04 września 2012

Pharmaceris W - kuracja wybielająca

Chciałam Wam powiedzieć, że słońce dało mi się we znaki. Mam plamki słoneczne, inaczej przebarwienia, na twarzy:(  
Nie mam na co czekać, od wczoraj rozpoczęłam kurację wybielającą z kosmetykami Pharmaceris W Albucin:

Trójaktywny krem wybielający SPF 40 na dzień
i Intensive Intensywny krem wybielający na noc


Producent pisze, że kuracja ma trwać min. 3 tygodnie. Odstawiłam inne kremy i do dzieła!
Bardzo jestem ciekawa wyników, pokładam w tej kuracji dużo nadziei.


Opiszę wyniki za 3 tygodnie:) Trzymajcie kciuki.


14 komentarzy:

  1. Czekam na efekty:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa efektów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mogłabym powiedzieć o samych kremach: zapachu, konsystencji itp., ale nie będę uprzedzać, napiszę całość razem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe:) ja nigdy nie miałam takich problemów z czego nie ukrywam niezmiernie się cieszę.
    czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć, teraz to bez podkładu się nie ruszam...

      Usuń
    2. miejmy nadzieję, że szybko się z tym uporasz.
      a na "top komentatorów" na pewno szybko przyjdzie i na Ciebie czas:)

      Usuń
  5. ja tez ostatnio zauwazylam na skorze male przebarwienia...potwierdzila to nawet moja kosmetyczka; polaczenie hormonow i slonca nie wychodzi dobrze skorze:)
    pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem czy uda sie zlikwidować przebarwienia po słoneczku :)
    Ogólnie rzecz biorac pharmaceris jest fajny i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, z tą skutecznością to przecież różnie bywa, ale jestem konsekwentna:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...