26 listopada 2012

Jesienne umilacze od Floslek NATURAL BODY,

...czyli poczuj się pięknie w swojej skórze.

Program naturalnej pielęgnacji ciała NATURAL BODY firmy Floslek daje nam spory wybór jesiennych umilaczy. Tym razem zaproponowano:





Soczyście owocowy żel pod prysznic acerola & cherry berry
Łagodny żel do mycia ciała o intensywnym zapachu wiśni, wzbogacony ekstraktem z aceroli, który działa wzmacniająco i regenerująco. Polecany do każdego rodzaju skóry.
Delikatnie oczyszcza skórę, odświeża i pielęgnuje. Nie powoduje nadmiernego wysuszania i złuszczania naskórka.
Efekt: Gładka, pięknie pachnąca, odpowiednio nawilżona skóra.
Pojemność: 250 ml
Cena: 13,80 zł 









Kaszmirowy balsam do pielęgnacji ciała - mango & marakuja
Do codziennej pielęgnacji skóry suchej, szorstkiej o obniżonej elastyczności i sprężystości. Znosi uczucie ściągania i napięcia po kąpieli, delikatnie chłodzi - wyraźnie poprawia nawilżenie skóry - zmiękcza i wygładza skórę, poprawia jej napięcie i sprężystość. wzbogacony ekstraktem z owoców mango o działaniu regenerującym i nawilżającym
Efekt: Dobrze nawilżona, miękka, gładka i sprężysta skóra.
Pojemność: 200 ml
Cena: 14,65 zł 








Masło do pielęgnacji ciała - truskawka & poziomka
 
Roskosz dla ciała. Idealna pielęgnacja skóry przesuszonej, odwodnionej oraz normalnej, skłonnej do okresowego spadku nawilżenia. Doskonałe do masażu ciała. Znacznie poprawia kondycję skóry, ukrwienie i wygląd. Ekstrakt z truskawki regeneruje skórę, a naturalne oleje: słonecznikowy, babassu oraz masło Shea, oliwa z oliwek zmiękczają i wygładzają. Ekstrakt z lilii aksamitnie nawilża i relaksuje. Latem doskonale regeneruje skórę przesuszoną i odwodnioną wskutek intensywnego opalania, zimą wygładza, uelastycznia i zapewnia prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie skóry.

Efekt: Intensywna regeneracja skóry (97% badanych) - zmniejszenie uczucia napięcia i szorstkości (97% badanych) - bardzo dobre nawilżenie skóry (po 5h nawilżenie jest o 60% większe od początkowego) Skóra sprężysta i aksamitna w dotyku, odpowiednio nawilżona i natłuszczona.
Pojemność: 240 ml
Cena: 22,60 zł 



Masło do ciała karite & olej babassu
 
Roskosz dla ciała. Idealna pielęgnacja skóry przesuszonej, odwodnionej oraz normalnej, skłonnej do okresowego spadku nawilżenia. Doskonałe do masażu ciała. Masło Karite, naturalne oleje roślinne: babassu, słonecznikowy i oliwa z oliwek rewitalizują, natłuszczają i zmiękczają skórę. Ekstrakt z noni łagodzi, wzmacnia i uelastycznia skórę suchą, wrażliwą i alergiczną. Latem masło doskonale regeneruje skórę przesuszoną i odwodnioną wskutek intensywnego opalania, a zimą wygładza, uelastycznia, nawilża i natłuszcza skórę, która jest poddana działaniu centralnego ogrzewania.
Efekt: intensywna regeneracja skóry (97% badanych) - zmniejszenie uczucia napięcia i szorstkości (97% badanych) - bardzo dobre nawilżenie skóry (po 5h nawilżenie jest o 60% większe od początkowego) Skóra sprężysta i aksamitna w dotyku, odpowiednio nawilżona i natłuszczona.
Pojemność: 240 ml
Cena: 22,60 zł





Z innymi kosmetykami z tej aromatycznej serii możecie zapoznać się na stronie www.floslek.pl.


A jakie są Wasze ulubione naturalne zapachy, które lubicie czuć na swoim ciele?


