27 listopada 2012

Joanna body Naturia żel, peeling, masło i balsamy,

...czyli jesienne umilacze, jakie znamy.


Na wielu blogach pojawiają się recenzje kosmetyków firmy Joanna z serii body Naturia. Takie oto jesienne umilacze otrzymałam w ramach akcji:


Olejek do kąpieli Naturia o świeżym zapachu jednocześnie myje i pielęgnuje ciało. Dzięki unikalnej dwufazowej recepturze nadaje skórze wyjątkowe uczucie gładkości, otulając ją pięknym zapachem. Ekstrakt z kawy, truskawki, wanilii i proteiny mleczne działają odżywczo i nawilżająco. Można stosować jako płyn do kąpieli lub pod prysznic.
Wspaniałe rezultaty:
- Czysta i wypielęgnowana skóra,
- Miła, gładka i miękka w dotyku,
- Przyjemnie pachnąca.
Pojemność: 200 ml
Cena: 5,59 zł





Masło do ciała Naturia o świeżym zapachu kawy, truskawki, wanilii zapewnia doskonałą pielęgnację skóry. Nadaje jej wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawia gładką i miłą w dotyku. Specjalnie opracowana receptura zawiera odżywcze masło Shea i stymulujący ekstrakt z kawy.
Wspaniałe rezultaty:
- Skóra intensywnie wypielęgnowana,
- Zdecydowanie gładsza i milsza w dotyku,
- Apetycznie pachnąca.
Pojemność: 250 ml
Cena: 8,99 zł



Peeling myjący Naturia body
Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z czarnej porzeczki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- Oczyszczona i odświeżona skóra,
- Gładsza i milsza w dotyku,
- Przyjemnie pachnąca
Pojemność: 100 ml
Cena: 4,89 zł 



 

Balsam do ciała Naturia body z ekstraktem z alg morskich zapewnia optymalne nawilżenie skóry. 
Nadaje jej gładkość i elastyczność oraz sprawia, że staje się miękka i miła w dotyku. Dzięki jedwabistej konsystencji balsam doskonale się wchłania i intensywnie nawilża Twoje ciało.
Algi morskie – dzięki bogactwie witamin i związków mineralnych ekstrakt z alg wspomaga proces przywrócenia naturalnego poziomu nawilżenia skóry
- Wspaniałe rezultaty
- Skóra nawilżona i bardziej elastyczna
- Gładka i przyjemna w dotyku
- Wypielęgnowana i delikatnie pachnąca  

 Pojemność: 500 ml
Cena: 8,49 zł

 


Balsam do ciała Naturia body z oliwą z oliwek zapewnia optymalne odżywienie skóry. 
Nadaje jej gładkość i elastyczność oraz sprawia, że staje się miękka i miła w dotyku. Dzięki jedwabistej konsystencji balsam doskonale się wchłania i intensywnie pielęgnuje Twoje ciało.
Oliwa z oliwek - uzyskana w procesie tłoczenia na zimno bogata jest w nienasycone kwasy tłuszczowe. Znacząco wpływa na wzmocnienie barier ochronnych naskórka. Działa wygładzająco, nawilżająco i kojąco.
Wspaniałe rezultaty:

- skóra odżywiona i elastyczna,
- jędrna i miła w dotyku,

- wypielęgnowana i przyjemnie pachnąca.
Pojemność: 500 ml
Cena: 8,49 zł
 



Balsam do ciała Naturia body z ekstraktem z zielonej herbaty zapewnia optymalną pielęgnację skóry.  
Nadaje jej gładkość i elastyczność oraz sprawia, że staje się miękka i miła w dotyku. Dzięki jedwabistej konsystencji balsam doskonale się wchłania i intensywnie pielęgnuje Twoje ciało.
Zielona herbata – działa ochronnie i pielęgnuje, a dzięki obecności antyoksydantów zapewnia ochronę przed procesami przyspieszonego starzenia się skóry.
- wspaniałe rezultaty,
- wypielęgnowana i bardziej elastyczna skóra,
- gładka i przyjemna w dotyku,
- nawilżona i świeżo pachnąca.

