22 listopada 2012

Kosmetyki do testów w Malinowym Klubie,

...czyli Bioderma MATRICIUM®, Pharmaceris N, tołpa® dermo face, physio.

Przede wszystkim zapraszam Was na stronę Wymiany u Maliny, na której będę prezentować nadesłane przez Was propozycje wymian. Na ten moment o publikację poprosiła mnie Portiferole.


Poniżej prezentuję pierwszą propozycję kosmetyków do testów:)


Dla członków Malinowego Klubu:

1. Mam do rozdania 5 zestawów startowych po 5 ampułek Bioderma MATRICIUM®, po jednym zestawie dla jednej osoby w wieku 30+.


Na ten moment chęć przetestowania zadeklarowały moje dwie zaufane obserwatorki: Kayah i Pigeons Beauty, które zapisały się już do Malinowego Klubu. Pozostały mi zatem do rozdania 3 zestawy. 

2. Nowe produkty z serii Pharmaceris N, wyślę w jednej przesyłce do Kayah. Kosmetyki przeznaczone są do cery naczynkowej, a Kayah w notce o swojej skórze podała właśnie takie wskazanie:


3. Chciałabym prosić Was o zgłoszenia, kto chciałby przetestować nowy produkt marki tołpa:® dermo face, physio:


- żel do mycia twarzy i oczu 195 ml
- mleczko do mycia twarzy i oczu 195 ml
- płyn micelarny do mycia twarzy i oczu 200 ml
- tonik nawilżający 200 ml



oraz dla uczestników akcji Jesienne umilacze 

Chciałabym wysłać do testowania prezentowane już wcześniej Jesienne umilacze od firmy Bielenda i Perfecta:


Jest w czym wybierać?:)




Jeśli macie ochotę testować ze mną kosmetyki, dołączcie do Malinowego Klubu i piszczcie w komentarzach pod tym postem, jakie kosmetyki (może być kilka) chciałybyście przetestować.

Na zgłoszenia czekam do końca niedzieli 25.listopada. Listę osób wybranych do testów opublikuję po 26. listopada.

 

47 komentarzy:

  1. Malinko świetnie to wszystko organizujesz :) teraz też masz pewnie dużo pracy. Jeszcze nie zdążyłam dodać posta z akcją, ale już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na wiek byłabym zainteresowana ampułkami ;) Tołpa też mnie pociąga z tego względu, że nie miałam okazji używać produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym z chęcią micela ew. żel do mycia twarzy wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. A Tołpa do jakiej cery jest?? Bo jak do mieszano-normalno-suchej to jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczytałam, że do mojej się nada :)
      W takim razie jestem zainteresowana produktami Tołpy i peelingiem Bielendy :)

      Usuń
  5. Ja byłabym chętna na Matricium :) Wprawdzie nie mam 30+, a dopiero 27 lat, ale z powodu dużej wady wzroku często się mrużę i mam już zmarszczki wokół oczu :/ I nie znalazłam jeszcze nic, co by je choć trochę rozprasowywało...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowana produktami od Tołpy, całością, bo wiadomo, że komplet przynosi najlepsze efekty, nigdy nie spotkałam się z Tymi produktami i mam cerę problemową, mieszaną ze skłonnością do tłustej. Mam nadzieję, że się nada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam z bielendy i perfekty? >D
    Muszę się zabrać za e-mail=__="""

    OdpowiedzUsuń
  8. Malinko ja bym się pisała na tołpę :) na ich stronie po wpisaniu wskazań mojej skóry akurat to wyskoczyło :) a co do naczynkowej skóry ja też mam :) a do jesiennych umilaczy ja bym się na olejek pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kusisz kusisz tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałabym bardzo kosmetyki Tołpa. Ostatnio miałam okazję rozmawiać z Hebe z Panią dermatolog z tej firmy, która zmierzyła mi poziom nawilżenia skóry i inne takie bajerki i bardzo polecała te kosmetyki, których nie miałam okazji jeszcze posiadać :)
    Najfajniej byłoby cały zestaw, ale najbardziej zależy mi na toniku i już Ci mówię Malinko dlaczego. Od kilku lat, od kiedy usłyszałam, że toniki przesuszają skórę, zaprzestałam ich używania i stosuję tylko żel i płyn micelarny z Vichy. Ta pani z Tołpy powiedziała, że ten fakt o tonikach to mit i radziła wypróbować. Chciałabym zatem zobaczyć, czy taki tonik dałby coś nowego mojej skórze, która wymaga dokładnej, ale i delikatnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego dwufazowego płynu do mycia z Bielendy i żelu do mycia twarzy Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Malinowym Klubie już jestem i bardzo chciałbym przetestować kosmetyki Bielendy. Jeszcze ich nie używałam, a każdy zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O RANY Malinka to skomplikowane :) chciałabym spróbować bo ja mam już całkiem sporo plus po 30:) a Tołpa zawsze mnie ciekawił..

