30 września 2012

Tag: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek

Chodziło mi to po głowie od wczoraj, ale jak przeczytałam komentarz Marty i jej zachętę, aby ten pomysł otagować, to... Najpierw się przestraszyłam, a później stanęłam łeb w łeb z wyzwaniem. I oto wypuszczam w wirtualny świat mój pierwszy tag:) 

Posiłkując się różnymi innymi tagami, wymyśliłam takie oto zasady i zrobiłam szybciutko, tuż przed obiadkiem, taki babski banerek:) 




Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu MALINY
(testykosmetyczne.blogspot.com),
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- dopisz się do listy obserwatorów MALINY (testykosmetyczne.blogspot.com),
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.


Jako inicjatorka, pozwolę sobie otagować wszystkie dziewczyny, które mnie obserwują. A Wy proszę, roznoście tę inicjatywę dalej w świat:)

Oczywiście nie jest to przymus. W komentarzach czytam, że niektóre z Was są zbyt młode na maseczki (takim to można tylko pozazdrościć:). Dla tych dziewczyn, które jednak uważają, że jest to coś dla nich i mój tag będzie ich motywował do działania, to będę bardzo szczęśliwa, że mogłam się przyczynić do wyrobienia dobrych nawyków:)

Miłej niedzieli!
Malina

PS Już niedługo, za sprawą banera, zrobi się różowo tej jesieni:) Fajnie!

 

183 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i motywujacy tag :)
    mozna jeszcze w zasadach ujac cos w stylu zeby raz w tygdniu umieszczac posta z relacja maseczkowa, jaka maseczka itp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam maseczek jedynie nawilzajacych czy przeciw tradzikowi... ale zobacze co sie da zrobic aby wykonac tag :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za otagowanie :) Oczywiście dołączę się do zabawy :) w tygodniu umieszczę posta :)) bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę zrobić sprawozdanie z ostatnich jedenastu miesięcy, bo właściwie wszystko ma "udokumentowane" w zużyciach. Z maskami nie mam żadnego problemu, nakładam co drugi dzień, zdarza się, że i co dzień.
    Dla mnie przydałby się tag: "Balsamuj się codziennie", bo to jest moja Pięta Achillesowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kolejny pomysł i trzeba go wprowadzić w życie!:)

      Usuń
    2. Podpinam się pod akcje z balsamowaniem :) przydałaby sie i mi :d

      Usuń
  5. aż mi się zachciało jakiejś fajnej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozumiem, że maseczki są dla każdego i o każdym rodzaju cery, ale 'jeśli patrząc w lustro zauważasz pierwsze zmarszczki, spadek jędrności i elastyczności Twojej skóry, chcesz skutecznie spowolnić te procesy.'
    jeżeli czytam coś takiego od producenta to wiem, że póki jeszcze 'jestem młoda' nie będę się szprycowała takimi maskami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Malinko, ja chyba jednak nie wezmę udziału, bo jakoś ostatnio nie kupuję maseczek, a i w planach nie mam takiego zakupu bo skończyły mi się kosmetyczne fundusze :P Jedyną maseczką jaką posiadam jest ta z Novaclear. Ale mimo wszystko TAG świetny i z chęcią poczytam o maseczkach u Dziewcząt, które wezmą udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu, cieszę się, że będziesz zaglądać:)

      Usuń
  8. o fajny pomysł! postaram się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za otagowanie :) zobaczę jak mi z tym wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. aj :D bardzo fajny pomysł na Tag :) Z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No sponio - ja się na to piszę z przyjemnością! :)
    Bardzo mi się ta inicjatywa podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banner umieszczony, pierwsza maseczka startuje w środę, i tak co środę przez cały październik :)

