28 września 2012

Zapowiedź AHAVA, czyli co na mnie czeka

Niektóre z Wa, które są ze mną już od miesiąca, zapewne czytały moją recenzję na temat kremu nawilżającego na dzień izraelskiej marki AHAVA. Jeśli nie, to serdecznie zapraszam.

Specjaliści piszą, że minerały Morza Martwego, to prawdziwy dar natury. Znane są ze swego dobroczynnego działania na skórę i zdolności do przywracania jej młodego wyglądu. 

W ślicznej ekologicznej torebce z hasłem:


czekają już na mnie kosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy:

1. Oczyszczająca maseczka z błotem Morza Martwego
 2. Peeling do twarzy z błotem Morza Martwego
 3. Tonik oczyszczający - wszystko w jednym (tonik, mleczko i preparat do oczyszczania skóry twarzy i okolic oczu)
4. Krem do okolic oczu zapobiegający zmarszczkom
5. Krem odżywczy na noc zapobiegający zmarszczkom


Wszystkie preparaty AHAVA zawierają Osmoter®, czyli wyjątkową kompozycją minerałów Morza Martwego. Producent podaje, że kompozycja ta optymalizuje metabolizm komórkowy, wzmacnia ochronę skóry przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz znacząco zwiększa jej stopień uwodnienia. Sprawia, że skóra wygląda młodziej, staje się jedwabista i jędrna.    
Dla wtajemniczonych podaję dokładny skład kompozycji minerałów Osmoter® z wody Morza Martwego:


Główne składniki (mg/l)
Mikroelementy (ppm)
Magnez Mg  92.000
Stront Sr 670
Wapń Ca 35.000
Bor B 120
Brom Br 14.000
Lit Li 40
Sód Na 2.700
Mangan Mn 10
Potas K 2.100
Bar Ba 9

Dodam, że kosmetyki są dostępne w sieci Super Pharm.

Co tu dużo pisać, zaczynam moją przygodę z Morzem Martwym! Krem nawilżający na dzień u mnie się sprawdził, ale inne produkty? Bardzo jestem ciekawa czy napiszę tu same ochy i achy, czy też moja opinia będzie druzgocąca?

A Wy używacie kosmetyki zawierające minerały z Morza Martwego? Chętnie poznam Waszą opinię.




38 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o tej marce, a za minerałami z Morza Martwego nie przepadam, nie służą mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu nie słyszałam o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie, pierwsze słyszę :) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tej marki też nie kojarzę :) A gdzie tam kiedyś zdarzyło mi się używać kosmetyki z minerałami z Morza Martwego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO ja już nie mogę się doczekać bo to dla mnie nowość ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też tej marki nie kojarzę, a kosmetyki z Avonu tez maja te minerały i tez są przyzwoite;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam kosmetyków z Avonu, więc trudno mi porównać...

      Usuń
  7. Przyglądałam się już nim, ale ceny niestety skutecznie mnie odstraszają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co tak od razu przekreślać, wszystko zależy od wydajności i skuteczności

      Usuń
  8. Nie słyszałam o firmie, ale czekam na recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak one rozkładają się cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale używałam balsamu do ciała z minerałami Morza Martwego, nie była to super rewelacja, ale spełniał swoją rolę- tzn. nawilżał. Miałam również dezodorant w sztyfcie z minerałami- totalna klapa. Ciekawi mnie ten krem pod oczy- z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam marki, ale o kremach z chęci poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę! Chętnie poczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam maseczkę z takimi minerałami i bardzo ją sobie chwaliłam - co za wygładzenie twarzy! Była chyba z Avonu? Na pewno z jakiejś katalogowej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak do jet ich zaleta, wygładzenie i bardzo dobre nawilżenie.

      Usuń
  15. z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo przydatne, dzięki. masz ochotę na obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow kosmetyki wyglądają na ekskluzywne:) Czekam w takim razie na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie.. jeszcze nigdy tego typu produktów nie stosowałam. ciekawa jestem co napiszesz o maseczce i toniku.
    seria ma bardzo ładne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że kosmetyki nie są jeszcze znane. Mam nadzieję, że moje recenzje znacznie je przybliżą. Dopisałam już w poście o dostępności tych preparatów, może się przydać:)
    Pytałyście też o ceny. Są to kosmetyki z górnej półki i ceny też są takie;( Tym bardziej jestem szczęśliwa, że będę mogła ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam :)
    Ale opakowania mnie bardzo zachęcają !:)
    Proste i eleganckie !:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle czasem błądzę pomiędzy półkami w Super-pharm, a jeszcze nie natknęłam się na tę markę. Ciekawe jak się sprawdzą kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie nie rzuca się może w oczy. Wszystko jest w bladziutkich kartonikach.

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...