12 listopada 2012

Floslek Pharma Żel ze świetlikiem do powiek i pod oczy,

...czyli ukojenie dla oczu.


Sporo czasu spędzam przed komputerem i oczywiście często bolą mnie oczy. Szukałam preparatów, które byłyby dla nich ukojeniem. Czy żele z arniką dają radę?


Od producenta: ziołowy kompres na okolice oczu. Wyciąg ze świetlika lekarskiego działa kojąco, usuwa zmęczenie, ból oczu, łzawienie. Żel nawilża i wygładza skórę, przywraca jej jędrność i elastyczność.
Przeznaczenie: bez ograniczeń wiekowych. Pielęgnacja podpuchniętych, podrażnionych kurzem, słońcem, niewłaściwym makijażem okolic oczu. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.
Efekt: Ulga i ukojenie dla oczu. Nawilżona i wygładzona skóra wokół oczu.
Skład: Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Decylene Glycol.
Stosowanie: Niewielką ilość żelu nanieść na dolną i górną powiekę (zachowując bezpieczny odstęp od worka spojówkowego), następnie opuszkami palców delikatnie rozprowadzić, pozostawić do wchłonięcia. Stosować rano i wieczorem. Można stosować pod makijaż.
Pojemność: 15 ml
Cena: 7,60 zł



MOJA OCENA

Opakowanie: tubka umieszczona jest w bardzo miłym dla oka kartoniku. 


Aplikacja: tubka bardzo dobrze przygotowana do wyciskania odpowiedniej ilości żelu.

Zapach: raczej bezzapachowy. 


Konsystencja: żelowa, niezbyt gęsta.

 
Rozprowadzanie i wchłanianie: bardzo dobre wchłanianie, nadaje się pod makijaż. 


Wydajność: bardzo wydajny, niewielka ilość żelu wystarczy na aplikację skóry pod oczami i górnej powieki.

Działanie: momentalnie się wchłania, nie podrażnia i nie wysusza.
Przyjemnie chłodzi zaraz po aplikacji i co najważniejsze przynosi NATYCHMIASTOWĄ ulgę zmęczonym oczom. Podobne działanie jakie posiadają płatki pod oczy Prestige. Nie od razu, ale po chwili można zauważzmniejszenie opuchlizny i bardzo ładne wygładzenie skóry pod oczami. Nie zauważyłam jednak rozjaśnienia cieni pod oczami.

Ogólna ocena: produkt za tę cenę jest zadziwiająco skuteczny:) Jeśli chcecie mieć natychmiastowe ukojenie dla obolalych oczu, to śmiało możecie sięgnąć po ten żel. POLECAM! Spodziewałam się zmniejszenie cieni pod oczami, dlatego odjęłam punkcik.

Punkty: 5/6




Czeka na mnie jeszcze żel arnikowy na rozszerzone naczynka, sińce, potłuczenia, obrzmienia. Liczę na to, że jeśli nie ten żel, który powyżej opisałam am nadzieję, że to właśnie on rozjaśni mi cienie pod oczami.


Więcej na www.floslek.pl.





Stosowałyście żele pod oczy z serii ze świetlikiem firmy Floslek?


 

85 komentarzy:

  1. lubie produkty Flosleku, sa tanie a bardzo dobrej jakosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zastanawiam, czy pomoże on na moje wory pod oczami xD ale chyba jednak nic na nie nie wskóra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej recenzji tego żelu z arniką. Mam dobre wspomnienia z maścią arnikową, bo błyskawicznie usuwa siniaki, żelu nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam stoswać, ale na recenzję jeszcze na szybko:)

      Usuń
  4. miałam żel pod oczy ale w słoiczku, niestety u nie oprócz chłodzenia nie dawał żadnych rezultatów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chłodzenie właśnie u mnie jest najlepszym efektem. U mnie jeszcze trochę wygładza skórę.

      Usuń
  5. Używałam go kiedyś, ale potem przestał mi wystarczać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie faktycznie bardzo przyjemne dla oka. Nigdy nie miałam tego żelu, ale wydaje się godny uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję, że przymierzam się do zakupu Flosleka, ale na razie odstawiłam drogeryjne kremy, żeby przekonać się co powoduje wysyp na mojej buzi. Za jakiś czas po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogą być różne powody, nawet warto sprawdzić co się ostatnio je.

      Usuń
  8. miałam ten żel, ale niestety u mnie nie było widać żadnych rezultatów jego działania. Szukam teraz jego następcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żele FlosLek, ale stosuję je latem, bo zimą moja skóra potrzebuje bardziej treściwych mazideł pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale później ciężko zrobić makijaż...;)

      Usuń
  10. Używałam tego ze świetlikiem, teraz mam ze świetlikiem i rumiankiem i z obu jestem bardzo zadowolona :)

    Żel z arniki też mam, używam go na stłuczenia i siniaki - rzeczywiście działa, siniaki goiły się szybciej. Pisałam nawet jego recenzję jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wersję z babką lancetową i leży nieużywany, bo strasznie mnie pieką oczy od niego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie masz oczka bardziej wrażliwe, nie wiem...:)

      Usuń
  12. Właśnie mam nawilżająca maseczkę z Flosleku na buzi, a przymierzam się do zakupu kremu wybielającego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam, ale wiem, że cieszy się dużym zainteresowaniem:)