      Usuń
  12. post ciekawy wiec się dołączę z moimi maseczkami do skóry mieszanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ale sama nie wiem czy jest sens brać udział - bo ja dwa razy w tygodniu recenzowałabym tę sama maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że ciekawy pomysł. Przejrzałam swój zasób maseczek i chyba znajdę minimum pieć, które czekają na recenzje. Więc na pewno wezmę udział. Tylko muszę się trochę zorganizowac na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Malinko, kłapię tym swoim dziubkiem i długaśnym jęzorkiem ale proszę. Moim zdaniem inicjatywa świetna, oczywiście biorę udział i motywuję się do działania. Zawsze zapominam, albo nie mam ochoty na maseczki, więc jest szansa na to, że będę grzeczna i systematyczna.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki:) dla mnie wszystkie maseczki działają tak samo, albo bardzo podobnie heh. Raczej w tej dziedzinie nie jestem w stanie nic więcej napisać oprócz tego, że maseczki nawilżają i skóra robi się gładka :D. A w sumie też żadnej nie stosuję regularnie i nie chciałabym polecać komuś maski po jednym zastosowaniu. Bardzo Ci dziękuję za zaproszenie, jest mi naprawdę bardzo miło i choć sam pomysł jest rewelacyjny, to nie wezmę udziału. Ale z przyjemnością będę czytać o maseczkach na Twoim blogu i blogach innych dziewczyn:) Może trafi się jakaś perełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to super! Przyjdzie jeszcze na to czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny TAG :) Z przyjemnością będę obserwowała Twojego bloga. A TAG-a pozwolę sobię rozpowszechnić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy TAG - chętnie się przyłączę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. pisałam już u Ani, wchodzę w to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie widzę Cię w obserwowanych...;(

      Usuń
  21. Świetny pomysł:)
    uwielbiam maseczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie, przyłączam się :)
    Maseczki na pewno będę stosować raz w tygodniu, ale pewnie dopiero pod koniec miesiąca zrobię ich zbiorczą recenzję, bo nie wiem czy co tydzień będę miała czas recenzować:)
    W każdym razie fajna inicjatywa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zacznę Cię obserwować i przyłączę się do tagu :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Extra TAG!!
    I bardzo fajna inicjatywa dla mnie, bo właśnie mam problem ze systematycznym nakładaniem maseczek :)

    Obserwują i przyłączam się do TAGo-akcji ;)

    Zapraszam też do Bambusowego Raju :)

    OdpowiedzUsuń
  25. maseczka to ostatni kosmetyk jaki używam, prawie wcale, ale dzięki za propozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł, zrobi się różowo i maseczkowo ;D dawno nie zrobiłam sobie maseczki, może mnie to zmotywuje i po ciężkim dniu na uczelni, pooglądam jakiś film z maseczka na twarzy ; )
    chętnie wezmę udział, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję bardzo za zaproszenie, ale nie skorzystam, bo po prostu nie przepadam za maseczkami :) Ale fajny pomysł, z chęcią będę śledzić dzieje taga!

    OdpowiedzUsuń
  28. kusząca propozycja, może się skuszę ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedynie lubię te które się potem sciąga jak maskę z twarzy,ale na nie potrzeba czasu,a obecnie go nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł!!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dobry pomysł, ale boję się, że nie podołam;)
    wczoraj co prawda udało mi się nałożyć maseczkę, ale wcześniejsza to ta, którą opisywałam na blogu ze spiruliny. ciężko znaleźć mi trochę czasu na ten relaks..

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł !!! Pięknie bo różowo będzie i cudnie bo gębule nabiorą blasku :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja równiez uważam, że pomysł rewelacyjny - bardzo chętnie przyłączę się do tej inicjatywy :) Nie wiem, czy wyrobię z recenzją maseczki co tydzień, bo ostatnio z czasem u mnie różnie... ale postaram się :) A tak w ogóle - bardzo ładny banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł, postaram się przyłączyć do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł, postaram się przyłączyć i być na bieżąco :) Świetny banerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam może głupie pytanie, ale muszę je zadać. W jaki sposób wstawić u mnie na blogu baner odsyłający do tego taga? W poście wiem jak to zrobić, ale Ty piszesz o banerku...

      Usuń
    2. odpowiedziałam u Ciebie:) Dzięki!

      Usuń
    3. Dziękuję za szybkie szkolenie :) tag ustawiony.

