10 listopada 2012

Testuję z Maliną,

...czyli warto brać udział w konkursach.


Kolejne przesyłki konkursowe dotarły już do nagrodzonych. Bardzo dziękuję za posty ze zdjęciami i tyle miłych słów:) Mam nadzieję, że maseczki zostały przeze mnie dobrze dobrane i, że już niedługo będziemy mogły poczytać o nich recenzje. Prosilabym bardzo o zamieszczenie w postach z recenzjami znaczka "Testuję z Maliną".

 
Zainspirowana nominacją Balbiny (widzicie ją na honorowym miejscu, po prawej stronie w pasku) i wykonaniem przez nią tak fajnego znaczka, pomyślałam, że dobrze byłoby, aby wszystkie moje dziewczyny, które do tej pory otrzymały lub otrzymają ode mnie nagrody, czy prezenty, integrowały się w Malinowym Klubie. Niech to będzie właśnie taki:
malinowy znak przyjaźni!
Chodzi mi jeszcze coś po głowie w tym temacie i myślę, że jeszcze coś pokombinuję..;)



A teraz prezentuję przesyłki, które otrzymały wyróżnione przez mnie dziewczyny. 
W konkursie fotograficznym "Tylko ja i maseczka" za udział w głosowaniu, maseczki otrzymały:




Nagrodę za udział w tagu: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek i przygotowanie podsumowania, nagrodę już otrzymała:





Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i mam nadzieję jakoś tam doczytałyście się moich bazgrołków na toruńskiej karteczce;)




Przy okazji przypominam o trwającym konkursie na mojej stronie na facebooku.



Bierzcie udział, bo warto:)


Jak Wam się podoba pomysł z malinowym znakiem przyjaźni?


78 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! A ja kurcze przez brak czasu wtedy, kiedy ogłosiłaś konkurs przegapiłam i nie wysłałam zdjęc :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym znaczkiem :D zaraz dodam :)
    Do mnie jeszcze nic nie przyszło, ale ja mam zawsze problemy z tymi przesyłkami, bo panu listonoszowi się nie chce chodzić codziennie i jest przeważnie raz w tygodniu jak mu się nazbiera :) ale dam znać jak dojdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodam znak :)
    Zostałaś oTAGowana :)
    http://anioleek89.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. uhu a ja jeszcze nie miałam czasu skorzystać z otrzymanych maseczek ;( ani o nich wspomnieć na blogu... rety! muszę się ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twój zapał i organizację tego wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak widzisz, to zawsze Wasze komentarze i posty są dla mnie inspiracją!:)

      Usuń
    2. Podpisuję się pod Uną, jesteś wilka, Malinko :)

      Usuń
  6. Już po akcji , a ja dalej się maseczkuję!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! Ja też, maseczka raz w tygodniu:)

      Usuń
  7. fajny jest:) za kilka miesięcy zaleść blog bez malinki na znaczku będzie cięzko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie akcje! Kto jak kto, ale my kobietki znamy się na urodzie najlepiej i warto dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi koleżankami :) A akcja ze znaczkami zintegruje nas jeszcze bardziej! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że go również zamieścisz przy recenzjach maseczek ode mnie?:)

      Usuń
  10. Świetny pomysł :) I ładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTagowana! :)
    Zapraszam do zabawy :D
    http://makeup-mysecondskin.blogspot.com/2012/11/first-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super logo a do tego jak estetycznie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusia:) Nie jest to żaden "majsterstick", ale się staram...;)

      Usuń
  13. Znaczek fajny, ale ważniejsze to że przyzwyczaiłam się do regularnego używania maseczek :* !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Idę umieścić znaczek na blogu u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na kolejną akcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a do mnie nie doszła jeszcze przesyłka za wygranie tego konkursiku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo była trochę większa, może dlatego:)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że poczta jej nie zgubiła, bo już raz mi zgubili przesyłkę z Amsterdamu - wysłana w styczniu i nigdy do mnie nie doszła :(

      Usuń
    3. jedna moja też zaginęła, ale oddalam do reklamacji...

      Usuń
  17. Ja jestem zachwycona, malinka zawsze mi się dobrze kojarzyła i może kiedyś na moim blogu takowa zaistnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba brać udział w malinowych konkursikach:)

      Usuń
    2. Już pierwszy krok zrobiłam wzięłam udział w konkursie na FB :)

      Usuń
  18. Masz jak widzę coraz więcej nowych pomysłów :) Zazdroszczę takiej energii, sama mam ostatnio deficyt czasu, a w związku z tym dzielę minuty aby zrobić wszystko, co ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciągle czasu mi brakuje, a najbardziej na czytanie waszych postów... A pomysły? Mam przecież takie fajne komentatorki, które mnie inspirują:)

      Usuń
    2. Proszę, jeszcze niezwykłe skojarzenia - ta butelka wina mi się objawiła, dopiero po Twoim spostrzeżeniu :)

      Usuń
    3. Widać, że mam na coś chęć?;)

      Usuń
  19. ale Ty pomysłowa jesteś, to czekam a rozwój wypadków

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje nominacji Malinko :)
    Oczywiści pomysł ze znaczkiem super :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję bardzo:) Odpowiedziałam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przygarnę do siebie znaczek "Testuję z Maliną" :)
    A tymczasem zapraszam do zrobienia tagu, jeśli tylko masz ochotę - szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam szczęścia w malinowych konkursach ale podziwiam za pomysłowość i oryginalność..znaczek - jak wzorowy uczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pomysłu, i chętnie wezmę udział w kolejnych akcjach, jesteś po prostu niemożliwa z tym zapałem i pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, dodam znaczek w poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki kochana! :)) W takim razie umieść w TAGu tylko jedną rzecz, jeżeli tak uważasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję wygranym :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz pomysły kobietko i potrafisz mobilizować i skutecznie namawiać innych. Malinowy znak- super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. działasz aktywnie moja droga, gratuluję świetnych pomysłów :) znaczek mega profesjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pewnie, że warto:) to oczywiste:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Malinko jesteś moja idolką! Masz świetne pomysły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście. Jak maseczki do mnie dojdą to napiszę posta i z chęcią dodam znaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba pomysł z tym znaczkiem:) Czekam na moją przesyłkę, myślę, że dzisiaj powinna dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, a ja dziękuję za post weekendowy:)

      Usuń
  35. Ach ten Toruń:) dzisiaj rano mgła była:P
    Dopiero odkryłam Twojego bloga, mimo że o maseczkowej akcji czytałam już wcześniej - podoba mi się i będę zaglądać! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...