam cudowną maseczkę Ziaja z glinką żółtą i z pewnością zagości ona w mojej kosmetyczce na dłużej :)

    jeden minus - o TAGu dowiedziałam się w połowie października i dopiero jestem w trakcie przygotowywania trzeciej recenzji (może na przyszłość zacznij zbierać zgłoszenia miesiąc wcześniej żeby każdy mógł wystartować równocześnie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest opcja, którą jeszcze Kayusia mi podpowiedziała, aby napisać wcześniej zapowiedź następnej akcji.

      Usuń
  23. ja się powtórzę, że bardzo się cieszę, że wzięłam udział ;) świetny pomysł i świetna organizacja.
    idzie zima to może akcja - pamiętaj o kremie do rąk, bo notorycznie zapominam i moje dłonie to odczuwają niestety... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie osób zapomnieć, takiego fioła na punkcie kremów jaka ja mam, to pewnie niewiele osób...

      Usuń
  24. U mnie TAG podziałał, grzecznie raz w tygodniu staram się robić coś dla mojej skóry i dla siebie :). Bardzo się cieszę, że powstał i miałam ku temu okazję. Mam nadzieję, że będę to kontynuować ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się grzecznie maseczkowałam i moja skóra jest teraz naprawdę w dużo, dużo lepszej kondycji:)

      Usuń
  25. Pamiętam, jak mi napisałaś, że z jedną maską dałabym radę poleżeć, tak zwyczajnie się zrelaksować - tak teraz robię. A w domu niech się dzieje co chce:p
    Dziękuję za akcję, dziękuję za wyróżnienie- jest to dla mnie ogromne WAŻNE:))) Wzięłaś na siebie wielką odpowiedzialność organizacji - dałaś radę. Wiem, że włożyłaś w to wiele pracy, ale też serca.
    U mnie dalej maseczkowo będzie:)
    Pozdrawiam, ślę buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam też i co moja siostra by powiedziała: Można? Można!;)

      Usuń
  26. Dziękuję za nagrodę :D pierwszy raz coś wygrałam :D
    Mi się Tag bardzo podobał, nie zauważyłam żadnych wpadek i chętnie wezmę udział w następnym :)
    Gratulację też dla innych dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak wytrwali komentatorzy, których można mi tylko pozazdrościć:)

      Usuń
  27. TAG maseczkowy był świetny, dzięki niemu wyrobiłam u siebie systematyczne stosowanie maseczek :). I mam sporo w zapasie :D.
    Gratuluję oczywiście zwyciężczyniom ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli cel osiągnięty!:) Gratuluje i tak trzymać:)

      Usuń
  28. Myślę, że akcja była fantastyczna. Nie zdążyłam przetestować wielu maseczek ze względu na bardzo intensywny u mnie październik. Cieszę się jednak, bo kilka maseczek zagościło na mojej twarzy, bez Twojej akcji nie wiem jakby było... Wydaje mi się, że organizacja bardzo profesjonalna i mam nadzieję, że myślisz już nad kolejnym tagiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, myślę i muszę też jakoś wciągnąć do organizacji moje krajanki:)

      Usuń
  29. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Takie akcje sprawiają, że znajduję w sobie siłę do systematyczności, a z tym u mnie kiepsko. Pozdrawiam, maila z adresem już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi??? Wzór do naśladowania! Oj, Kaśka, nie kokietuj;)

      Usuń
  30. DZIĘKUJĘ:*
    to wspaniałe wyróżnienie i wielka radość dla mnie:)
    Miałaś rewelacyjny pomysł na TAG:) Czekam na kolejny!!!!!!
    Dzięki Tobie dowiedziałam się się o kilku maseczkach mi nieznanych do tej pory,które chciałabym przetestować.
    Wiadomo,że jak się coś robi spontanicznie to czasem coś pójdzie nie po naszej mysli,ale jak na pierwsza akcję tego typu i to spontanicznie zorganizowaną to poszło Ci rewelacyjnie:):)
    Tyle firm zgłosiło się do przedstawienia Ci swoich produktów, dzieki czemu my mogłyśmy o wielu ciekawych maseczkach poczytać u Ciebie i dodatkowo przeznaczyłaś ich część na nagrody!
    Ostatnio kompletnie nie miałam czasu na bloga i dziś wchodzę a tu taka miła niespodzianka:*
    Dziękuję Malinko i GRATULUJĘ całej akcji oraz przeprowadzenia tego Tagu na tak dużą skalę w "blogosferze"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję za tę wypowiedź, czuję się na maxa doceniona:)

      Usuń
  31. Akcja była bardzo fajna i wiele recenzji maseczek się naczytałam, jak będzie następna to chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To był świetny pomysł, rewelacyjny TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł, jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwag nie mam, a maseczki mojej buzi wyszły tylko na dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. no niestety tak, a najbardziej cierpi na tym moja cera :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to trzeba się za siebie wziąć, koniecznie:) Weź przykład z Agatki:)

      Usuń
  36. U mnie cele zostały osiągnięte w 100% :D Dziękuję Ci Malinko raz jeszcze za to, że podjęłaś się organizacji tego wszystkiego- to był wspaniały miesiąc dla mnie i dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, jeszcze będziesz miała co testować:)

      Usuń
  37. Miałaś dobry pomysł :) A sama akcja dała kopa nam wszystkim do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Żałuję , ze sama się nie przyłączyłam, bo i tak regularnie stosuje maseczki :) Ale do następnej akcji na pewno dołącze!

    OdpowiedzUsuń
  39. ale Ty kochana ostatnio szalejesz z tymi nagrodami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż... mam to się z Wami dzielę:) Nie będę miała, to będę ciułać i brać udział w konkursach u Was;)

      Usuń
  40. Moim zdaniem akcja była bardzo "WOW" i naprawdę chapeau bas dla Ciebie za zorganizowanie tak udanej akcji, która wciągnęła olbrzymią część blogowego świata! Jak na blogerkę z niedużym w sumie stażem zrobiłaś coś niesamowitego Malinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i to mnie dziwi, że mimo takiego oseskowego żywota w blogsferze, tyle osób dało mi szansę i przyłączyło się do zabawy:) Wszystkim jeszcze raz serdecznie dziękuję!:)

      Usuń
  41. najbardziej cieszę się z tego, że dziewczyny zmieniły swoje przyzwyczajenia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję Wszystkim dziewczynom. Akcja to strzał w dziesiątkę. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny pomysł i super odzew! Brawo organizatorko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomysł był genialny, szkoda tylko, że z czasem było gorzej ;( Ale nie poddaje się i nadal będę testować zakupione maski :P

    OdpowiedzUsuń
  45. jaka szkoda że to już koniec, październik był prawdziwie maseczkowym miesiącem ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. To była genialna akcja:-) i mam nadzieję , że za rok będzie powtórka.
    Po tym miesiącu maseczkowania nie ma szans żebym wchodząc do sklepu z kosmetykami nie zerknęła na nowości maseczkowe:-)
    Gratuluję Malinko, widać było , że w całą akcję włożyłaś masę serca i ciężkiej pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale najważniejsze, że się podobało, bo tak czytam te komentarze i już teraz mam tę pewność:)

      Usuń
  47. Tak to są kosmetyki z tej samej firmy, o których pisała Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł był super, nie możemy się doczekać następnego!
    Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulujacje dla dziewcząt - i podziękowania dla pomysłodawczyni - naprawdę Październik to od anno domini 2012 - miesiąc maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...