25 września 2012

Urodzinowo...

Jak pisałam wcześniej tu i ówdzie, że jesienna ze mnie dziewczyna, pozwólcie, że będzie teraz trochę prywaty. Dziś właśnie kończę swoje kolejne ...naście lat i z tej okazji chciałabym Was zaprosić na małe co nieco przy kawce.

Upiekłam tartę ze śliwkami. Nie wiem, czy według Was wygląda pysznie, ale zapewniam, że smakuje jak przywieziona prosto z Alzacji:) A wiem co mówię, bo miałam okazję jeść taką spécialité d'Alsace.

Mam nadzieję, że ten tak mało kosmetyczny post nikogo nie zawiedzie:)



W związku z tą miłą okolicznością (choć z wiekiem coraz mniej miłą;), będzie mnie dziś niestety tu trochę mniej, ale na pewno będę zaglądać to tu, to tam.

Dziękuję za tak miły, symboliczny prezent w postaci trzech jedynek:) 



Życzę wszystkim miłego dnia! 
Malina



81 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tarta na pewno pyszna.

      Usuń
    2. dziękuję, bez dwóch zdań. Ze śliwkami lubię najbardziej i moja rodzinka również.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego !! Dużo, dużo zdrówka, bo to najważniejsze, szczęścia i miłości :)*** a tarta wygląda przepysznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jak się obchodzi już po raz enty, naście lat, to zdrówko jest najważniejsze;)

      Usuń
  3. tarta wygląda pysznie, uwielbiam śliwki :)

    spełnienia wszystkich marzeń, dużo uśmiechu i radości i jak najdłuższego blogowanią! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zamierzam blogować póki starczy sił;)

      Usuń
    2. to dobrze, bo bardzo lubię czytać Twoje posty! :)

      Usuń
  4. WSZYSTKIEGO najlepszego, radosnego uśmiechu i optymizmu!!!
    Ugryzę kawałek ciasta, za Twoje zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najwspanialszego:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dużo szczęścia:)) Ciacho wygląda pyyyyyysznie! Daj kawałek!! :)
    No i popsuję Ci tą piękną liczbę obserwatorów 111:( Masz teraz 112, ale też ładnie wygląda - jak numer alarmowy, a to też fajnie;PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że w tym wieku, to numer 112 jest bardziej adekwatny, masz rację;) Numer alarmowy, he, he - dobre!

      Usuń
  7. Wszystkiego co najlepsze! Dużo radości :)
    Taką tartę z chęcią bym skubnęła - nie raz i nie dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę przyznać, że na jednym kęsie się nigdy się nie kończy!:)

      Usuń
  8. Malino Kochana wszystkiego najlepszego Ci zycze z calego serducha!!!!!
    Badz co badz alkoholu nie pije ale wypije Twoje zdrowko przy kawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego i spelnienia marzen! ciasto na pewno przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie, że czuję zapach tarty przez monitor... Wygląda przepysznie. Ostatnio sama robiłabym najchętniej tarty :) A z okazji święta, życzę Ci samych sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym, nieskończonej listy spełniających się marzeń, bezdennego worka pieniędzy a także samych szczęśliwych zbiegów okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te zbiegi okoliczności... na to liczę... ale nie za bardzo, by nie zapeszyć!

      Usuń
    2. Wiadomo :) Tak czy siak świętuj dzisiaj, mam nadzieję, że nawet pogoda na Twoją cześć jest dzisiaj piękna :)

      Usuń
  11. uwielbiam tartę! sto lat! :) ja też we wrześniu obchodziłam urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojojoj...wszystkiego najlepszego kochana...sto lat blogowania Ci zycze hehe:))))duza buzka dla Ciebie:)
    ...no to ja sie czestuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spelnienia marzen :)

    Ja urodzinki mialam w sobote :P i pieklam torta chalwowego i do dzis nie moge sie zebrac zeby jakis poscik napisac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A pościk, najlepiej napisać spontanicznie:)

      Usuń
  14. Najlepszego!! Pewnie w całym domu roznosił się zapach świeżo pieczonego ciasta mmmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj tak, lubię jak ten zapach się roznosi, wtedy mam poczucie spełnienia, że mój dom choć trochę przypomina ten u mamusi:)

      Usuń
  15. 1oo Lat. Widzę nawet małą siebie na obrazku z obserwatorami:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka, samych pogodnych dni, niegasnącego optymizmu, radości i spełnienia najskrytszych marzeń ;*
    smacznego ;p prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesyłam spóźnione życzonka urodzinowe, dużo pomyślności w życiu :))) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego naj naj...Malinko:**

    OdpowiedzUsuń
  19. No, to wszystkiego najsłodszego:) I kolejnych jedynek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A kolejna jedynka to 1111, to chyba będę starsza o kolejne naście lat;)

      Usuń
  20. Wszystkiego najsłodszego Malinko! :* Tarta smakowita bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszego kochana Malinko ! :): *

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam :) wygląda pysznie :) wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego Malinko! Zdrowia dużo:))))
    Czekam na dwójeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego! A tarta przepysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego w świecie blogowym jak i realnym ;>
    a ciacho wygląda bosko !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. naaaajjjlepszego, zjadłabym kawałek ciacha i kawę też bym wypiła z tak miłej okazji, całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkiego najlepszego:) spełnienia marzeń:) nigdy się nie poddawaj:), ciasto mmm pewnie pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego!
    Tarta wygląda fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego Kochana, życzę Ci samych słodkich dni i spełnienia marzeń:)
    Ciasto wygląda niezwykle apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego co najpiękniejsze a ciasto normalnie jutro mam wolne od pracy i mam chętkę upiekę coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mamy w tym samym dniu urodziny ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepszego! czekam na posta o cieście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Eeee o cieście nie będę pisać...;) Ale może kiedyś? Zobaczę.

      Usuń
  33. kochana! wszystkiego naj naj naj!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam domową pizze :D
    100 latek :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam! Pycha!
    Kochana, przegapiłam - 100 lat Ci życzę od serca ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też już przegapiła,ale wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Parę dni mnie tutaj nie było i przez to przegapiłam Twoje urodziny... STOO LAT, STOOO LAT!!! :) Niech Ci się wiedzie w życiu "realnym" i blogowym ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...