20 listopada 2012

Jesienne umilacze od firmy Bielenda,

czyli pielęgnacja ciała w trzech krokach.

Jako jedna z pierwszych dotarła do mnie przesyłka z propozycją jesiennych umilaczy od firmy Bielenda. Propozycja zawiera się w 3 krokach: olejek, peeling i masło w różnych aromatach.

AFRYKA SPA Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic FIGA & DAKTYL
Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki – zapewnia zmysłową i odprężającą kąpiel w delikatnej śmietankowej pianie. Zawiera BIO OLEJEK ARGANOWY – NATURALNE ŹRÓDŁO GŁADKIEJ SKÓRY.
Działanie: O piękno Twojej skóry zadbają FIGA I DAKTYL – dzięki bogactwu witamin, cukrów i soli mineralnych te afrykańskie owoce zmiękczają naskórek, nawilżają go i nadają skórze jedwabistą gładkość, przeciwdziałają procesom starzenia.
Efekt: Twoja skóra odzyska niezwykłą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie. Egzotyczny, ciepły i korzenny aromat olejku poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje energii.
Stosowanie: Wstrząsnąć do uzyskania jednolitej konsystencji, wlać pod strumień bieżącej wody, lub bezpośrednio na gąbkę podczas kąpieli pod prysznicem.
Pojemność: 400 ml
Cena: 17 zł


Awokado Subtelny peeling do ciała
Subtelny peeling do ciała z pestkami to idealny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej. Bezpieczny, oleisty kosmetyk z drobinkami mielonych pestek, skutecznie, a jednocześnie wyjątkowo delikatnie oczyszcza skórę z szorstkich, łuszczących się, martwych komórek. Doskonale wygładza, zmiękcza, nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia naskórka. Skóra zaczyna „oddychać” i łatwiej wchłania kosmetyki pielęgnujące. Piękny tropikalny aromat odpręża i relaksuje.
Efekt: Gładka, promienna, zregenerowana skóra. Podrażnienia, szorstkość i łuszczenie się naskórka zredukowane. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane.
Pojemność: 200 g
Cena: 15 zł



BAWEŁNA Masło do Ciała
Masło do ciała o lekkiej konsystencji i rewelacyjnej sile nawilżania to bezpieczny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. Zawartość MLECZKA BAWEŁNIANEGO, ALANTOINY oraz KWASU HIALURONOWEGO zapewnia kompleksowe działanie: intensywnie nawilża nawet głębokie warstwy skóry, delikatnie natłuszcza, wzmacnia i regeneruje skórę, wygładza, przywraca jędrność i elastyczność. Koi, łagodzi podrażnienia.
Efekt: Gładka, jędrna, doskonale nawilżona, wzmocniona skóra. Podrażnienia i szorstkość naskórka zredukowane. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane.
Pojemność: 200 g
Cena: 15 zł



Jeśli używałyście już tych kosmetyków, to czy zgadzacie, że zasługują na miano jesiennych umilaczy?


Jeśli dołączyłaś do akcji Jesienne umilacze i wysłałaś maila zgłoszeniowego do Klubu Maliny, masz szansę otrzymać jeden z tych produktów do przetestowania. Napiszcie w komentarzu, na jaki produkt macie ochotę:)



108 komentarzy:

  1. Z tych kosmetyków jedynie ciekawi mnie ten peeling do ciała. Mam olejek z Bielendy piżmo i jaśmin i nie okazał się dla mnie jesiennym umilaczem. Dlatego przypuszczam, że ten olejek też będzie nie za specjalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po pierwszym wąchaniu olejek pachnie ślicznie:)

      Usuń
  2. A mnie najbardziej właśnie interesuje ta Afryka :) Musi cudownie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący jest ten olejek! Afryka dzika!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle się przymierzam do maseł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełko Z Bielendy z Bawełną na pewno zasługuje na to miano!;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek najbardziej przemawia do mnie jako jesienny umilacz, zarówno dla ciała jak i dla noska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełka nie wąchałam, bo sa szczelnie zamknięte:)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków.
    Kilka lat temu miałam kremy do twarzy i sól do kąpieli tej firmy. O ile kremy były bardzo fajne, to sól okazała się bublem.

