03 listopada 2012

Bioderma® MATRICIUM...

...czyli pierwszy wyrób medyczny działający na przyczyny starzenia się skóry.
 

Chciałabym Wam dziś zaprezentować preparat, który otrzymałam od firmy Bioderma. Przesyłka zawierała 3 zestawy po 5 ampułek MATRICIUM, będę na bieżąco pisała Wam o moich odczuciach w trakcie stosowania i po zastosowaniu ampułek. 

A oto informacje o samym produkcie:

Laboratoire Dermatologique Bioderma stworzyło unikalny i innowacyjny wyrób medyczny MATRICIUM®, który sprawia, że dotychczas wydawało się niemożliwe – naturalna, głęboka regeneracja komórek i tkanek, stało się realne.  Dzięki zastosowaniu całkowicie innych rozwiązań od tych, stosowanych w obecnie istniejących kosmetykach, MATRICIUM® stanowi całkowity przełom w dziedzinie regeneracji komórek i biologicznego odmładzania skóry. 
Laboratoire Dermatologique Bioderma zawsze dążyło do wykorzystania biologicznej wiedzy w dziedzinie dermatologii poprzez usuwanie przyczyn problemu, a nie tylko jego skutków. MATRICIUM® jest bezpośrednim wynikiem tej filozofii i zamiast tylko leczyć problemy dermatologiczne skóry, uczy skórę „żyć od nowa”. Jako wysokiej klasy kompleks odżywczy dla komórek skóry, MATRICIUM® sprawia, że to, co dotychczas wydawało się niemożliwe - naturalna, głęboka regeneracja komórek i tkanek, stało się realne.  

MATRICIUM to pierwszy na rynku produkt o statusie wyrobu medycznego
działający na przyczyny starzenia się skóry.

  • Światowy patent, który przywraca komórkom właściwą dla młodej skóry zdolność do regeneracji i odbudowy
  • Dostarcza skórze niezbędne substraty, zapewniające jej optymalne funkcjonowanie
  • 63 składniki aktywne, które naturalnie występują w skórze i są przez nią całkowicie przyswajalne
  • 14 lat pracy najlepszych specjalistów, 74 badania potwierdzające wyjątkową skuteczność
  • 30 ampułek – miesięczna kuracja odmładzająca
  • Data wprowadzenia na rynek: październik 2010
MATRICIUM® nie jest ani cząsteczką ani też kosmetykiem, lecz wysokiej klasy środkiem odżywczym dla komórek, który stanowi jedną całość. Jego czysta i żywa formuła składa się z 63 biomimetycznych aktywnych składników, niezbędnych do przedłużenia komórkom życia i syntezy nowych tkanek.
MATRICIUM® zapewnia środowisko optymalne do regeneracji skóry i odnowy komórkowej:

  • stymuluje syntezę komórek i przywraca im naturalne funkcje życiow,
  • pobudza namnażanie się komórek (keratynocytów) i odbudowę naskórka,
  • zwiększa syntezę fibroblastów odpowiedzialnych za produkcję włókien kolagenu i elastyny, zapewniających elastyczność i sprężystość skóry,
  • chroni przed działaniem wolnych rodników.
Zawiera między innymi:
PEPTYDY, które wspomagają metabolizm skóry dzięki działaniu podobnemu do czynnika wzrostu,
AMINOKWASY niezbędne do podziału komórek, pełnią istotną rolę w komunikacji komórkowej (receptory, przekaźniki). Podobnie jak enzymy, aminokwasy są wykorzystywane w trakcie procesu syntezy protein (np. kolagen, elastyna),
SOLE MINERALNE, które działają jak katalizatory reakcji biologicznych skóry. Pomagają również utrzymać równowagę osmotyczną i dobrze nawilżony naskórek dzięki swojej zdolności wiązania cząsteczek wody,
PIERWIASTKI ŚLADOWE, kofaktory wielu enzymów biorące udział w metabolicznych reakcjach chemicznych zachodzących w organizmie,
WITAMINY, czynniki namnażania się i regeneracji komórek naskórka,
CUKRY (węglowodany), niezastąpione źródło energii wszelkich biologicznych procesów, w szczególności procesów regeneracji komórek i tkanek, a tym samym również gojenia się ran,
KWAS HIALURONOWY, główny składnik macierzy pozakomórkowej, stanowi on jedną z substancji kluczowych w utrzymywaniu gęstości, jędrności i nawilżenia skóry,
NUKLEOTYDY I ICH SKŁADNIKI: stanowią podstawę struktury DNA i odgrywają kluczową rolę w podziale komórek.

W przemyśle kosmetycznym wykorzystuje się ponad 10.000 aktywnych składników do produkcji kosmetyków, jednak większość z nich to substancje obce dla skóry. Siła i oryginalność MATRICIUM® tkwi w tym, że do produkcji wykorzystano wyłącznie składniki naturalnie znajdujące się w skórze. Dzięki swym właściwościom, MATRICIUM® uzyskało międzynarodowy patent, jako sterylny wyrób medyczny. Będąc w 100% produktem biomimetycznym, MATRICIUM® jest prawdziwym pionierem w zakresie regeneracji komórek i przeciwdziałania starzeniu się skóry. Oprócz dostarczania skórze aktywnych składników, MATRICIUM® zawiera substancje, które działają także w jej najgłębszych warstwach. Substancje te aktywizują znajdujący się w skórze czynnik wzrostu, a tym samym reaktywują procesy odnowy, pozwalając na głęboką i naturalną regenerację oraz długotrwałą poprawę gęstości skóry. Dzięki temu odżywczemu i w 100% przyswajanemu przez skórę produktowi, skóra może się naturalnie, głęboko i trwale regenerować. 


