19 września 2012

Floslek Dr Stopa Terapia stóp Odświeżający dezodorant do stóp

Nie będę ukrywać, to jest mój hicior!

Od producenta: w swej recepturze zawiera substancje o działaniu przeciwgrzybicznym i antybakteryjnym, dlatego przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry stóp skłonnej do nadmiernej potliwości oraz powstawania pęknięć, wyprzeń i zmian grzybiczych. Skutecznie zapobiega powstawaniu przykrego zapachu na ponad 12 godzin.Zmniejsza nadmierne pocenie się stóp i zaleganie potu między palcami, tym samym zapobiega maceracji i pękaniu naskórka. Zapewnia przyjemne uczucie chłodzenia, odświeżenia i odprężenia. Nie testowany na zwierzętach, przebadany dermatologicznie
Skład (INCI): Alcohol denat., Aqua, Propylene Glycol, Undecylenamide DEA, Trideceth-9, PEG-5, Ethylhexanoate, Parfum, Menthol, Lactic Acid
Pojemność: 150 ml
Cena: 16,50 zł



MOJA OCENA

Opakowanie: plastikowa butla ze spray-em z przezroczystą nakładką.

Aplikacja: przycisk
działa sprawnie, nie zacina się, ale aplikacja pod kątem czasem jest utrudniona.

Zapach: świeży, mentolowy.

Wydajność: przy codziennym użytkowaniu 2 osób, ok. 2 miesiące.

Działanie: to jest mój najlepszy preparat na stopy. On po prostu działa! Skutecznie chroni przed nadmiernym poceniem, zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu i nie dopuszcza do zmian grzybicznych. Do tego bardzo ładnie pachnie i jest super wydajny.

Ogólna ocena: przy takiej dużej wydajności, cena jest po prostu śmieszna: 4 zł na miesiąc a w zamian mamy bardzo dobrze chronione nogi! Punktacja nie może być inna, jak na 6!

Punkty: 6/6


A Wy macie swoje kosmetyczne hity?




59 komentarzy:

  1. przydałby sie taki dezodorant - muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, mam łącznie z olejkiem do zmiękczania pięt. Co prawda na wykończeniu już, ale chwalę również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też miała, ale podarowałam siostrze. Dzięki Bogu tego problemu nie mam:)

      Usuń
  3. Co za cena :) jak spotkam to z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podzielić na kilka miesięcy... Dlatego nieraz warto kupić nawet coś droższego, ale za to wydajnego.

      Usuń
  4. Jest skuteczny, starcza na długo. Może zapach nie jest taki świetny, ale nie czuć go tak mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny produkt :) wiesz może gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go w kilku marketach ale myślę, ze najlepiej na stronie flosleku, mają swój sklep.

      Usuń
  6. muszę kupić w końcu coś takiego bratu :D albo tacie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uzywalam z sholla bodajze ale dalej szukam skutecznego wiec moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam podobnego dezodorantu do stóp o nazwie Nivelazione i też był całkiem dobry :)
    Fajne są takie dezodoranty, ja najbardziej lubię używać ich latem i rzeczywiście pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że prawdziwą skuteczność można przetestować w wysokich buciorach, które trzeba nosić całą zimę.

      Usuń
  10. dziękuję pięknie :) no i już masz 80! :D właśnie szykuje sobie aspirynę, witamina C i do łóżka spać bo kiepsko jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wcięło mi komentarz, na chwilę miałam brak połączenia.
    W każdym razie, pisałam, że nie używam takich specyfików, ale pewnie się to zmieni. W zimie, gdy wiele godzin będzie spędzić w obuwiu przyda się taki. Fajnie obliczyłaś wydajność, cena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam wrażenie, że wiele z nas patrzy na cenę i mówi za szybko - ale drogie! A warto zauważyć, że za wydajny kosmetyk płacimy dużo mniej.

      Usuń
  12. O ciekawy produkt !
    Dla mnie byłby świetny !
    Nie lubię czuć, że mam spocone stopy i nie lubię czuć zapachu jak ściągam buty . Mama mówi, że nic nie czuje i jestem przewrażliwiona, ale wolałabym mieć komfort i pewność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam właśnie jakiegoś skutecznego preparatu do stóp, więc mnie bardzo zaciekawiłaś. Gdzie go można kupić?/
    Zapraszam do mnie na bloga na wirtualne ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam kilka zestawów z avon z których jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli działa, to muszę go gdzieś znaleźć, bo chyba mam jakieś zboczenie na tym punkcie ;p gdzie można go kupić? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba najprościej u nich na stronie floslek.pl. Mają swój sklep.

      Usuń
  16. dziekuje za komentarz, no pewnie ze obserwujemy, pozdrowionka z Manchesteru xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo coś dla stóp! W tej chwili mam cynamonowo pomarańczowy krem do stóp z Avon. Oczywiście ma on działanie nawilżające a nie chroniące przed potliwością ale i Twój preparat bardzo by mi się przydał :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie miałam problemów ze stopami:) ale kiedys moze sie przydac wiec fajnie wiedziec:)

    zapraszam do siebie.
    http://barwamiteczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałam, moja opinia serum Lotonu się potwierdziła!:)

      Usuń
  19. Moje stopy raczej nie są problematyczne, ale czasem dla odświeżenia używam sprawy z Avonu Foot Works. Bardzo przyjemnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko można pozazdrościć, ale zawsze lepiej mieć jakiś preparat pod ręką.

      Usuń
  20. Coś takiego potrzebuję, bezwzględnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po flopie z AVONem może być tylko lepiej :) Jeśli jeszcze jest tak wydajny to masz rację, że to hicior!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego preparatu ale chetnie wypróbuje bo Ziaja mnie wkurza, strasznie wysusza stopy ;/
    Co do mojego nicku:
    Prawdopodobnie z piosenki Moniki Brodki :)
    Mi sie podoba, zapada w pamięć :)
    Jeżeli chcesz możesz zwracać się do mnie Ewelina ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa recenzja, wypróbuję!

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię odświeżające kosmetyki do stóp, chociaż o tym wcześniej nie słyszałam z chęcią bym go wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  25. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego specyfiku i chyba się w końcu zdecyduję po tak pozytywnej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkt wart uwagi. Choć przyznam szczerze, że widzę go po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog ;) dziękuję za obserwację i również obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Floslek ciągle zaskakuje! A ja zawsze kojarzyłam ich tylko z żelami pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tylko takie recenzje czytam na blogach. O może jeszcze krem nawilżający 24 h, ale Floslek ma wiele przeróżnych produktów, na które warto zwrócić uwagę.

      Usuń
  29. Lubię tą firmę mam sól do stóp i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jest ktoś, kto mnie tu wspiera znajomością tych produktów:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...