    Interesuje mnie bardzo ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bawełna Masło do Ciało w 100% umilacz.
    Jego zapach jest cudowny i taka przyjemna konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling i masło widzę od dawna i od dawna mam na nie ochotę.
    Mmmm ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. olejek zapowiada się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, przepięknie też wygląda z ta pianka od połowy:)

      Usuń
  11. Ostatnio wąchałam te olejki, mają naprawdę ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie to będzie mój jesienny umilacz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam już mojej mamie na święta zestaw z czarną oliwką i chętnie bym przetestowała masło do ciała - Bawełna i trochę zaciekawić mamę, by na mikołajki się bardziej ucieszyła, a także zadbać o siebie, chciałabym mieć jedwabiście mięciutką, jędrną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam masła do ciała i jest świetne :)Delikatny zapach, który się nie nudzi, fajna konsystencja, wystarczające nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz się bać albowiem nie dość, że zgłosiłam się do akcji to mam zamiar wysłać e-mail z chęcią dołączenia do "Malinowego Klubu" ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te produkty, na prawdę.
    Chętnie bym przetestowała: dwufazowy olejek ;):)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post i cudowne zdjęcia!

    a jeśli lubisz piękną biżuterię, zachęcam do wzięcia udziału w konkursie- szczegóły tutaj: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten afryka spa bym chętnie spróbowała, bo ma olejek arganowy (!), ale raczej o jakimś innym zapachu jakby był. to nie byłby mój wymarzony zapach raczej, chociaż nie wiem. pójdę powąchać ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam masło do ciała z bielendy awokado i jestem bardzo zadowolona, więc peeling też musi być super! :)

    obserwuję i zapraszam do siebie: http://dissociay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach kosmetyków z bawełną z Bielendy :) Przypominają mi taki zapach domowego ciepła ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie bardzo interesuje ten peeling i masło, akurat w tych wariantach zapachowych:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli Bielenda wiedziała co robi przysyłając ten zestaw:)

      Usuń
  22. Ciekawa jestem czy w tym masełku jest dużo konserwantów i takich tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo wiem, ale skład można znaleźć w necie.

      Usuń
  23. Bielenda coraz bardziej mnie zaskakuje. Ciekawa jestem na ten olejek do kapieli :) i te ich masła też bardzo mnie kusza od pewnego czasu - ale obiecałam sobie, że nie kupię nic do smarowania ciała dopóki nie skoncze swoich zapasów

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę wypróbować kiedyś tego peelingu z awokado.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie olejek do ciała oraz peeling :) ale chyba bardziej olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiadomo na się zdecydować?;)

      Usuń
    2. Ano nie wiadomo :) aczkolwiek bardziej olejek mnie kusi więc jeśli bylabym rozważana do testowania to ja po olejek się ustawiam :)

      A swoją drogą powiedz mi jak wy zdobywacie te wszystkie rzeczy do testowania ?

      Usuń
    3. No bo co wchodzę na jakiegoś bloga to widze wpis właśnie dostałam coś do testów etc :) stąd liczba mnoga :)

      Usuń
  26. masło bardzo mnie cieakawi jeszcze go nie maiałam ale produkty z tego posta z cala pewnoscia sa umilaczami wieczornych pielegnacji;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, choćby za sam zachęcający wygląd:)

      Usuń
  27. po raz pierwszy słyszę o dwufazowym olejku do mycia ciała - ciekawie brzmi. Ostatnio czytałam również bardzo pozytywną opinię na temat masła Bawełna i też jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwufazowe to kojarzą się z płynem do demakijażu:)