      Usuń
    4. Fajnie to wygląda u Ciebie:)

      Usuń
  36. Ja i tak często robię maseczki,a pora roku to zwiększy, bo długie wieczory będą sprzyjać:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł!!! Biorę udział w tagu:):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł i z miła chęcią się przyłączę do tej zabawy :)
    Dziękuję za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyłączam się, chociaż nie wiem, jak to będzie z moim wolnym czasem, ale będę się starać umieszczać recenzje systematycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zamieszczę posta z tym tagiem, ale to dopiero pod koniec tygodnia:)

      Usuń
  40. Oczywiście że weźmiemy udział, świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo chetnie przylacze sie do akcji tym bardziej, ze dostalam kilka maseczek do testowania, kilka zaskupilam sama... a po lecie naszej skorze nalezy sie regeneracja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie wezmę udział w tej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł! W moim przypadku trafiło na podatny grunt, bo uwielbiam maseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie darowałabym sobie, nie wykorzystując takiej okazji droga Malinko. Mogłabym codziennie stosować maseczki, gdyby nie ograniczenia doby do 24 h i lenistwo ;)

      Usuń
  44. Dziękuję za propozycję. Aktualnie nie skorzystam, bo używam glinek na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wezmę udział bo uwielbiam maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią się przyłączam :D przyda mi się takie maseczkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana, Banerek się zmieści, tylko jak widzisz, mam okrutne dzisiaj problemy z komputerem. Padło mi gg przez co komputer wiesza się przy włączeniu, a teraz ta edycja robi sobie co chce. Mam nawet pościągane, tylko litości, niech mi ktoś tę maszynę naprawi!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESIENNY WIRUS komputerowy. Mąż już będzie działał, tylko nie wiem co mi on dopiero nawyrabia...

      Usuń
    2. A ja właśnie mam nowiuteńki laptopik:) Hura!!

      Usuń
    3. Gratki wielkie.
      U mnie chłopaki mają swoje małe, przenośne, a ja mam swój wielgaśny i też tylko mój. Tylko paskuda odmawia współpracy...

      Usuń
    4. na mały, to oczy już nie te...;(

      Usuń
  48. Przydałoby mi się dołączyć jak najbardziej, bo już chyba, z ponad miesiąc nie miałam maseczki na twarzy, jakoś się nigdy zmotywować dostatecznie nie mogłam, a sporo maseczek czeka na swoją kolej w szafce.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za otagowanie, bardzo fajny pomysł :)
    Ale ja rzadko kiedy używam maseczek niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. wlasnie naskrobalam notke :) super pomysl! dołączam oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  51. O nie, mój poprzedni post był przedwczesny i się nie liczy, ale mam w zanadrzu parę maseczek i będą jak znalazł na to maseczkowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  52. No, Kochana, aleś wymyśliła akcję, pół blogosfery już się wciągnęło, super :) oczywiście chętnie dołączę i do moich ulubionych glinkowych maseczek dorzucę kolejne - w końcu maseczek nigdy za dużo, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawda, prawda:) Cieszę się!

      Usuń
    2. Szaleństwo trwa i tak ma być! I coś się dzieje innego i ciekawego. Buziaczki Malinko :)

      Usuń
  53. Świetny pomysł :) U mnie na blogu już jest :) Dzięi tej akcji odkryłam Twój blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. co prawda skończył się już sezon ale powietrze i tak zapachnie jak MALINOWA MAMBA:) po tych wszystkich maseczkach:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się pomysł, bardzo motywujący:) Dziękuję za zaproszenie chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  56. chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączyłam do tagu i obserwuję bloga! Fajny pomysł! :D
    Zapraszam też do siebie http://make-up-artist-domi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję i dołączam się do zabawy, lada moment wpis u mnie :) Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  59. dołączam się do zabawy, zmieniłam regulamin, ale nie mogę dodać się do obserwowanych bo wyskakuje mi jakis blad :( sprobuje jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dopiero co zostałam Twoim obserwatorem, ale również dołączam do akcji, bo to świetny pomysł jest :) Dziękuję za dodanie mojego bloga do obserwowanych. Pozdrawiam - Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  61. Malinka, pierwsza część już się u mnie pojawiła:
    http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2012/10/maseczka-z-lnu-mielonego-tag.html

