28 listopada 2012

Jesienne umilacze od tołpa:® spa,

...czyli naturalne odprężenie.

Jesienne umilacze od marki tołpa:®, to kosmetyki tylko z naturalnymi składnikami. Mam nadzieję, że poniższa propozycja Was zainteresuje:

tołpa:® spa eco vitality, aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli

nasz kosmetyk spa ma aksamitną konsystencję. Otula, orzeźwia i oczyszcza ciało. Wygładza i regeneruje skórę. Uwalnia od toksyn. Przywraca witalność i stymuluje do działania. Może być stosowany pod prysznic i do kąpieli.
sposób użycia:
prysznic: nanieś krem-mus na wilgotna skórę i masuj przez ok. 2 min. Następnie spłucz ciało wodą.
kąpiel: wlej 50 ml (ok. 8 nakrętek) kremu-musu na wannę wody. Po zakończeniu kąpieli spłucz ciało wodą.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, ekstrakt z tanzańskiego imbiru, ekstrakt z chińskiego żeń-szenia, naturalne olejki eteryczne z werbeny, limonki, cytryny, paczuli
0%: sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 270 ml
Cena: 26,59 zł



tołpa:® spa eco vitality, rewitalizujące mleczko-olejek

nasz kosmetyk spa ma lekką, komfortową konsystencję. Intensywnie ujędrnia, nawilża i odżywia ciało. Silnie wygładza i regeneruje skórę. Uelastycznia i zwiększa jej sprężystość. Przywraca witalność i stymuluje do działania.
sposób użycia: nanieś mleczko-olejek na uprzednio umyte ciało i wmasuj okrężnymi ruchami od stóp w górę, aż do całkowitego wchłonięcia. Stosuj 1-2 razy dziennie.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, brazylijskie masło babassu, madagaskarski olej tamanu, olej camelina, naturalne olejki eteryczne z werbeny, limonki, cytryny, paczuli
0%: sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 270 ml
Cena: 49,06 zł



tołpa:® spa eco vitality, orzeźwiający peeling-maska
 
nasz kosmetyk spa jest połączeniem intensywnego, naturalnego peelingu i maski regenerującej. Silnie odnawia i wygładza ciało. Odżywia i uelastycznia skórę. Orzeźwia, przywraca witalność i stymuluje do działania.
sposób użycia: rozetrzyj peeling-maskę w dłoniach, nanieś na uprzednio umyte ciało i masuj przez ok. 3 minuty, zaczynając od stóp w górę. Następnie spłucz ciało wodą. Stosuj
2 razy w tygodniu.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, polinezyjski piasek wulkaniczny, sól morska, madagaskarski olej tamanu, brazylijskie masło babasu, olej camelina, naturalne olejki eteryczne
z werbeny, limonki, cytryny, paczuli
0%: sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 250 ml
Cena: 40,84 zł 



tołpa:® spa eco relax, odprężający krem-serum
 
nasz kosmetyk spa ma przyjemną, plastyczną konsystencję. Modeluje i ujędrnia ciało. Regeneruje i odżywia, przywraca sprężystość skóry. Wprowadza w stan relaksu, odpręża
i rozluźnia ciało. Może być stosowany do automasażu lub masażu całego ciała.
sposób użycia: nanieś krem-serum na uprzednio umyte ciało, wmasuj okrężnymi ruchami od stóp w górę, aż do całkowitego wchłonięcia. Stosuj 1-2 razy dziennie.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, indyjskie masło kokum, ekstrakt z indyjskiej tygrysiej trawy i afrykańskiej zielonej kawy, naturalne olejki eteryczne z drzewa sandałowego, cedru, cytryny, paczuli i bergamotki
0%: sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 250 ml
Cena: 40,84 



tołpa:® spa eco relax, otulające masło-krem
 
nasz kosmetyk spa ma przyjemną, bogatą konsystencję. Silnie odżywia i regeneruje ciało. Otula skórę i przywraca komfort. Odbudowuje gładkość skóry. Wprowadza w stan relaksu
i odpręża ciało.
sposób użycia: nanieś masło-krem na uprzednio umyte ciało, wmasuj okrężnymi ruchami od stóp w górę, aż do całkowitego wchłonięcia. Stosuj 1-2 razy dziennie.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, indyjskie masło kokum, olej sezamowy, naturalne olejki eteryczne z drzewa sandałowego, cedru, cytryny, paczuli i bergamotki
0%: sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 250 ml
Cena: 37,98 zł




tołpa:® spa eco otrzymało nagrodę w konkursie "Stylowy kosmetyk 2011" portalu STYL.pl





