28 września 2012

BANDI w hebe

Czytałyście już to info na facebooku?

Przez najbliższe 3 miesiące preparaty BANDI dostępne będą w sprzedaży w sieci drogerii hebe. Pełna oferta detaliczna BANDI zaprezentowana zostanie w wyselekcjonowanym dziale „Kosmetyków Premium”. Przy wyborze odpowiedniego preparatu klientom pomagać będą przeszkolone konsultantki hebe. Każda osoba, która dokona zakupu produktu BANDI otrzyma kupon uprawniający do 20% zniżki na dowolny zabieg w salonie kosmetycznym biorącym udział w akcji (lista salonów www.bandi.pl).


Współpraca z drogeriami hebe ma na celu przybliżenie szerszemu gronu klientów, znanych z wysokiej jakości i skuteczności kosmetyków BANDI oraz zachęcenie do korzystania z autorskich zabiegów BANDI w salonach kosmetycznych.

Znacie kosmetyki BANDI? Ja nie miałam jeszcze okazji używać. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat, ciekawe czy bym je potwierdziła. Może będę miała okazję się przekonać.



Czy taka promocja połączenia zakupu z zabiegami jest atrakcyjna? Jakie jest Wasze zdanie?

50 komentarzy:

  1. nie znam tej marki, czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy :(
    No i u mnie nie ma tej drogerii :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam o nich ale nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie nie ma Hebe bo chetnie poznałabym tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie taka promocja jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam zielonego pojęcia o jakiej firmie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi się wydaje, że będę musiała trochę tu popisać różne różności, bo mam wrażenie, że na większości blogów recenzuje się te same kosmetyki. A przecież jest TAAAKI wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Często zamykamy się na najbardziej popularne marki - dlaczego by nie poczytać o Bandi? Również nie znam tej firmy.

      Usuń
  8. kojarzę nazwę i tylko tyle :)
    u mnie niestety nie ma Hebe żebym mogła pomacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Bandi. Nie miałam jeszcze tylko tej nowej linii, a tak znam chyba wszystkie produkty dostosowane do moich potrzeb. Najbardziej lubię serię koronkową, zwłaszcza krem do szyi i dekoltu, peeling i serum :)
    Ale hebe u mnie też nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria koronkowa wygląda ślicznie i tak ... ekskluzywnie. A o jakiej nowej linii piszesz?

      Usuń
    2. Ale powiem Ci w sekrecie, że nie pachnie najładniej ta koronkowa.
      Nie miałam tej zielonej eco, jeszcze...

      Usuń
    3. Eco Skin? A o jakim kosmetyku z tej serii marzysz?

      Usuń
    4. Tak eco skin z prebiotykami. Chciałabym poznać krem do twarzy :)

      Usuń
  10. z jednej strony to i fajny pomysł z drugiej bardziej kojarzy mi się z naciąganiem:) nie miałam nigdy kontaktu z tymi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam z Bandi krem, taki matujący, aby skóra się nie świeciła. Ale to jakiś czas temu i dokładnie nie pamiętam. Zapamiętałam markę, bo przyjaciółce polecałam.
    Podeślij namiary na FB;) jeśli możesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie miałam jeszcze przyjemności z tą marką, ale słyszałam cnieco. A hebe własnie wczoraj otworzyli we wrocławiu więc będę miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę kosmetyki, kojarzę nazwe i firme, ale niestety nie miałam jeszcze przyjemnosci wyprobowac :( Aha i masz rewelacyjnego bloga:), dodałam Cię do obserwowanych i na pewno będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już i oglądałam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mnie naszło na zmiany i wkrótce nagłówek znowu się troszkę zmieni :) ale już tylko graficznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień Dobry :)

    Z figlarnym uśmiechem informuję, że zostałaś otagowana :) Zapraszam do zabawy...
    http://martafigluje.blogspot.com/2012/09/tag-kosmetyczne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Na drogerię hebe (podobno) muszę czekać jeszcze pół roku, żeby się pojawiła w moim mieście :( Szkoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale, Rossmann będzie miał konkurencję.

      Usuń
  18. Jeszcze nie słyszałam, ale może uda mi się kiedyś przekonać czy są warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytamy coś więcej:)

      Usuń
    2. mialam sporo probek od nich okolo 2 lata temu, głownie były to kremy i maseczki do twarzy wszystkie były świetne zwłaszcza nawilzajace, niestety przez długi czas popadlam w kupowanie nadmiaru kosmetykow dlatego teraz czekam az wszystko wykoncze z tego co mam i wtedy na pewno na cos z bandi sie skusze, obserwuje tez:)

      Usuń
  20. Nie miałam zbyt wiele styczności z tymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo dobrego słyszałam o produktach tej firmy, niestety nie miałam z niczym styczności i raczej nie prędko będę miała, bo tej drogerii u mnie w pobliżu nie ma. Ciekawy blog, pozwoliłam sobie dodać do obserwowanych, żeby częściej zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam krem do twarzy z tej firmy ślicznie pachniał i nie był drogi moim zdaniem arty wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię Bandi, moje faworyty od lat, to linia Hydro Care - obłędny zapach, świeży i delikatny, działanie - bombowe. Używam balsamu do ciała, ale największe faworyty to tonik i krem na dzień - polecam serdecznie :)
    Mam jeszcze krem w zapasie, jak zużyję, znów uzupełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wielokrotnie o tej marce ale jeszcze jej nie używałam, czytałam za to sporo dobrych słów na jej temat. Nie znam drogerii hebe, w Krakowie ich nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrrr... W Poznaniu również brak HEBE. Uważam, że to niedopuszczalne! Czy właściciele Hebe to czytają? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa. nie miałam pojęcia! czy to nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kosmetyki Bandi, miałam już kilka:)

    Zapraszam również do siebie:) http://lusia1982.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bandi mnie ogromnie ciekawi.
    Testuję peeling ryżowy i ... czuje, że przepadłam już.
    Wkrótce recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...