09 września 2012

Prezent wędruje do...

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i komentarze. Przeczytałam je wszystkie, no i oczywiście mam problem... Wiedziałam zresztą, że tak będzie...

Wzięłam zatem pod uwagę jeszcze jedno kryterium, a mianowicie ilość wypowiedzi na moim blogu. I jak same widzicie po prawej stronie najczęściej zaglądają do mnie i piszą:

kosmetyczny-przekładaniec (14)
Marta Figluje (12)
Kayah (10)

Jako, że dwie pierwsze dziewczyny oddały swój "głos" (co wynika z komentarzy), postanowiłam wysłać prezent właśnie do Kayah, aby nam wszystkim przetestowała nowy roll-on pod oczy firmy Eveline.

Kayah, mam nadzieję, że podarowany przeze mnie roll-on uczyni cuda i Twoje oczy będą wyglądały na wypoczęte i świeże:) Liczę zatem na rzetelną recenzję!

Gratuluję i proszę Cię do przesłanie na mój mail adres do wysyłki:)

Wszystkim pozostałym moim czytelniczkom jeszcze raz bardzo dziękuję i zapraszam do współtworzenia tego bloga poprzez komentowanie moich testów. 

Zapewniam, że takie niespodzianki będą się pojawiały co jakiś czas:)


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak... Ale wiem, że jeszcze kilka takich dylematów przede mną;) Dam radę!

      Usuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że decyzja była tak rozsądna i prosta :) I życzę Kayah pięknych oczu, przecież po ślubie, też trzeba dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że jesteście takie wyrozumiałe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dostałam maila z adresem, jutro wysyłka. W mailu uzgodnimy jak długo powinien trwać test.

      Usuń
    2. Już wiem:) Tak też myślałam:)

      Usuń
  6. Życzę miłego tostowania, czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...