01 września 2012

Kamill Wellness Bath Wild Rose Milk - dzika róża Płyn do kąpieli

1 krok do udanej kąpieli:


Od producenta: płyny do kąpieli Kamill Bath Wellnes sprawią, że Twoje zmęczone ciało i zmysły zostaną ukojone i pozwolą zapomnieć o problemach dnia codziennego. Ciekawe kompozycje zapachowe ukoją zmysły a drogocenne składniki i ekstrakty roślinne dostarczą skórze nie tylko nawilżenia, lecz sprawią, że poczuje się ona wyjątkowo rozpieszczona.
 

Skład: rewitalizujący płyn z olejkiem z ekstraktu z dzikiej róży odświeży Twoją skórę i pomoże w jej regeneracji. Oczyści, poprawi ukrwienie, nada skórze delikatnej miękkości, a zapach róży sprawi, że całe ciało i zmysły wyraźnie się odprężą.
 

Pojemność: 750 ml
Cena: 12,50 zł




MOJA OCENA:


Opakowanie: duża pojemność, więc opakowanie duże. Bardzo ciekawy kształt, który sprawia, że ciężka butka nie wymyka się z dłoni. Idealnie się okręca i zamyka - równiutko. Nie lubię jak gwint jest niedokładnie zrobiony i za każdym razem nakrętka zatrzymuje się w innym miejscu. Tu jest wszystko idealnie:)

Aplikacja: wygodna, wlewam tyle płynu ile chcę, a płyn nie zatrzymuje się przy otworze i nie brudzi nakrętki, więc plus!

Kolor: perłowy.

Zapach: różany, ale bardzo delikatny. Dla mnie plus, zbyt intensywny różany byłby nie dla mnie.


Konsystencja: bardzo gęsty.

Wydajność: bardzo duża.

Efekt:
Płyn jest gęsty i niewielka jego ilość wystarczy, aby w wannie była piękna, puszysta, pachnąca piana, która zachęca do kąpieli:)
 
Ogólna ocena: kąpiel w tym płynie rzeczywiście relaksuje. Można się w niej zanurzyć i zapomnieć o problemach dnia codziennego (jak pisze producent). Polecam! 


Punkty: 6/6

7 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty! :)
    Kamill to producent mojego ulubionego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, każdy produkt Kamill mnie mile zaskakuje, więc polecam!:)

      Usuń
    2. Ja dopiero z blogów się dowiedziałam, że oni mają coś innego, niż kremy do rąk ;)

      Usuń
    3. Dlatego fajnie jest obserwować blogi innych dziewczyn - uczą:)

      Usuń
  2. Nie przepadam za różanym zapachem ... ale piszesz, że jest delikatny, to pewnie całkiem przyjemny :))

    Bardzo fajny blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też by drażnił zbyt intensywny różany kolor, ale ten jest bardzo, bardzo przyjemny.
      Dziękuję Patrycja:)

      Usuń
  3. Uwielbiam różany zapach!! Różana kąpiel najbardziej mnie relaksuje i daje chwilę ukojenia:D Póki co mam jeszcze swój różany żel, ale gdy mi się skończy to rozejrzę się za tym z Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...