Pojemność: 500 ml
Cena: 8,49 zł
 


Balsam do ciała Z apteczki babuni zawiera ekstrakt z bzu i olej ze słodkich migdałów  Przeznaczony do skóry bardzo suchej, przesuszonej.
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń – poznaj sprawdzoną recepturę na skuteczną pielęgnację ciała. Balsam zawiera składniki aktywne, silnie pielęgnujące:
Ekstrakt z bzu – o działaniu łagodzącym i wygładzającym.
Olej ze słodkich migdałów – cenny ze względu na obecność nienasyconych kwasów tłuszczowych – mających szczególnie silne zdolności zmiękczania naskórka i wzmacniania lipidowej bariery ochronnej skóry.
Mocznik - odpowiada za nawodnienie warstwy rogowej skóry, ułatwia wnikanie składników aktywnych w jej głębsze warstwy.
Regenerujący Balsam do ciała przeznaczony jest do codziennego stosowania. Dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze, kosmetyk doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, a użyte składniki aktywne wpływają na poprawę kondycji i wyglądu Twojej skóry.
W rezultacie jego stosowania uzyskasz:
- doskonałą regenerację całego ciała,
- poprawę jędrności i elastyczności skóry,
- zmniejszenie oznak wysuszania się skóry.
Pojemność: 500g
Cena: 8,69 zł
 

Balsam do ciała Z apteczki babuni zawiera ekstrakt z jaśminu i masła Shea Przeznaczony do skóry normalnej, z tendencją do przesuszania się.
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń – poznaj sprawdzoną recepturę na skuteczną pielęgnację ciała. Balsam zawiera składniki aktywne, silnie pielęgnujące:
Ekstrakt z jaśminu – stanowiący źródło dobroczynnego olejku jaśminowego o działaniu łagodzącym i przeciwzapalnym.
Masło Shea – cenne źródło kwasów tłuszczowych wspomagających proces regeneracji naskórka.  Obecność witaminy E i F sprzyja ochronie przed podrażnieniami i przywróceniu skórze naturalnego poziomu nawilżenia.
Mocznik - odpowiada za nawodnienie warstwy rogowej skóry, ułatwia wnikanie składników aktywnych w jej głębsze warstwy.
Nawilżający Balsam do ciała przeznaczony jest do codziennego stosowania. Dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze, kosmetyk doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, a użyte składniki aktywne wpływają na poprawę kondycji i wyglądu Twojej skóry.
W rezultacie jego stosowania uzyskasz:
- doskonałe i długotrwałe nawilżenie,
- właściwą pielęgnację całego ciała,
- jedwabistość i elastyczność skóry.
Pojemność: 500g
Cena: 8,69 zł


Balsam do ciała Z apteczki babuni zawiera proteiny mleczne i ekstrakt z mioduPrzeznaczony do skóry suchej.
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń – poznaj sprawdzoną recepturę na skuteczną pielęgnację ciała. Balsam zawiera składniki aktywne, silnie pielęgnujące:
Ekstrakt z miodu – naturalne źródło węglowodanów, aminokwasów i witamin z grupy B, znacząco wpływające na poprawę elastyczności, sprężystości i miękkości skóry.
Proteiny mleczne - cenne źródło aminokwasów działających odżywczo, nawilżająco i ochronnie.
Mocznik - odpowiada za nawodnienie warstwy rogowej skóry, ułatwia wnikanie składników aktywnych w jej głębsze warstwy.
Odżywczy Balsam do ciała przeznaczony jest do codziennego stosowania. Dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze, kosmetyk znakomicie rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, a użyte składniki aktywne wpływają na poprawę kondycji i wyglądu Twojej skóry.
W rezultacie jego stosowania uzyskasz:
- sprężystość i wyraźnie wygładzenie skóry,
- optymalną pielęgnację całego ciała,
- skórę gładką i miękką w dotyku
.
Pojemność: 500g
Cena: 8,69 zł


Wszystkie ceny, zdjęcia i opisy kosmetyków ze strony www.sklepjoanna.pl.


Jakie jest Wasze zdanie na temat tych umilaczy? Stosowałyście, czy dopiero macie zamiar?



 

114 komentarzy:

  1. lubię te peelingi, ale jak dla mnie są za małe:/ mogłyby być większe, bo się szybko kończą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, ze z tego wszystkiego znałam tylko peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki mi tu pokazujesz... a ja się wybieram jutro do Rossmanna (po raz kolejny w tym tygodniu) i nie chcę dać się skusić :-) Nie wiedziałam, że Naturia ma takie fajne balsamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że wszystko co dziś w poście pokazuję, to jest znane od podszewki;)

      Usuń
  4. bardzo lubię te peelingi
    a teraz kuszą mnie balsamy - tylko dla mnie mają zdecydowanie za dużą pojemność :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa poprawka coś mi się ubzdurało że mają po 500 ml echhh

      Usuń
    2. tak, mają 500 ml - duża pojemność za niewielką cenę:)

