12 listopada 2012

Golden SPA,

...czyli moja chwila relaksu:)

Chwila dobrego relaksu nikomu nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie:) Dawno nie poczułam się tak wypoczęta i zrelaksowana, jak po wieczorze spędzonym w salonie odnowy biologicznej i odchudzania Golden SPA w Toruniu.

Agnieszka zaproponowała ploty w saunie fińskiej. Dlaczego nie, pomyślałam:) Przy okazji porobiłam kilka zdjęć, aby Wam pokazać jakie to sympatyczne miejsce.

Na zdjęciu Agnieszka, która zdecydowanie chętniej pozuje do zdjęć. Ploteczki przy herbatce i świecach:






Kilka słów o saunie:
Sauna fińska sucha. Wewnątrz standardowo ustawiona jest temperatura 85°C. Z tego co wiem, na życzenie klienta można ustawić dowolną inną wartość. Pomieszczenie sauny jest udostępniane tylko na indywidualne rezerwacje. Dzięki temu klienci mają zapewnioną pełną intymność. Jedna godzina wynajęcia pomieszczenia dla 2 osób, to 35 zł.

Oferta Golden SPA to między innymi:
- zabiegi redukujące tkankę tłuszczową i cellulit,
- poprawa wyglądu i modelowanie sylwetki,
- odnowa biologiczna,
- szeroka gama masaży i zabiegów relaksujących,
- profesjonalna i kompleksowa obsługa sportowców.



Teraz trwa promocja na zabieg mikrodermabrazji diamentowej z maską algową (+ serum):
  • twarz - 120 zł, teraz cena promocyjna - 70
  • twarz, szyja, dekolt - 190 zł, teraz cena promocyjna - 100



Jeśli mieszkacie w Toruniu lub okolicy serdecznie zapraszam. Macie zagwarantowaną profesjonalną obsługę i miłą atmosferę, oraz bez wątpienia chwile relaksu:) Mam nadzieję, że co najmniej raz w miesiącu będę mogła sobie na tę chwilę pozwolić.


Więcej na www.goldenspa.com.pl


Dla moich krajanek, spróbuję wynegocjować dodatkowe upusty:)



Macie takie swoje małe salony SPA w okolicy, które możecie polecić?


94 komentarze:

  1. Ja jeszcze w żadnym spa nie byłam a szkoda, bo to wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mieszkam w Toruniu ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. łołołoło, ale fajny relaksik ;) :*Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie byłam w SPA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka jest wdzięcznym obiektem do fotografowania i swietnie wygląda w żółtym! mimo ze to tylko ręcznik, kolor wyjątkowo jej pasuje :)

    ajjj jak patrzę na ten wasz relaks to sama mam cohotę się wybrać do sauny :) niestety w okolicy nie mam sauny indywidualnej, jest jedna 'zbiorowa'. Bardzo fajna, drewniana z kamieniami, ale to już nie taka przyjemność, jak siedzi się ściśniętym z innymi osobami, a jeszcze jak są to sporo starsi panowie, z których pot spływa strumieniami... Przepraszam za obrazowe przedsatwienie tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, to jak modelka;) A tymi spoconymi panami, to brrr... Nie dziwię się;)

      Usuń
  6. Wygląda zachęcająco. ;)
    P.S recenzje maseczek już są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaa zazdroszczę! :) U mnie to nawet nie ma co szukać, kosmetyczki i owszem do wyboru do koloru, ale SPA? Marzenia :) Ale rekompensuje mi to trochę sauna u sąsiadów. Najlepsza pora to zima, -15stopni, w saunie +100 i nura w snieg... ":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to musi być przyjemne uczucie!:)

      Usuń
    2. Oj tak :) Wychodzisz na mróz a i tak jest Ci gorąco i cała parujesz ;)

      Usuń
  8. Alee Ci dobrze :) Takie SPA to przydatna rzecz heh

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre Spa to rewelacyjna sprawa :) zwłaszcza jak pogoda za oknem nie nastraja zbyt optymistycznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nic nie nastraja optymistycznie, no może słoneczko:)

      Usuń
  10. nie cierpię sauny, mam złe wspomnienia:/ a w spa nigdy nie byłam.. marzy mi się jakiś masaż...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny relaks:) Brawo dla Agnieszki! Szkoda, że do Torunia mam daleko...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo ale przyjemności :) Ja mam zaproszenie do salony Envyday w Warszawie, ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać hehe

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no tylko pozazdrościć dobrego odpoczynku w takim SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie było mi dane odwiedzić SPA ale mam cichą nadzieję że mój ukochany mąż kiedyś fundnie nam taką przyjemność a przynajmniej małżonce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio słyszałam, że kobieta powinna mężowi/partnerowi tak mimochodem mówić jaki by chciała dostać prezent, bo on niestety bardzo rzadko wznosi się nad wyżyny i sam się domyśli...;( Oczywiście są wyjątki:)

      Usuń
  15. Super relaksik, tylko pozazdrościć, ja jeszcze nie miałam okazji być w SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tu muszę w łóżku chora leżeć a Ty....pełen relaks:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie Ci :) Ja jeszcze nie byłam nigdy w SPA :( Chociaż miałam przyjemność korzystać ze sauny parowej - super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Malinko, dzisiaj dotarła przesyłka od Ciebie za udział w TAG'u 'październik miesiącem maseczek'. Bardzo dziękuję za maseczki, na pewno niebawem pojawią się ich recenzje u mnie na blogu :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się bardzo cieszę:) Mam nadzieję, że OK?