 
tołpa:® spa, anti stress, detoksykujące mydło borowinowe do odnowy biologicznej

 
nasz kosmetyk spa poprawia samopoczucie i zapewnia naturalną odnowę biologiczną. Oczyszcza i regeneruje skórę nie naruszając bariery ochronnej. Przeciwdziała zmęczeniu, odpręża i relaksuje. Wspomaga eliminację toksyn. Poprawia koloryt i wygładza skórę.
sposób użycia: namydl zwilżone ciało i masuj przez ok. 1 min., następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, gliceryna, naturalne olejki eteryczne z: lawendy, geranium, petitgrain i szałwii
0%: sztucznych barwników, oleju parafinowego, konserwantów, SLS - u, silikonów
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, naturalne olejki eteryczne, fizjologiczne pH, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 100 g
Cena: 8,54 zł


tołpa:® spa, harmony, nawilżające mydło borowinowe do odnowy biologicznej

 
nasz kosmetyk spa poprawia samopoczucie i zapewnia naturalną odnowę biologiczną. Oczyszcza i regeneruje skórę, nie naruszając bariery ochronnej. Przywraca równowagę, harmonizuje i łagodzi napięcie. Wspomaga eliminację toksyn. Wygładza i nawilża skórę.
sposób użycia: namydl zwilżone ciało i masuj przez ok. 1 min., następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie.
małe wielkie składniki: borowina tołpa.®, oliwa z oliwek, gliceryna, naturalne olejki eteryczne z drzewa różanego, ylang-ylang, szałwii i bergamotki
0%: sztucznych barwników, oleju parafinowego, konserwantów, SLS - u, silikonów
tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, naturalne olejki eteryczne, fizjologiczne pH, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.
Pojemność: 100 g
Cena: 6,84 zł



Opisy, zdjęcia i ceny produktów pobrałam ze strony www.sklep.tolpa.pl.


Trochę przeliczyłam się z czasem i z ilością kopert, które posiadam, więc dopiero jutro wysyłam kosmetyki do testów. Przepraszam za to opóźnienie. Ale nie ma tego złego, dziewczyny otrzymają dodatkowo do testów jeszcze jedno mydełko od tołpa:® spa. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone:)


Mam jeszcze jedną przyjemną wiadomość. Marka tołpa:® spa przesłała te produkty także do testów w Malinowym Klubie. Jeśli jesteś dopisana do Malinowego Klubu i bierzesz udział w akcji Jesienne umilacze, masz dużą szansę, aby otrzymać do testów powyżej prezentowane kosmetyki. Piszczcie proszę w komentarzach, jakie kosmetyki chciałybyście przetestować.



44 komentarze:

  1. ciekawe rzeczy nam tu prezentujesz, ale ja się nie dam skusić i do pielęgnacji ciała nic na razie nie kupię, muszę skonczyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo naturalnie i interesująco! Czasem warto i po taki droższy kosmetyk sięgnąć i mieć satysfakcję :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej marki, chętnie bym przetestowała aksamitny krem-mus pod prysznic i do kąpieli, orzeźwiający peeling-maska i detoksykujące mydło borowinowe do odnowy biologicznej :) jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, a ostatni anty-stres by mi się ogromnie przydał na obecną chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem-mus mnie zaciekawił. Już samo to określenie "krem-mus" sprawia, że robi mi się przyjemniej na duszy i ciele;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie zapowiada się ta seria! Same cudowności, ale chyba najbardziej interesuje mnie mus pod prysznic i do kąpieli oraz rewitalizujące mleczko- olejek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło-krem wydaje się być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja bardzo chętnie przetestowałabym któreś ze smarowideł do ciała. W szczególności olejek albo któryś z kremów :)Nigdy nie miałam nic z Tołpy, a słyszałam skrajne opinie, raz że rewelacja, a raz że drogie i słabe. Ciekawa jestem jak sprawdziłyby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ciekawostki! krem-serum brzmi bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleczko olejek chciałabym wypróbować. Natomiast maskę peeling miałam i mi niestety nie pasowała:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą i z miłą chęcią bym przetestowała

    tołpa:® spa eco vitality, rewitalizujące mleczko-olejek

    oraz

    tołpa:® spa eco vitality, orzeźwiający peeling-maska

    z tego co tu czytam to idealne kosmetyki dla mnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że maila wysłała, chyba nie doszedł :) za moment wyślę jeszcze jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze nie biore udzialu w akcji umilaczy bo ten peeling bardzo mnie zaisteresowl:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Malinko ale remont i wizja Swiat skutecznie ostudzaja moje zapedy zakupowe....wlaczylam tryb oszczedny i narazie kupuje tylko niezbedne rzeczy, a takie umilacze musza niestety poczekac:)dlatego wlasnie nie biore udzial w tej akcji...nie chce robic czegos po lebkach:)