      Usuń
  13. ciekawa jestem tego żelu na naczynka. Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O bardzo fajny produkt, Ja na oczy używam kropelek zakupionych w aptece, ale to tylko do środka oka są świetne właśnie dla tych którzy wiele godzin spędzają przed komputerem :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś jest ze mną nie tak - mnie Floslek pod oczy uczulił :( miałam z babką lancetowatą i straszne uczulenie. Dobrze, że Tobie przynosi ukojenie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś jest w składzie co Cię uczula. Ja mam twardą skórę;)

      Usuń
  16. Mi pomaga maść z arniki na siniaki :) Mam niestety ciało skłonne do nich i często jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra tak ma, tylko trochę o coś się uderzy i od razu wielki siniak! Muszę też na niej wypróbować:)

      Usuń
  17. Ja aktualnie mam swój pierwszy krem pod oczy-> ziaję oliwkową ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wersję w słoiczku i nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoiczku nie miałam, czy to zupełnie ten sam żel? Szczerze powiedziawszy wolę wersję z tubki. Sądzę, że żelem bym się za bardzo upaprała i co za tym idzie nie byłby taki wydajny...

      Usuń
  19. Zachęcająca recenzja ;)
    Choć sama kremów pod oczy nie używam, a może to błąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie potrzeba? Nic na siłę, jestem z tych którzy nie zachęcają do stosowania kosmetyków, bo się tak należy. Ciało samo się upomni:)

      Usuń
  20. Mam podobny i jest ok :) Ale od kremów pod oczy dawno już nie oczekuję, że rozjaśnią cienie pod oczami... Od tego mam wujka korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też się z nim nie rozstaję..., bez niego ani rusz:)

      Usuń
  21. ja mam żel pod oczy ze świetlikiem na noc a na dzień z bławatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulga dla oczu, to by mi się przydało. Teraz stosuję krople, bo już pomaleńku nie daję rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kropli nie stosuję, ale kto wie. Na razie ten żel przynosi mi ulgę:)

      Usuń
  23. szukam właśnie swojego idealnego kremu/żelu pod oczy i myślę że skuszę się na ten z FLOSLEKu bo widzę że i Ty go polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za tą recenzję :) Ja na chwilę obecną stosuję ekologiczny żel ze świetlikiem marki AVA, ale niestety na razie nie skutkuje :(

    OdpowiedzUsuń
  25. od dawna myślalam o tym zelu, bo mam gigantyczne cienie i worki pod oczami, ale niedawno przy okazji szkolenia z bielendy dostalam jako prezent zel pod odczy do domowej pielegnacjii, pouzywalam i stwierdzam, ze w koncu nie wygladam jakbym miala ndwie sliwy pod okiem, since zniknely a skora wygladzila sie :)

    _______
    http://beautymakessense.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wierzę:) A ja dziś akurat kupiłam ten żel, ale ze świetlikiem i aloesem, bardzo podobne opakowanie, tylko u mnie zielone.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam problem z oczyskami bo dużo przy komputerze spędzam i szukam czegoś fajnego, muszę popatrzeć za tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  28. mam zieloną wersję i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta z aloesem może być i lepsza, bo pewnie ładnie pachnie?:)

      Usuń
  29. Mam ten ze świetlikiem - i jak tylko pamiętam to stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię firmę Flos lek, stosuje pod oczy trochę inny ich produkt, ten arnikowy też mam, ale za wielkiej skuteczności w nim nie widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy jakiego efektu się spodziewasz? Ja otrzymałam miłe chodzenie i lekkie wygładzenie skróty pod oczami i to mnie przekonuje:)

      Usuń
  31. Miałam kilka tych żeli, najbardziej lubię właśnie ten arnikowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji próbować innych, ale Twoja opinia jest cenna:)

      Usuń
  32. Właśnie skończyłam krem z tej firmy i zastanawiam się nad nowym;)

    OdpowiedzUsuń
  33. hmm...są osoby które lubią ten produkt i są osoby które go nie cierpią
    ja należę do tej drugiej grupy...niestety strasznie mnie uczulił ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to zauważyłam. Czytam na fb niepochlebne opinie.

      Usuń
  34. Przekonałaś mnie, ostatnio się budzę z napuchniętymi oczami, i od razu 10 lat więcej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest niemiłe uczycie... Zawsze sobie obiecuję, że pójdę szybciej spać i... codziennie to samo, a później oczęta takie ot...!;(

      Usuń
  35. Skuszę się kiedyś na to, teraz doskonale sprawdza mi się maska-okularki, a także roll-on z Eveline - mam go jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba musi być bardzo wydajny, to się cieszę, że Ci dobrze służy:)

      Usuń
    2. Tak z 1/4 kremu jeszcze jest:)

      Usuń
  36. Przydałby mi się taki produkt pod oczy :) mam je strasznie opuchnięte i ciągle mam uczucie jakby były zmęczone :((. Aktualnie szukam produktu, który by mi pomógł :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz spróbować ten jeśli nie masz baaardzo wrażliwej skóry, bo jak czytałam w komentarzach niektóre z Was uczulał. Dla nie jest to dużym zaskoczeniem...

      Usuń
  37. ja chyba jeszcze nie znalazłam takiego kremu co by poradził sobie z moimi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chetnie bym kupila, bo moje oczy to masakra rano.

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę kupić :)
    Odpowiedz mi Malinko na moim blogu, jak dodać do obserwowanych Twojego bloga, żeby wyświetlił się mój awatar, bo na razie jest jako brak zdjęcia... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam, czekam teraz na Twoją odpowiedź.

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...