      Usuń
    2. Oczywiście, że ok :) jak najbardziej ok :)

      Usuń
  19. Chętnie bym się wybrała do spa na jakieś zabiegi :D chociaż po masażach w szkole na masaż bym nie poszła :) do sauny też mam odrazę, bo jak byłam mała i poszłam z mamą w Czechach do sauny a tam na ławkach leżały panie w rozmiarze ponad xxxxl :D to mam uraz xD

    OdpowiedzUsuń
  20. O jak świetnie, w prawdzie w SPA nie byłam, ale wszystko przede mną, często chodzę na basen i tam korzystam z sauny :)))Każda forma relaksu jest super :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Wam dziewczyny! Poszłabym na dobry masaż, najlepiej czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś oTAGowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie fajne zdjęcia! Super, że tak mogłaś się zrelaksować i odpocząć :) Też by mi się przydała wizyta w SPA- zwłaszcza jakiś masaż, bo... zaczęłam wczoraj 30 day shred i już mam zakwasy xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę poszukać czegoś podobnego w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście dużo do szczęścia nie trzeba, sauna, herbatka, masażyk i relaksik gotowy;)

      Usuń
  25. Ale super, zazdroszczę takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobre ceny w promocji, fajnie wiedzieć, że to sprawdzone miejsce, bo jakiś czas temu szukałam czegoś w Toruniu właśnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to kokardeczka jest z Torunia? To fajnie, dobrze wiedzieć:)

      Usuń
  27. A ja jakoś nigdy nie mogłam przekonać sie do sauny. Trochę przez efekty "sflaczałych cycków" u często odwiedzającej saunę znajomej, trochę przez to, że nawet podczas gorącej kąpieli włącza mi się astma i boje się, że zamiast skorzystać, tylko bym sobie zaszkodziła :D Ale wygląda miło na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani z niezbyt urokliwym dodatkiem rzeczywiście może odstraszać:)

      Usuń
  28. ojjj zrelaksowałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sprawa... Choć mnie ostatnio urzekło rybkowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały relaks miałyście :) w Krk pełno jest kuszących salonów, planuję się wybrać najchętniej na masaż ciepłymi kamieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa jak będziesz go oceniać, sama nie mam doświadczenia:)

      Usuń
  31. To się nazywa relaks, powtarzaj tak często, jak tylko możesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się rozpłynę...;) Mam nadzieję, że się uda:)

      Usuń
  32. wiem ,że to zabrzmi głuio...ale jestem grubym potworem i wstydze sie wizyty w takim miejscu:))))...a szkoda...na moim karnecie do siłowni mam gratis saune ...i nie korzystam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego do takich miejsc idzie się z koleżanką, która na takie niedoskonałości nie patrzy:) I wtedy jest OK:)

      Usuń
  33. Nigdy jeszcze nie byłam w SPA, ale może kiedyś? :) Chyba czas porozglądać się czy jest jakiś ciekawy ośrodek w bądź w pobliżu Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie bylym jeszcze nigdy w spa......................

    OdpowiedzUsuń
  35. ale super, uwielbiam saunę :)) staram się chodzic co tydzień w niedzielę, a jak mam uczelnię w WE to albo w poniedziałek, albo we wtorek :) doskonale relaksuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Babskie chwile :) to co tygrysy lubią najbardziej - przyjemne z pożytecznym:)

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja właśnie powróciłam z Torunia, ale niestety być w SPA nie miałam przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Toruniu jest mnóstwo innych przyjemności.

      Usuń
  38. Uwielbiam saunę! Podczas wizyt w Finlandii zdążyłam uzależnić się od tego wspaniałego wynalazku... Regularnie odwiedzam saunę u siebie na siłowni (szczerze mówiąc to najchętniej chodziłabym tam codziennie, ale staram się 2-3 razy w tygodniu, częściej się nie powinno). Nic mnie tak nie relaksuje, poza tym mam wrażenie że szybciej chudnę dzięki temu (choć to tylko woda).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wody gromadzi się zbyt dużo w organizmie i warto ją w ten sposób usunąć:)

      Usuń
  39. jak fajnie znalazłam kolejną blogerkę z Torunia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z sauny niestety nie mogę korzystać, ale na jakiś masaż chętnie bym się wybrała. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...