04 listopada 2012

Wyniki konkursu fotograficznego "Tylko ja i maseczka",

...czyli do kogo wędrują nagrody:)

Od 29 października, kiedy to ogłosiłam konkurs fotograficzny "Tylko ja i maseczka", czekałam na Wasze głosy w komentarzu pod postem, kto Waszym zdaniem przesłał do mnie najfajniejsze zdjęcie z maseczką na twarzy.

Oczywiście bezapelacyjnie zwyciężyła xkeylimex, która zebrała prawie wszystkie głosy, jeśli dobrze liczę, to 33 dziewczyny napisały, że głosują na "jedynkę":) Kaśka otrzymuje ode mnie jedną z masek MOOYA. Serdecznie gratuluję i bardzo liczę na to, że podzielisz się z nami recenzją.


 Drugie i trzecie miejsce zajęły: Artist Domi oraz Paulina S.

Dziewczyny otrzymają ode mnie maskę kolagenową BeautyFace.


Nagrody niespodzianki za udział w glosowaniu otrzymują: anioleek89 i caroolina.

Bardzo dziękuję WSZYSTKIM za przesłanie zdjęć do konkursu, oraz za udział w głosowaniu. Bardzo trudno jest nagrodzić wszystkich, choć tak byłoby najlepiej.

Bardzo proszę wszystkie nagrodzone dziewczyny o przesłanie adresów do wysyłki na mojego maila.


Przede mną jeszcze post z podsumowaniem miesiąca. Dziękuję za wszystkie maile z podsumowaniem, mam teraz co robić:) Niedługo ogłoszę, kto według mnie zasługuje na nagrodę specjalną za aktywny udział w tagu: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek.


Miłego niedzielnego popołudnia!:)



44 komentarze:

  1. Ojej, dziękuję bardzo! Przede wszystkim dziękuję dziewczynom, które na mnie głosowały- czytając Wasze komentarze robiło mi się ciepło na serduchu i pojawiał się uśmiech :)
    Dziękuję też Tobie, Malinko, za zorganizowanie tego konkursu i danie mi możliwości na wygraną :)

    Gratulacje również dla pozostałych zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie Wam gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za głosiki. cieszę się bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, może i ja kiedys coś wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Kasiu!:) I podziękowania dla Malinki - chociaż niedużo pisałam o mojej maseczkowej kuracji to wyrobiłam w sobie nowy pozytywny nawyk regularnego używania maseczek na twarz, nie tylko na włosy :)))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Dla mnie też ta akcja była zbawienna dla mojej twarzy:)

      Usuń
  7. Serdecznie dziękuję :)
    Właśnie wysłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za wspólną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Ja sama lecę szukać tej zabójczej, różowej maseczki co miała na zdjęciu Kasia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super:)
    gratulacja kochane !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje serdeczne !! :D Malinka jaką akcję przeprowadzamy w listopadzie? Ja już tęsknię za maseczkowym tagiem, wymyśl coś, proszę, proszę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, możesz być pewna, że myślę:)

      Usuń
    2. Może coś takiego: znajdź wieczorem czas na relaks, poprzez relaksującą chwilę dla siebie, ale tym razem to nie będzie maseczka, tylko np kąpiel. Czyli testujemy kule, muffinki, sole, płyny, olejki do kąpieli i wszelkie gadżety które umilają takie chwile.

      Usuń
    3. Kasiuniu, wielkie dzięki:)

      Usuń
    4. Nie ma za co :) Naprawdę się już nie mogę doczekać Twojego pomysłu. Miłego wieczorku :))

      Usuń
    5. OOO, jak będzie jakaś akcja to ja z chęcią się przyłączę :D Żałuję, że się na maseczki nie załapałam :(

      Usuń
    6. O tak, chętnie bym wypróbowała kule, sole i inne gadżety do kąpieli co składuję w domu, a zawsze czasu brak :D

      Usuń
  14. Serdecznie gratuluję :) I miłego używania nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    Osobiście jestem bardzo ciekawa działania tych masek...
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)) A ja już czekam na kolejny Twój pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje, alez gapa ze mnie spóźniłam się z podsumowaniem

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Dziewczyn:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dziewczyno i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia zasłużenie :) Hihi... Gratki i oby więcej takich akcji!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...