      Usuń
  13. Krem-mus pod prysznic - chyba kupię jak wykończę to co mam, bo czuję się skuszona:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydełko borowinowe - pozycja bardzo dla mnie interesująca, świetny skład:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem-mus brzmi zacęcająco. Ale ja już dostalam swój olejek z Bielendy (znaczy na razie mam go dostać) więc dam szanse innym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki Tołpa :), używam aktualnie pełnego zestawu do pielęgnacji twarzy :). Z prezentowanych produktów najbardziej interesujący jest moim zdaniem żel-płyn pod prysznic, jak pachnie???

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusisz kochana...oj kusisz...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że tak bardzo się rozwijasz !:)
    Gratuluję propozycji od firmy Tołpa

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwie rzeczy zainteresowały mnie najbardziej - krem-mus pod prysznic i peeling-maska. Od zawsze lubię Tołpę, te kosmetyki jeszcze nigdy mnie nie zawiodły, choć przyznam się szczerze że większości nowych produktów jeszcze nie miałam okazji używać. Podoba mi się to bogactwo składników i to, że są one naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam okazję poznać zapach większości z tych produktów,ale jak dla osoby,która jest bardzo wybredna - nie spodobały się one do końca :-/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Tołpę i ta seria zapowiada się ciekawie, chociaż jest trochę droższa niż większość kosmetyków Tołpy. Na masło jednak mogłabym się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem mydełka, bo chyba powoli staję się ich maniaczką (miałam już aleppo, teraz cieszę się mydłem marsylskim).
    Ciekawy wydaje się również odprężający krem-serum do masażu- uwielbiam masaże, ale dotychczas wykonywane miałam je jedynie na olejach, ciekawa jestem masażu na kremie :).
    Fajną serię kosmetyków dostałaś do testów w naszym klubie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Nie przejmuj się, Twoja akcja tak dobrze się rozkręca, że jestem pewna, że jeszcze wieloma innymi rzeczami mnie skusisz :)

      Usuń
  23. Ciekawa jestem tego indyjskiego masła kokum.Wiem, że borowina potrafi zdziałać cuda.. mnie najbardziej intrygują: odprężający krem-serum (dwa w jednym relaks + pielęgnacja idealne połączenie) oraz rewitalizujące mleczko-olejek (nasza borowinka + ezgotyka musi być świetnym zestawem):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój mąż był 3 tyg. w sanatorium, miał codziennie okłady z borowiny, wrócił do domu, a jego skóra była miękka jak u niemowlaka.
    Revitalizujące mleczko-olejek, chętnie przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym z chęcia przetesowała spa eco-vitality peeling-maska i mydełko borowinowe anti stress:-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Malinko,
    Ja z chęcią przetestowałabym masło-krem. Kosmetyki tego typu są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej malinko dzieki tobie odkrywam nowe produkty ;-)

    ja bym poprosila maslo-krem i peeling-maska

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie zaciekawiły te mydełka no i cena przystępna na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ten peeling-maska znalazłby miejsce w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ohh chętnie przetestowałabym masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja właśnie czekam na swoj balsamik:D tej firmy nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mleczko-olejek; zapach nie podobał mi się, nie wiem jak pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam zaufanie do tej firmy bo moja mama uzywala kosmetykow tolpa wiele lat temu jak jeszcze nie mialy takich ladnych opakowan i bardzo je sobie chwalila.

    OdpowiedzUsuń
  35. widziałam ostatnio to mydło borowinowe, nawet miałam w swoich łapkach i zastanawiałam sie czy sobie nie kupić ....ale jak to ja - odłożyłam z powrotem na półkę echhhh

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak tylko widzę SPA w nazwie to brakuje mi tchu, serce bije jak szalone,a w oczach pojawia się 'ten' błysk, który mówi: "Chcę to mieć!" :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj kusisz kusisz ;) Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za zgłoszenia:) W piątek opublikuję listę do kogo trafia kosmetyki do testów:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie potrzebuje uelastycznienia skory dlatego chetnie sprawdzilabym dzialanie rewitalizujacego mleczka- olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam z tołpy krem do biustu i ujędranijące mleczko - z kremu jestem bardzo zadowolona, a mleczka nie używam regularnie, więc o działaniu ujędrniającym nie mogę nic powiedzieć, ale... świetnie pachnie, dobrze się wchłania i zostawia skórę gładką, nawilżoną. jestem jak najbardziej zadowolona :) jak wykończę trochę zapasy przyjżę się tym kosmetykom bliżej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...