 

39 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Flos Lek:D Wieczorem mam zamiar zamieścić recenzję żelu pod oczy, który jest genialny:) Zapach..hmm...wanilia i pomarańcza:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam ze Flos-Lek ma tak ciekawe produkty w swoim asortymencie :) masło do ciała karite & olej babassu z chęcią przetestuję jak gdzieś napotkam na swej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wyobrażam sobie zapach pierwszego żelu.. ah! Muszę go mieć!! uwielbiam wiśnię1! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie zapach tego soczyście owocowego żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, chętnie bym wypróbowała!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, że kosmetyki Flos Lek bardzo mnie kuszą :-) masło do ciala truskawka poziomka, chyba najbardziej :) a zaraz po nim ten żel pod prysznic... ale to musi pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj czas zakupić coś w Kosmetyki Polskie z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, ale cudowności :) Te masełka!!
    Ja lubię owocowe zapachy, ziołowe, kwiatowe, wszystkie które pachną przyjemnie. W sumie najpierw zwracam uwagę na działanie, skład, a potem na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żel wiśniowy, mmm prawie czuję jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie mogę znaleźć ostatnio nic dla siebie, te zapachy jakoś mnie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja biorę to masło z truskawką i poziomką:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tyle ulubieńców, że łatwiej mi wymieniać te, których nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawka i karite zachęcają xD
    Ale ja na razie testuję pewną pomarańczową słodkość od Ziaji :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy, ale ciekawie ma kosmetyki, szczególnie podoba mi się 'Soczyście owocowy żel pod prysznic' brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Malinko dzięki Tobie odkrywam zupełnie nowe zapachy i produkty :) nie wiedziałam, że Flos lek ma tak ciekawe rzeczy :) a co do zapachów to sa różne wszystko zależy od nastroju :) ale ta acerola i cherry berry brzmi smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz... super! Dziękujemy za ten post, jest wanilia z czekoladą masełko do ciała, testujesz może? może będziesz? jesteśmy straszniee ciekawi opinii!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. No nieee --- cudowności Soczyście owocowy żel pod prysznic acerola & cherry berry musi pachnieć obłędnie a truskawka - poziomka - --- ooo ooo j:)

    OdpowiedzUsuń
  18. masło do ciała karite & olej babassu - muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  19. To truskawkowo-poziomkowe masełko do ciała musi pachnieć obłędnie! Uwielbiam smak i zapach poziomki! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że Flos Lek ma w swojej ofercie masła do ciała. Pewnie pachną cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. żel z farmony pachnie cudnie, a ja zazwyczaj wyposażam się w kosmetyki, których zapach powoduje u mnie ślinotok ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znałam wcześniej tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam zapach kokosa:) Opcjonalnie coś słodkiego, taki lepik, coś z połączaniem wanilii, ale to tylko przez jakiś czas, bo za długo to niestety, ale się nudzi. Z Floslek'a nic jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie uzywalam wczesniej niczego z tej firmy ale jak mysle o tych zapachach to mmm

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nic nigdy z tej firmy ale pewnie się skuszę w końcu na coś

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta seria! Czekam, aż w końcu ją wypróbuję. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Flos Lek i takie zapachy?? Brzmi zapaszyście i smakowicie, ale czy nie będzie chemicznie zalatywać jak to lubią takie kosmetyki? :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam, że Flos lek ma tak rozszerzoną ofertę, zawsze kojarzyła mi się, z kremami do twarzy i pod oczy, a tu proszę co za smakowitości.

    OdpowiedzUsuń
  29. czemu nie dodajesz własnych zdjęć kosmetyków? tylko te ściągnięte z internetu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie są wspaniałe, a ten kaszmir ciekawi mnie najbardziej Malinko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię produkty Flos- Leku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Poziomka i truskawka - nimi można mnie kupić :) Flos lek znam i stosuję - najczęściej w wersji próbkowej ( koleżanka jest przedstawicielką :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jednak to prawda, że człowiek uczy się całe życie... ja nawet nie wiedziałam, że FlosLek ma takie umilacze, zawsze kojarzyłam tą firmę z kremami
    ten balsam mango&maracuja bardzo mnie zaciekawił i na pewno jak tylko spotkam tek kosmetyki zasilą one szeregi moich zapasów :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow - nie wiedziałam, że Floslek ma takie produkty w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mi ta wersja mango marakuja w ogóle nie pasuje, za to cherry jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię tą firmę, ale szczerze mówiąc tych konkretnie kosmetyków nie widziałam jeszcze w sklepie. Żel pod prysznic mnie zainteresował, lubię takie umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne produkty ma flos-lek, coraz szerszą gamę. Muszę coś kupić w końcu i sama się przekonać

    OdpowiedzUsuń
  38. o tych produktów tej marki nie spotkałam. Ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...