    Zajrzyj, wszak jesteś Organizatorką! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. oczywiście obserwuję i dołączyłam do akcji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Pomysł rzeczywiście bardzo ciekawy :) Jednak ja maseczek regularnie nie stosuje, więc niestety do akcji się nie dołączę, ale będę obserwować, a nuż natknę się na prawdziwe maskowe cuda :) W solidarności nałożę sobie w weekend maseczkę z alg :D

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja z dziką chęcią się dołączę ;))))) kocham maseczki nad życie;))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajna akcja popularyzująca maseczki. Oczywiście dołączyłam się i do akcji i do obserwatorów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Dołączyłam do zabawy, post opublikowany. To naprawdę świetny pomysł!! Byłoby mi bardzo miło jakbyś również dodała mnie do obserwowanych, żebyśmy mogły dzielić maseczkowe newsy podczas akcji :D Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  67. Pytałas mnie pod postem pod jakim nickiem Cię obserwuję- królewna :)
    fajna akcja, oczywiście się przyłączyłam i zapraszam również do moich obserwujących--> http://chabroweoczyani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ok wchodzę w to :D pierwszy tydzień już się prawie kończy, więc dziś trzeba coś nałożyć na buzię. Motywacja jak znalazł dla mnie, za rzadko robię maseczki zdecydowanie za rzadko. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i czekam na pierwszą recenzję!

      Usuń
  69. Zastanawia mnie trochę, dlaczego jedną z zasad jest konieczność obserwowania Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy można wziąć udział w maseczkowym tagu bez tego? :)

      Usuń
    2. Może stosować maseczki bez mojego tagu, ale jeśli chcesz publikować moje logo, to jest to wymagane:)

      Usuń
    3. A czy zdjęcie zamieszczone w logo zostało zrobione przez Ciebie?

      Usuń
  70. Właśnie dołączyłam do tagu;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. http://chabroweoczyani.blogspot.com/2012/10/do-maseczkowania-gotowi-start-maseczka.html
    moja pierwsza październikowa maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeśli jeszcze można się dopisać -to chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Mój pierwszy post maseczkowy już opublikowany :)
    Zapraszam do lektury Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  74. biore udzial, otagowalas mnie Ty:P

    OdpowiedzUsuń
  75. ja dziś również dołączyłam, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  76. dołączyłam do akcji:-)
    obserwuję Twój blog:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Super tak biorę udział. jedna maseczka już zrecenzowana.

    Obserwuje i zapraszam
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Raz w tygodniu co najmniej jedna maseczka...
    Tylko, że ja akurat mam:
    na naczynka - kilka takich samych:)
    na powieki i pod oczka - też seria:)
    Czy tak można?
    Nie chciałam się powtarzać z notkami i pisać, że dzisiaj znowu to zrobiłam... :)))
    Postawiłam na relaks i działanie. Dlatego zdecydowałam się aby poprawić skórę (kosmetyczka, która ostatnio masowała mi twarz znowu o naczynkach wspomniała).
    Jutro postaram się wstawić kolejną część:)

    OdpowiedzUsuń
  79. dołączyłam się i oczywiście już nie długo recenzja pierwszej maseczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie dołączymy! Super pomysł już niedługo pierwszy post o masce :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Właśnie zostałam oTAGowana więc również dołączam, choć już kilka miesięcy prowadzę bloga to jest to mój pierwszy TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  82. No to i ja się dołączę :D
    Jesień nadeszła, pora zadbać o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapraszamy na pierwszy post z serii "Październik miesiącem maseczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  84. dziekuje za zaproszenie , z przyjemnoscia dolacze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zostałam zaproszona do zabawy i z przyjemnością z tego zaproszenia korzystam :) Jutro pierwszy post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...