      Usuń
  5. Nie używałam jeszcze kosmetyków z Joanny. Balsamy do ciała wyglądają bardzo zachęcająco:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pachną! Nie mają sreberka, więc można wszystkie poniuchać;)

      Usuń
  6. bardzo lubię te peelingi :) a te masła muszą cudownie pachnieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi przykro, bo nic nie znam z tego co proponujesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi dawno DAWNO temu miałam, że już nawet nie wiem kiedy. Ostatnio je kojarzę jedynie z blogów, wszystko inne NIE:)

      Usuń
    2. Za to służył mi dobrze niebieski szampon do włosów i odżywka z tej samej serii. To tak:) Ale do włosów:) Jak miałam blond:)

      Usuń
  8. Kawowe masło ma obłędny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach :) masło waniliowe należy do mich ulubionych umilaczy... i uwalniających od zmęczenia specyfików :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te kosmetyki zwłaszcza masła, olejki i peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Peelingi kupuję regularnie, masła miałam dwa a olejek kawowy również :) Na dniach wyślę zgłoszenie do Klubu :)

      Usuń
  11. Zakupiłam nie dawno masło do ciała od Joanny o zapachu truskawek i widzę same plusy, teraz będę polować na inne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jest trochę do wyboru:)Przyznam jakbym miała się zdecydować na jeden, to bym nie wiedziała na jaki..;)

      Usuń
  12. te peelingi sa najlepsze na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te peelingi ,chociaż są małe i na krótko starczają : (

    OdpowiedzUsuń
  14. Peelingi są świetne - zużyłam już kilka opakowań.
    Z balsamami jeszcze nie miałam do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pomarańczowy peeling, ale nie pałam do niego jakimś ogromnym uczuciem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może inny zapach i konsystencja byłaby lepsza, bo inne zapachy, mają też inne działanie.

      Usuń
  16. Bardzo lubię Joannę i często sięgam po ich peelingi, teraz wygląda na to, że zakochałam się też w masłach do ciała ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Pilingi uwielbiam, pachną oględnie tylko szkoda ze tak szybko sie kończą :( mam zamiar sprawdzic szampony Joanny bo duzo dobrego słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale są tanie i można za chwile wypróbować inny zapach:)

      Usuń
  18. Miałam do tej pory jedynie peelingi, widzę, że pozostałe kosmetyki pachną równie fantastycznie. Ceny genialne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiscie najbardziej przyciąga mnie balsam z bzu :) Tak mało jest kosmetyków o tym zapachu, a szkoda. Bez i konwalia to moje ukochane zapachy, oba rzadko spotykane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie z tych trzech najbardziej podoba się jaśmin:)

      Usuń
  20. Ja stosowałam tylko peelingi, pewnie jak większość z dziewczyn :) Całkiem przyzwoite są :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Peelingi myjące! Ja wszystkie adoptuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Boooziu zeslij mi pieniążki, bo właśnie poczułam potrzebę zakupu nowych kosmetyków!
    A to wszystko przez Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. używałam kiedyś peeling pomarańczowy i był naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ci zazdroszczę:)
    peelingi bardzo lubię, ale te żele pod prysznic z olejkiem już mniej, ale tylko dlatego, że się nie pienią:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, tylko testować z Maliną:)

      Usuń
  25. ja bardzo lubie peelingi a w szczególności truskawkowy <3 świetnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. truskawka - super, a masło, po prostu przepięknie:)

      Usuń
  26. Używałam ich olejku do kąpieli, a obecnie kończę masło i peeling :D Fajne produkty choć jak dla mnie ten olejek jest mało wydajny. Za to wszystkie zapachy są obłędne :P

    OdpowiedzUsuń
  27. to obserwuję, żeby być na bieżąco! :)
    buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam wąchać w sklepie masła <3
    peeling miałam pomarańczowy, super szkoda, że taki malutki ;c
    a reszty niestety nie znam, tzn wiem o istnieniu, ale nigdy nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że można powąchać:) Inne mają sreberka...

      Usuń
  29. Kochamy wanilię, szczególnie zimą i jesienią, więc jest tu i coś typowo dla nas......

