02 listopada 2012

Jedwab ARGAN SILK firmy Oyster Cosmetics Professional

...czyli wyjątkowy olejek o teksturze jedwabiu.

Tyle się mówi ostatnio na temat dobroczynnych właściwości oleju arganowego. Do jego wielbicieli dołączam i ja:)

Kilka słów o oleju arganowym: otrzymywany jest z drzewa arganowego (arganii żelaznej) występującego wyłącznie na obszarach pustynnych w południowo-zachodnim Maroku. Bogaty jest w witaminy A, E oraz F, substancje chroniące przed wolnymi rodnikami i przeciwutleniacze, egzogenne kwasy tłuszczowe, kwas linolowy, kwas linolenowy, kwasy omega-3 i omega-6. 

Dominującym składnikiem oleju arganowego są kwasy tłuszczowe, z których 80% stanowią kwasy nienasycone, stanowiące naturalną barierę ochronną dla skóry i włosów przed nadmiernym parowaniem wody oraz zapewniające odpowiednie nawilżenie. Wśród kwasów tłuszczowych szczególne znaczenie odgrywa witamina F, wpływająca na wzrost pewnych rodzajów komórek występujących w cebulce włosowej. Olej arganowy bogaty jest w tokoferole, znane ze swoich doskonałych właściwości stabilizujących i blokujących utlenianie wywołane przez wolne rodniki tlenowe. Tokoferole uchodzą za istotny element chroniący ogólne zdrowie włosów. Wśród przeciwutleniaczy zawartych w oleju arganowym znajduje się specjalny rodzaj kwasów tłuszczowych (tzw. delta-7-sterole) zapobiegający wypadaniu włosów. 

Olej arganowy zawiera także retinol, który neutralizuje wole rodniki w organizmie, będące jedną z przyczyn starzenia się skóry i wypadania włosów. Pomaga i wpływa na regulacje rozmnażania się keratynocytów w cebulce włosowej, a w efekcie na powstawanie włókien budujących włosy. Olej arganowy działa ochronnie, nawilżająco i odżywczo na włosy. Szczególnie nadaje się do pielęgnacji włosów wrażliwych, suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku, które wzmacnia i nawilża. Odżywiając włókna włosów nadaje im blask i elastyczność, zapobiegając rozdwajaniu się końcówek i przesuszeniu. 


Od producenta: Jedwab ARGAN SILK uzdrawia suche, splątane i elektryzujące się włosy, przenika w głąb ich struktury i spektakularnie je nawilża, wzmacniając i odbudowując. Po użyciu ARGAN SILK włosy stają się błyszczące i nabierają zdrowego wyglądu. Jego innowacyjna lekka formuła wzmacnia działanie naturalnego składnika, oleju arganowego, pochodzącego z Maroka. Olej arganowy jest mocnym antyoksydantem, który chroni włosy przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, nawilża je i regeneruje. 

Sposób użycia: Stosować na wilgotne lub suche włosy celem uzyskania dodatkowego efektu nabłyszczenia. Preparat nie obciąża włosów. Jedwab ARGAN SILK to profesjonalny produkt, polecany również klientkom do kontynuowania kuracji pielęgnacyjnej w domu.
 

Pojemność: 100 ml
Cena: 75zł 




MOJA OCENA

Opakowanie: elegancki przezroczysty, szklany flakonik z czarną nakrętką. 
Aplikacja: kiepska, powinien być jakiś dozownik. Otwór jest zbyt duży, aby aplikować odpowiednią ilość. Zawsze wyleje mi się za dużo i jest żal... 

Zapach: piękny, długo utrzymujący się na włosach. 

Konsystencja: lekko oleista. 

Wydajność: bardzo duża, ale mogłaby być większa, gdyby aplikacja była poręczniejsza. 

Działanie: wystarczy przeczytać jeszcze raz zapewnienia producenta: uzdrawia suche, splątane i elektryzujące się włosy, przenika w głąb ich struktury i spektakularnie je nawilża, wzmacniając i odbudowując. Po użyciu ARGAN SILK włosy stają się BARDZO błyszczące i nabierają zdrowego wyglądu. Od siebie mogę dodać, że włosy stają przyjemnie sypkie:) Efekt lepszy niż po laminowaniu.
 Ogólna ocena: REWELACJA! Minusik daję za naprawdę kiepską aplikację.