Działanie MATRICIUM® sprawia, że produkt ten jest idealnym uzupełnieniem wszelkich chirurgicznych, dermatologicznych i kosmetycznych zabiegów przeciwko starzeniu się skóry. Koncepcja MATRICIUM® wywodzi się z obserwacji środowiska, które pomaga w regeneracji przy przeszczepach skóry ofiarom poparzeń III stopnia. Jego innowacyjny charakter polega na stworzeniu otoczenia, składającego się w 100% z identycznych lub biomimetycznych składników, których funkcje porównywalne są z biologicznymi funkcjami skóry.
Konsystencja MATRICIUM® jest płynna, jak woda, dzięki czemu środek całkowicie i błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając na skórze żadnego osadu. MATRICIUM® nie zawiera żadnych kosmetycznych substancji (konserwantów, alkoholu, perfum lub barwników) czy też składników obcych dla skóry. Taki skład zapewnia całkowite bezpieczeństwo stosowania i absolutną tolerancję, nawet przez skórę wrażliwą i bezpośrednio po zabiegach medycznych. MATRICIUM® może być używane niezależnie od innych równolegle stosowanych produktów pielęgnacyjnych i oczyszczających oraz niezależnie od rodzaju i stanu skóry (a więc bez względu na wiek, zmęczenie, stres, brak równowagi hormonalnej, alergie skórne, miejscowe podrażnienia spowodowane zewnętrznymi czy wewnętrznymi czynnikami).

Stosowanie: Standardowa kuracja MATRICIUM® polega na zastosowaniu 30 ampułek, znajdujących się w opakowaniu, w ciągu 30 dni.
MATRICIUM® należy nałożyć na całą twarz, skórę wokół oczu, szyję i dekolt. Po wchłonięciu się MATRICIUM® można użyć stosowany zazwyczaj krem nawilżający. Preparat może być stosowany w każdym wieku, a w szczególności po 30-35 roku życia.
Okres ważności pojedynczej ampułki po otwarciu to 12 godzin.
MATRICIUM® powinno być używane cyklicznie, najlepiej cztery razy w roku (np. wczesną wiosną, przed latem, po wakacjach - po ekspozycji na słońce, późną jesienią).
MATRICIUM® sprawdza się także jak preparat regenerujący, odbudowujący po zabiegach dermatologii estetycznej (do stosowania w domu).

Produkty Bioderma dostępne są tylko w aptekach.



To do dzieła... Ciekawa jestem efektów:)

52 komentarze:

  1. Mnie jeszcze ten problem nie dotyczy. I całe szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja tez jestem ciekawa efektów, bo szczerze powiedziawszy do każdego specyfiku w ampułkach podchodze z dystansem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś 10 ampułek, dostałam za wypełnienie ankiety. Fajnie wygładzały skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę, zobaczymy jak u mnie się sprawdzą:)

      Usuń
  4. Nie widziałam ich nigdy :)
    Mnie to jeszcze nie dotyczy ,ale mam nadzieję , że się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak przyjdzie mój czas z pewnością wypróbuję:) a tym czasem Zapraszam u mnie konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa takich realnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś dostałam opakowanie z 5 ampułkami. Świetnie nawilżały i wygładzały moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mam nadzieje, że u mnie będzie tez OK:)

      Usuń
  8. Mimo, że (na szczęście) jeszcze nie potrzebuję takich produktów mogę powiedzieć tyko jedno: łał o.o

    OdpowiedzUsuń
  9. Opis bardzo wyczerpujący ;)

    Niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania i zauważalnych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem rezultatów,zwłaszcza czy będzie eliminować przebarwienia po słońcu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takich wskazań, więc nie nastawiam się na takie działanie.

      Usuń
  13. dobrze, że mnie to jeszcze nie dotyczy :) Ale baw się dobrze testując! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa, jak przypadnie Ci do gustu ten kosmetyk :) Sama mam jedno takie mini opakowanie (5 ampułek) i mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno nie ostatnia, mam teraz zamiar regularnie się maseczkować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. od kiedy o nich uslyszalam mam ochote wyprobowac:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam niedawno 5 ampułek, rewelacji nie odczułam, tak jak zaleca producent gdybym zastosowała cała kurację, to kto wie. Cera miękka i wygładzona była na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdaj relację jak się sprawdziły u Ciebie. Bo opis brzmi przecudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja patrzę na to z lekka sceptycznie, bo jakoś nie ufam medykamentom :P

    Także dziękuję za obserwację, mam nadzieję, że zagościmy u siebie na troszkę dłużej ;) Co do niespodzianki, gdzie to Kosmetykovo się dostało, myślę, że w ciągu najbliższych dwóch dni wszystko będzie jasne :)

    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to teraz będziesz piękna i młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie , ciekawie . Czekamy więc na efekty : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi bardzo posłużyły, jest to innowacyjny produkt, taki sterylny, zupełnie inny niżeli stosowane wcześniej kosmetyki i kosmeceutyki, ale poprawa widoczna, choć zapach dziwny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo jestem ciekawa efektu! Działaj Malinko, działaj:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...