    OdpowiedzUsuń
  30. Od jakiegoś czasu poszukuję masła waniliowego od Joanny.
    Niestety, z miernym skutkiem.
    Wszędzie tylko wersja kawowa i truskawkowa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli chodzi o masła od Joanny to miałabym duży problem z wyborem jednego tylko zapachu bo wszystkie trzy są intrygujące, peeling miałam z imbirem i był całkiem okej, o balsamie nawet nie słyszałam do tej pory..ach ta Joanna - kusicielka - wiadomo najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny hehiaha:)))
    Balsam do ciała Z apteczki babuni zawierający ekstrakt z bzu i olej ze słodkich migdałów brzmi jak dla mnie bardzo zachęcająco..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pachną prześlicznie, ale dla mnie najładniej pachnie jesmin:)

      Usuń
  32. Uwielbiam peelingi Joanny;) Mam ochotę wypróbować jakieś masełko;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Stosuję peelingi, które są świetne i mimo małych buteleczek bardzo wydajne :)Mam ochotę na któryś olejek i masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubie te olejki do kapieli, zwlaszcza waniliowy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, Natura ma piękne, świeże, owocowe zapachy, bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dostałam do przetestowania zestaw Joanny (masło + olejek pod prysznic) o zapachu kawowym :). Obiecuję że opiszę wrażenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam ten olejek do kąpieli z truskawką i masło do ciała truskawkowe :) Wąchałam też waniliowe i jest OBŁĘDNE!
    Interesują mnie bardzo te produkty z apteczki babuni bo czytałam wiele pozytywnych opinii a nie miałam okazji wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  38. Stosowałam wszystkie wersje zapachowe tych mini peelingów:) Wszystkie są piękne, ale moje serce zdobyła truskawka i porzeczka. Niesamowite zapachy! Naprawdę polecam! :) W planach mam wypróbowanie tych mini odżywek bez spłukiwania z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio oddałam żurawinkę na konkurs na FB:)

      Usuń
  39. Muszę sobie sprawić w końcu jakieś masełko z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, zapach przepiękny:)

      Usuń
    2. Nareszcie ktoś zauważył ;) cieszę się Malinko, że nagłówek się podoba :*
      a co do masełek, to przede wszystkim właśnie zapachy mnie intrygują :)

      Usuń
  40. Z lekkim zaskoczeniem przyznaję, że nie znam tych kosmetyków, choć myślałam, że całkiem dobrze znam Joannę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że komentarze będą raczej oczywiste...;)

      Usuń
  41. olejek do kąpieli i pod prysznic chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do Malinowego Klubu, będzie taka możliwość:)

      Usuń
  42. Akurat produktów Joanny do mycia i pielęgnacji ciała jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość osób kojarzy tę markę bardziej z kosmetykami do włosów:)

      Usuń
  43. ja również lubię Joanne :PP
    jej kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoim przypadku to oczywiste, imię zobowiązuje!:)

      Usuń
  44. Peelingów uzywam od zawsze:-)
    Ja lubie ich mała pojemność bo mogę sobie dobierać zapachy w zależności od nastroju i wielkie butle mi nie zalegają w szafce:-)
    Ale te olejki do kąpieli wyglądają....apetycznie:-))))

    OdpowiedzUsuń
  45. juz od dawna mam ochotę na te małe peelingi, ale jakoś zawsze w ręce wpada mi coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Malinko czemu Ty mi to robisz no czemu... jeszcze pianką kusisz:-))) mi i tak jeden z nich skojarzył się od razu z truskawkami z bitą śmietaną a tu jeszcze ta pianka:-)))a ja u siebie w sklepach ich nie widziałam:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale naprawdę wyglądają jak truskawki z bitą śmietaną:):)

      Usuń
  47. Ja mam to masło do ciała o zapachu kawy i zapach faktycznie jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. miałam kiedyś ten peeling truskawkowy, a teraz mam odżywki bez spłukiwania (niebieską i żółtą) :) ale zachwycona tymi produktami nie jestem... największy plus chyba tylko taki, że ladnie pachną i mają przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to prawda, ładnie pachą i niewiele kosztują:)

      Usuń
  49. Cześć Fajny i ciekawy blog :D .
    Obserwuję i liczę na to samo ; * .
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mmm... ale mi narobiłaś smaku na te kosmetyki Joanny. Muszą mieć genialne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Używałam odżywek Joanna i niestety nie byłam zachwycona ponieważ żadnego działania nie było widać.Natomiast peelingi,masła i żele bardzo lubię.Masełka nawilżają i natłuszczają skórę a do tego świetnie pachną i są w bardzo przystępnych cenach.
    Bardzo kusząco wyglądają te dwufazowe olejki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam każdy z tych peelingów ! są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  53. Peelingi i olejki do kąpieli są cudne! Te zapachy po prostu powalają! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja skończyłam niedawno balsam do ciała z ekstraktem z bzu.
    Przepiękny zapach.
    Lubię kosmetyki Joanny, szczególnie Z Apteczki Babuni

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam Joannę! A peelingi są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...