      Usuń
  28. Świetnie wygląda ta buteleczka z Afryką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oooo widzę kolejna akcja ruszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super umilacze - ja mam akurat Azję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja bym bardzo chciała olejek <3
    Malinko-wysłałam ci na maila zgłoszenie do Malinowego Klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dostałam dziękuję. Już jesteś na liście blogów:)
      http://testykosmetyczne.blogspot.com/p/malinowy-klub.html

      Usuń
  32. Jeszcze nie używałam, ale na pewno pasują :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię niektóre kosmetyki z serii z bawełną, reszty ciekawa jestem, bo Bielenda coraz bardziej zaskakuje i to baaardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bielenda dla mnie jest super firma uwielbiam ich produkty ale tutaj niestety jest nieosiągalna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przepraszam znalazłam online ale za taką kasę że ja postoje poczekam do przyszłorocznej wycieczki do Polski i sobie kupię w Kraju :)

      Usuń
    2. Dla przykładu peeling avokado kosztuje prawie 40 zl :/

      Usuń
    3. wow, a dla kogo ta cena? Przesadzają;(

      Usuń
    4. Wiesz w funtach to nie jest tak dużo ale za tą cene mogę mieć coś z wyższej półki niż Bielenda :)

      Usuń
    5. A Bielendę wolę kupić w Polsce czy nawet poprosić mamę i wysłac jej kasę na wysyłkę będzie taniej :)

      Usuń
  35. uwielbiam masełka z bielendy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mam doświadczenie z masłem orzech&bursztyn, cudnie pachnie:)

      Usuń
  36. Miałam okazję przestestować płyn z olejkiem Bielendy, tyle że w innej wersji zapachowej. Nie wysuszał skóry, ale dla mnie zapach był za mało intensywny. Ciekawa jestem czy figa i daktyl pachną mocniej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną mocno, ale czy mocniej? Tylko Ty będziesz mogła ocenić:)

      Usuń
  37. sama skusiłabym się na peeling do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta bawełna jest cudna:) Ciekawa jestem peelingu, ponieważ wiele dziewczyn pisało o masełku takim. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mnie nęci..;) Jak taka sroka spróbowałabym wszystkiego:)

      Usuń
  39. Super umilacze, już sama nazwa brzmi przyjemnie :) Sama szukam czasowstrzymywacza - nie masz może namiarów na takie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz mam - Bioderma Matricium:)

      Usuń
    2. Urodowo też mam, ale szukam praktycznie :) tak dwie doby w jednej, taki mi potrzebny :)

      Usuń
    3. Takich jeszcze nie wynaleźli;)

      Usuń
  40. mam kilka rzeczy z Bielendy, ale tej linii z bawełną jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają niezły wybór na stronie, oszaleć można, bo co jeden to lepszy;)

      Usuń
  41. Jeszcze nigdy nie używałam maseł Bielendy, a olejek do kąpieli miałam, w sumie nadal mam, tylko że Afrodyzjak :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten olejek mnie bardzo zaciekawił! Choć ostatnio kosmetyki Bielendy trochę mi podpadły, zwrócę na niego uwagę, kiedy będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za dopisanie do listy:)

    dziś się przyda jakiś porządny umilacz, bo mgła u nas paskudna.

    OdpowiedzUsuń
  44. hmm.przyznam się szczerzę, że jeszcze nic nie miałam z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie przepadam za balsamowaniem się, wolę coś "konkretnego" do kąpieli dlatego ten olejek brzmi dosyć kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A mnie kusiły te wszystkie masła, ale są szczelnie zapakowane i nawet nie można sprawdzić, czy pachną, czy to totalnie nie TO czego szukam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest właśnie problem, ale dzięki temu wiadomo, że są nieotwierane:)

      Usuń
  47. Nie używałam żadnego z nich ale peeling zawsze oglądam w sklepie a i tak w rezultacie wybieram z innej firmy :) muszę w końcu go dopaść :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Olejek fajnie wygląda. Miałam kiedyś taki, też z Bielendy, tyle że nazywał się Powitanie z Afryką (daktylowo - śmietankowy, super). Chyba skuszę się jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...