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przetestowałabym ten żel z Tołpy (do mycia twarzy i oczu).
    Tym bardziej, że nigdy z tej firmy niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj... kusisz;) ja bym bardzo chciała przetestowac Matricium. Wprawdzie 3 dych nie ma, ale skóre dokładnie taką do jakiej jest przeznaczona - szarą, plamiastą z przyczyn hormonalnych

    OdpowiedzUsuń
  16. Poczytalam o tym Matricium i mimo ze 27 lat na karku to jednak jakbu mu stories wiec w sumie wybralam 4 rzeczy a dobor co jednak dostane zostawiam tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś co umili mi wieczorny relaks - olejek i perfecta SPA marzy mi się ;) Chętnie także przetestowałabym płyn micelarny do mycia twarzy i oczu i mleczko Tolpa, ze względu na moją alergiczna cerę nie mogę używać wszystkiego, a takie płyny micelarne są dla mnie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym była zainteresowana produktami tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. witaj Malinko:)
    z malym poslizgiem ale z przyjemnoscia dodalam banerek na swojego bloga...TESTUJE Z MALINA:)))jest mi niezmiernie milo ze jestem Twoim obserwatorem bo odwalasz tu kawal dobrej roboty:)
    myslalam tez o wzieciu udzialu w akcji umilaczy ale ostatnio cierpie na straszny brak kasy i nie mammozliwosci kupowania kosmetykow aby je testowac...posilkuje sie tym co mam hehe:)dlatego nie biore udzialu ale dopinguje i trzymam kciuki za wszystkie testerki i poszukiwaczki swoich jesiennych umilaczy:)
    buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się najbardziej podobają jesienne umilacze! Zapowiadają się cudownie :) I przed chwilą wysłałam zgłoszenie do Twojego klubu, Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako uczestniczka zabawy jesienne umilacze chętnie przetestowałabym Awokado Subtelny peeling do ciała z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  22. produkty tołpy. coś musi w końcu poradzić sobie z moją strasznie wrazliwą skórą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie Zapraszam Cię do Akcji Mikołajkowej na moim blogu!Zostałaś nominowana do udziału !

    http://cfortress.blogspot.com/2012/11/akcja-inspire-santa-claus.html

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią przetestowałabym nawilżajacy tonik od tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Malinko z chęcią przetestowałabym mleczko z tolpy, akurat moje jest na wykończeniu więc mogłabym zacząć od razu;)

    a jeśli chodzi o jesienne umilacze marzy mi się to masełko do ciała;)
    pozdrawiam bardzo serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bardzo chętnie przetestuję żel i płyn micelarny firmy Tołpa:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuję się mega wyróżniona Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie , że maja w czym wybierać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam chęć przetestowania kapsułek Matricium :) mam 30+ i jestem ciekawa tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja olejek z Bielendy i Tołpę poproszę <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Tołpa byłaby najlepszym i prawdopodobnie jedynym prezentem swiatecznym, ojej! :) cudo...

    OdpowiedzUsuń
  32. Tołpa wygląda najciekawiej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Malinko, chętnie przetestuję zestaw Tołpy, jestem na etapie poszukiwania najbardziej odpowiedniego preparatu do demakijażu, a w tym zestawie są różne rodzaje takich kosmetyków : żel, mleczko, płyn micelarny, tonik - jest co testować :-)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja z chęcią przetestowałabym zestaw startowy Matricium :-)))


    OdpowiedzUsuń
  35. W ramach mojego podziękowania za komentarze nominowałam Cię do akcji mikołajkowej :)
    http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/akcja-inspire-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł:) Też bym się z chęcią zgłosiła, ale sama nie umiem wybrać do czego, chyba najbardziej skusiłby mnie płyn miceralny ponieważ ostatnio dużo się naczytałam o tym i chciałam wypróbować,no ale mam delikatne obawy, że nie dałabym rady wyrazić konkretnej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ampułki poproszę ale i Tołpa kusi, i Bielenda, oj Malinko! ))

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia i podpowiedzi:) Czekam jeszcze na zgłoszenia do końca niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I Bielenda kusi i Perfekta hmm...Malinko aż ciężko się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kuszący jest zestaw z Tołpy, a najbardziej zainteresowana bym była płynem micelarnym z racji ciągłego poszukiwania ideału ;)
    Pozdrawiam, Agata :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...