11 listopada 2012

Bioderma MATRICIUM® po 7 ampułkach,

...czyli moje pierwsze wrażenia.
 

Pamiętacie mój post z 3. listopada: Bioderma® Matricium, ...czyli pierwszy wyrób medyczny działający na przyczyny starzenia się skóry? W ramach testów otrzymałam 3 zestawy ampułek po 5 sztuk w każdym opakowaniu. Do tej pory zużyłam już 7 pełnych ampułek i dziś chciałam się z Wami podzielić moimi pierwszymi wrażeniami.

Większość informacji od producenta możecie przeczytać w ww. poście. Dla przypomnienia dodam:

MATRICIUM® jest prawdziwym pionierem w zakresie regeneracji komórek i przeciwdziałania starzeniu się skóry, będąc w 100% produktem biomimetycznym. Oprócz dostarczania skórze aktywnych składników, MATRICIUM® zawiera substancje, które działają także w jej najgłębszych warstwach. Substancje te aktywizują znajdujący się w skórze czynnik wzrostu, a tym samym reaktywują procesy odnowy, pozwalając na głęboką i naturalną regenerację oraz długotrwałą poprawę gęstości skóry. Dzięki temu odżywczemu i w 100% przyswajanemu przez skórę produktowi, skóra może się naturalnie, głęboko i trwale regenerować.

MATRICIUM® może być używane niezależnie od innych równolegle stosowanych produktów pielęgnacyjnych i oczyszczających oraz niezależnie od rodzaju i stanu skóry (a więc bez względu na wiek, zmęczenie, stres, brak równowagi hormonalnej, alergie skórne, miejscowe podrażnienia spowodowane zewnętrznymi czy wewnętrznymi czynnikami).


Sposób użycia, który podaje producent na stronie internetowej, trochę różni się od etykiety w środku opakowania.


Stosowanie wg www.bioderma.pl:
• Skóra podrażniona, przeciwdziałanie procesom starzenia się skóry: 1 dawka na dzień (najlepiej wieczorem) na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i szyi (najlepiej płynem micelarnym odpowiednim do typu skóry), przez 30 dni. Kurację stosować w okresach przesilenia (4 razy do roku)
• Po zabiegach medycyny estetycznej:  1 lub 2 dawki dziennie (rano i wieczorem, na dokładnie oczyszczoną skórę - najlepiej przy użyciu płynu micelarnego odpowiedniego do typu skóry), aby wspomóc odnowę komórek i naturalną regenerację skóry
• Po zastosowaniu MATRICIUM® zaleca się nałożenie odpowiedniego kremu z linii Matriciane, dedykowanego do zauważalnych syptomów starzenia się skóry
 

Stosowanie wg etykiety w środku opakowania:

Właściwości: bezzapachowy, nie zawiera konserwantów, alkoholu ani barwników sterylne dawki po 1 ml.

Skład:
HYALURONATE DE SODIUM, SOLUTION COMPOSÉE PAR EAU, CHLORURE DE SODIUM, L-ALANYL-L-GLUTAMINE, D-GLUCOSE, L-ARGININE HCL, SODIUM ACETATE, DISODIUM PHOSPHATE, L-LEUCINE, L-SÉRINE, CHLORURE DE MAGNÉSIUM 6H20, CHLORURE DE POTASSIUM, L-VALINE, SODIUM PYRUVATE, L-LYSINE HCL, L-HISTIDINE HCL H20, L-CYSTEINE HCL H20, ADENINE, L-THREONINE, MYO-INOSITOL, ACIDE L-GLUTAMIQUE, L-ASPARAGINE H20, L-METHIONINE, L-TYROSINE SODIUM 2H20, L-PHENYLALANINE, L-TRYPTOPHANE, L-ALANINE, GLYCINE, L-ISOLEUCINE, ACIDE L-ASPARTIQUE, SODIUM SULFATE, SULFATE FERREUX 7H20, ACIDE FOLIQUE, THYMIDINE, CYANOCOBALAMINE, D-CALCIUM PANTOTHENATE, THIAMINE HCL, ACIDE THIOCTIQUE, ZINC SULFATE 7H20, SODIUM SILICATE 4H20, PYRIDOXINE HCL, NICOTINAMIDE, RIBOFLAVINE, D-BIOTIN, SULFATE DE CUIVRE 5H20, AMMONIUM MOLYBDTATE 4H20, AMMONIUM VANADATE, CHLORURE DE MANGANESE 4H20, L-PROLINE, HYDROXYPROLINE, ACIDE ASCORBIQUE, ADENOSINE, GUANINE, DEOXYRIBOSE, RIBOSE, SODIUM PHOSPHATE BIBASIQUE BIHYDRATÉ, PEPTIDES DU LAIT, FRUCTO-OLIGOSACCHARIDES, XYLITOL, RHAMNOSE MONOHYDRATE, MANNITOL, EAU P.P.I, ACIDE LACTIQUE A PH PHYSIOLOGIQUE



MOJA OPINIA:

Zastosowałam sposób użycia z etykiety, czyli stosuję 1 ampułkę rano i wieczorem przed nałożeniem kremu. Dla pełnego obrazu dodam, że nie jestem po żadnym zabiegu dermatologicznym.

Opakowanie: w jednym opakowaniu znajduje się po 5 delikatnie połączonych ampułek. Jest to bardzo wygodne, ponieważ pojedyncza ampułka może się nam figlarnie schować i stracimy kontrolę nad ilością zużytych ampułek.
Pojedynczą ampułkę otwiera się poprzez przełamanie nakładki bardzo lekko. Ampułka dostosowana jest do powtórnego użycia, ponieważ odwracając nakładkę, można nią skutecznie zamknąć ampułkę.
Zapach: bez zapachu.