Punkty: 5+/6



Kosmetyki z linii OYSTER COSMETICS PROFFESIONAL dostępne są wyłącznie w salonach fryzjerskich pracujących na tych kosmetykach i sklepach z kosmetykami profesjonalnymi na terenie Polski. 


Stosujecie olejek arganowy na włosy?

35 komentarzy:

  1. Ja go znam, moja fryzjerka zawsze go używa. Ostatnio miałam się skusić na zakup, ale ostatecznie się powstrzymałam. Chyba jednak przy okazji to zrobię, bo ona oferowała mi go za 50zł.
    Zapach bardzo mi się podoba.
    Według mojej fryzjerki jest to jedyny olejek, który poprawia kondycję włosów, a i wydajny jest, bo wystarczy naprawdę kropelka.
    Pozdrawiam Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek arganowy miałam kiedyś w szamponie i odzywce do włosów pewnie nie było go tak wiele jak samo Jego opakowanie ale muszę przyznać ze szampon ten był lepszy niż pozostałe, które do tej pory używałam, a więc to pewnie zasługa tego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam od wczoraj czystego oleju arganowego na skalp :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar zaczac uzywac tego oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie cena, od razu bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zazdroszczę. słyszałam mnóstwo o wspaniałościach olejku arganowego...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja poluję i poluję na olejek do włosów i zebrać się nie mogę... Chyba najwyższy już czas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygląda, działanie - jest cudowne, ale dozator mógł by być, masz racę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że olej arganowy jest dobry na wypadające włosy...

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby nie cena, już byłby mój ;D ale może kiedyś... ;)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę,to może być fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze dość drogi ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się fajny ,ale szkoda mi kaski trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym przetestowała, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam arganowy, widzialam dzisiaj na promocji ten kosmetyk za 65 zł + glinka 50 g gratis, ale promocja byla do 31.10 :(

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze coś popsują w przy rewelacyjnych produktach, tu akurat opakowanie. Ale przynajmniej jest się czego czepiać! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedwabie zawsze pomagały mi przy rozczesywaniu, wycisnąć, nałożyć i już lepiej ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuszący... dopiero od niedawna używam olejków do włosów, ale arganowego jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam olejek arganowy tyle, że z dozownikiem ale jeszcze go nie używałam, czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. skusilabym sie na niego , tylko ta cena ;/ . Pozdrowionka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że wystarczy kupić pompkę i będzie łatwiej aplikować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejek fajny, tylko ta cena...., no ale czego się nie robi dla jedwabiście lśniących włosów.

    OdpowiedzUsuń
  23. O olejku arganowym czytałam pierwszy raz jakieś 3 lata temu. Wtedy jednak jeszcze nie do końca interesowały mnie składy kosmetyków. Teraz mam zamiar wreszcie skusić się na jego zakup bo przyda się nie tylko do olejowania włosów, ale i do OCM, a może nawet jakąś maskę do twarzy z nim ukręcę :)Jedwabiem kusisz bardzo, ale na razie włączam tryb oszczędzania bo w końcu trzeba odłożyć na pana w czerwonym kubraczku z brodą i reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek, który przedstawiasz, bardzo dobrze się zapowiada. Osobiście nigdy nie używałam olejków do włosów, bo bałam się, że je przetłuszczę i do końca życia będę wyglądać jak prof. Snape ;)
    Być może kiedyś się skuszę na tego typu terapię, dzięki za notkę, czekam z niecierpliwością na kolejną :)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie szukam czegoś do włosów... może to będzie właśnie ten;) znajdę go na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam MILARGAN ARGAN HEMP OIL - cena 20zł za 30ml... właśnie będę robić jego recenzję na moim blogu ;) jest całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam, innej marki ale również naturalny i czysty. Efekty są zdumiewające :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie stosowałam nigdy, ale wygląda bardzo zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie dość,że opakowanie zachęca do kupna, to sam fakt,że jest to czysty olejek arganowy... Szkoda tylko,że ma taką cenę. W końcu można gdzieś w internecie upolować tańsze odpowiedniki;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo ceny warto się tym produktem zainteresować, po zimie na pewno mi się przyda porządne odżywienie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Drogi, ale z całą pewnością warto go zakupić. Włosy na pewno sie odwdzięczą :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...