08 listopada 2012

Malinowy KONKURS na facebooku,

czyli zostań moim fanem!
 

W związku z okrągłą liczbą fanów na mojej stronie: 50, ogłaszam konkurs skierowany tylko do tych osób, które już polubiły, bądź polubią do końca trwania konkursu, moją MALINOWĄ STRONĘ na FB




A co trzeba zrobić?

Na mojej stronie na FB napisz post z odpowiedzią: Co będzie, Twoim zdaniem, tematem przewodnim planowanej przeze mnie kolejnej akcji na malinowym blogu?


Na odpowiedzi (tylko na FB) czekam do końca piątku 16-go listopada, tego roku oczywiście:)


Nagrodzona zostanie jedna osoba, która będzie najbliższa poprawnej odpowiedzi. Jeśli tych osób będzie więcej, wybiorę jedną spośród nich, biorąc pod uwagę aktywność na moim fanpage.
 

Nagrodą będzie niespodziankowy zestaw kosmetyczny :)



Chciałam poinformować wszystkie nagrodzone przez mnie dziewczyny w konkursie: "Tylko ja i maseczka",oraz w Podsumowaniu Tagu: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek, że przesyłki z maseczkami zostały dziś wysłane:)

Będzie mi bardzo miło, jak zostanę przez Was poinformowana o tym, że przesyłka dotarła i później o kolejnych maseczkowych recenzjach. 


 Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!
Malina:)
 

61 komentarzy:

  1. Ciągle jeszcze nie mam FB, może to błąd... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest błąd:) Przecież nie trzeba być na FB:)

      Usuń
  2. No niestety nie mam konta na FB ale wszystkim życzę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic nie szkodzi, tutaj też będą konkursy:)

      Usuń
  3. A czy fanpage też się liczy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosiłabym jednak o polubienie z pozycji - znajomy.

      Usuń
    2. Oj to nie wezmę jednak udziału ;)
      Chcę zachować w blogosferze troszkę prywatności i mój profil jest tylko dla znajomych, wszelkie fanpage blogów i firm kosmetycznych lubię tylko fanpagem ;)

      Usuń
    3. Oczywiście, rozumiem:)

      Usuń
  4. Zgłoszę się tylko muszę pomyśleć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. już się uzewnętrzniłam z moimi pomysłami:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs na zasadzie telepatii ;)
    Ciekawy pomysł, wygra dziewczyna o podobnym toku myślenia- "pokrewna dusza" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie na zasadzie telepatii. Pomysł nowej akcji już mam, rozmawiam z firmami, więc nie o telepatię tu chodzi:)

      Usuń
  7. Oczywiście, jak tylko przesyłka dotrze dam Ci na pewno znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie, bo niestety już wiem, że jedna przesyłka ode mnie nie dotarła i składałam reklamację:(

      Usuń
  8. Właśnie siedzę i myślę co może być motywem przewodnim nowej akcji :)
    Jak na coś wpadnę to napiszę :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szczęścia uczestnikom konkursu na gb i z niecierpliwością czekam na przesyłkę *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na: http://kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com/2012/11/nominacja-libster-blog-award_8.html

    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie kolejna akcja - ciekawi mnie jaka ???

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście dam znać, gdy otrzymam przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrzuciłam posta, opublikowałam zdjątko z konkursem, a lubiłam już wcześniej ;)

    50 mln nie udało mi się ustrzelić to może w tym konkursie mi się powiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, czytałam. Dziękuję za udostępnienie na swoim profilu informacji o konkursie:)

      Usuń
  14. Zostałaś nominowana :) Gratuluję :*
    http://kosmetykiweroniki.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Odpowiedziałam na Twoim blogu:)

      Usuń
  15. Oczywiście napiszę, kiedy dojdzie do mnie przesyłka :)
    Ja udziału w konkursie nie wezmę, bo nie lubię łączyć prywatnego FB z blogami, ale udział w akcji wezmę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem kochana, że lakier smutny taki, ale na zajęcia praktyczne [czwartek i piątek] nie mogę mieć wariackich kolorów, a za leniwa jestem, aby co chwilę zmywać ten lakier :) chociaż mam zamiar w piątek zrobić sobie jakiś wzorek [o ile jakiś wyjdzie na tej długości, która jest niestety z wyższej potrzeby na zajęcia :D ] z lakierami Orly się spotkałam, ale mam problem z ich zakupem poza internetem, za to o lakierach CND nie słyszałam, są warte uwagi ?

      Usuń
  16. Pewnie, że dasz radę ;) Kto jak nie Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś otagowana :) zapraszam do zabawy

    http://standardowa21.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już odpowiedziałam na Twoim blogu:)

      Usuń
  18. Nie mam bladego pojęcia, a myślenie mam ostatnio zablokowane totalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakbyś się przyłożyła? (oczywiście jak Ci się chce)

      Usuń
  19. Myślę, Myślę i Myślę, że nic nie Wymyślę.
    Polubiłam, coś tam naskrobałam, ale czy to to...?
    No i wieczorem zdecydowanie wyłącza mi się myślenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda trochę się zaniedbałam w akcji maseczkowej...:( Ale w następnej akcji obiecuję mocne postanowienie poprawy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój mózg przechodzi na funkcję Sleep i nic konstruktywnego nie wymyśle. Może we śnie? :D:DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz inspirującego bloga, a ja dopiero się wszystkiego uczę od podstaw, więc czasem potrzebna mi pomoc/podpowiedź, osoby/osób które lepiej się na tym znają...:)

    Dodałam Cię do obserwowanych...:)

    Zapraszam do odwiedzin również mojego bloga i komentarzy, co robię dobrze a co źle...:) Pozdrawiam....:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałaś wyróżnienie na moim blogu :) Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedzi :) A co do pytania o wymarzony zawód, to wszystko jest możliwe. Jeśli się czegoś bardzo chce, nawet niebo nie jest limitem ;)

      Usuń
    2. Kasiu, akurat nie w tym wypadku...:(

      Usuń
    3. No faktycznie, w takim przypadku byłoby to faktycznie trudne :(

      Usuń
  24. Otagowalam Cie :) Jeśli chcesz dołączyć do zabawy zapraszam do siebie na szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja swoją szczotkę TT kupiłam za 40+ 15zł przesyłka, z tego co wiem, to na stronie producenta kosztuje ona 55zł+ przesyłka.

    Chętnie wezmę udział w konkursie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info, ale czy warta jest tej ceny?

      Usuń
  26. Ja czekam na konkursy blogowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...