Konsystencja: płynne serum.
Wydajność: jednak ampułka spokojnie wystarczy, aby pokryć 2 razy całą twarz i szyję.
Wchłanianie: preparat bardzo szybko zostaje wchłonięty przez skórę. Zanim twarz posmaruję kremem, nie mam uczucia ściągnięcia. Twarz jest bardzo dobrze nawilżona. Nakładam też trochę preparatu pod oczy, jest tak delikatny, że nie odczuwam jakichś niedogodności.

Stosowanie: wlewam sobie niewielką ilość na dłoń, a następnie smaruję nią twarz. Później dolewając kolejną niewielką ilość, rozsmarowuję preparat na pozostałą część twarzy i szyję. Według zaleceń producenta staram się, aby otwór ampułki nie miał bezpośredniego kontaktu z moją dłonią. Po aplikacji dokładnie myje ręce. Gdy tylko twarz mi wyschnie nakładam odpowiedni krem na dzień lub na noc. Jednym słowem, jestem bardzo grzeczna i słucham się producenta;) 

Efekty: po pierwszym zastosowaniu nie zauważyłam na twarzy żadnej spektakularnej zmiany. Na mojej skórze działanie jest powolne. Dopiero po 4-5 ampułce mogłam poczuć i zobaczyć twarz bardziej elastyczną, delikatną w dotyku i może trochę bardziej wygładzoną. Jestem przekonana, że skóra twarzy jest bardziej odżywiona i poprzez tę kurację będzie miała z czego czerpać zimą.  Końcowe efekty opiszę po użyciu jeszcze 8 ampułek. Mam nadzieję, że moja twarz będzie już wtedy bardziej promienna a może zmarszczki będą mniej widoczne i bardziej wygładzone, choć dla pełnej kuracji przeciwstarzeniowej powinnam zużyć 30 ampułek.



Której z Was przydałaby się taka kuracja? Piszczcie w komentarzach:)


45 komentarzy:

  1. Recenzja jednej z maseczek od Ciebie :)
    http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/geboko-oczyszczajaca-i-wygadzajaca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam zmarszczek, ale chętnie użyłabym takiej kuracji, by zmobilizować moją skórę do regeneracji- zwłaszcza w miejscu blizn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłaby skuteczna, choć na usunięcie całkowite blizn niestety nie można za bardzo liczyć... Ogólnie preparaty są za słabe. Tu raczej regeneracja byłaby skuteczna od razu po zagojeniu rany.

      Usuń
  3. znam tę markę ale produkt widzę pierwszy raz... ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie brzmi interesująco, czekam na końcowy efekt.
    Ciekawe czy zadziałałaby na moje pierwsze mimiczne zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, bardzo by mi sie przydała. Czekam na końcową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jeszcze dużo za wcześnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. otagowalam cie na swoim blogu zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten kosmetyk i stosuję go co jakiś czas, jest świetny. Nie wiem ile masz lat, ale on jest dopiero przynajmniej po czterdziestce :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otrzymałam ze wskazaniem od 30-35 lat;) A to dziwne...

      Usuń
  9. Ja ostatnio też polubiłam płynne smarowidła "pod krem". Bardzo dobrze się u mnie sprawdza serum nawilżające z Tołpy, super były też ampułki z Alterry, Matricium nie próbowałam. Ciekawa jestem jaki efekt zauważysz po zużyciu wszystkich kapsułek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że uelastycznia twarz, Ciekawa jestem co napiszesz po zużyciu wszystkich ampułek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż z przykrością muszę stwierdzić że ciągle szukam czegoś co spłyci choć troszkę zmarszczki które sama sobie zafundowałam....Solarium, opalanie na słońcu, tarcie mocne okolic oczu, czasem spanie w makijażu doprowadziło do tego, że moja twarz jest "przemęczona" szara, z widocznymi i to bardzo zmarszczkami pomimo moich 27 lat! Mam koleżanki dużo starsze ode mnie a ich twarze wyglądają młodziej i bardzie świeżo.
    Dlatego ciągle szukam czegoś co pomoże mi w walce o poprawienie stanu mojej twarzy.
    Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Kamila, że byłabyś z nich zadowolona:)

      Usuń
    2. To muszę się rozejrzeć za nimi.

      Usuń
  12. To czekam na relację :)
    Dla mnie jeszcze chyba za wcześnie na to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na zapis Twoich końcowych efektów, Ania Kosmetykoholiczka też testuje, więc poczytam z chęcią - kuracja jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście jeszcze mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dla mnie, ale będę czekała na ostateczną opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również poczekam na Twój ostateczny werdykt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dzisiaj drugi dzień.
    Będę zdawać efekty co tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam, ciekawa jestem Twoich recenzji:)

      Usuń
    2. Nie wiem czy znikną wypryski i raczej w to wątpię, bo to nie jest preparat przeciwtrądzikowy. Widzę natomiast, że po zastosowaniu Matricium szybciej goją się ranki na skórze. Zobaczymy przez tydzień :)

      Usuń
    3. Tak, tak, ale właśnie myślałam o tym działaniu łagodzącym i przyspieszającym gojenie.

      Usuń
  18. Chętnie bym przetestowała : D

    OdpowiedzUsuń
  19. Poddałabym się takiej regeneracji, ciekawa jestem efektu na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym przetestowała takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe - ale ja niestety mam dyscypliny do tego typu ampułek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...