02 września 2012

EvoLuderm Żel pod prysznic Olej arganowy

Krok 3 do udanej kąpieli:



Producent pisze niewiele, a raczej tyle co nic:  nie zawiera parabenów oraz sztucznych barwników. Delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Testowane dermatologicznie.
Skład: olej arganowy, który ma właściwości odmładzające, nawilżające, ujędrniające, wygładzające i rewitalizujące skórę.
Pojemność: 400ml
Cena: 14,99




MOJA OCENA:


Skoro producent (francuska firma) specjalnie się nie wysila w opisie i skuteczności tego żelu, to może ja napiszę też w skrócie:
Dobrze nawilża i przede wszystkim ładnie pachnie. Jednym słowem bardzo przyjemnie się go używa, ale nic nadzwyczajnego.

Punkty: 4/6

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy bardzo zachwalają olej arganowy, jako bardzo ekologiczny składnik z Maroka. Oprócz swoich szerokich właściwości ma bardzo delikatny i bardzo świeży zapach:)

      Usuń
  2. To chyba za mało, by tyle za niego płacić.
    Obserwuję i zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem 14 zł to nie jest dużo za 400 ml ...

      Usuń
    2. Ja ma tej firmy 2 kosmetyki i jestem bardzo zadowolona.Chyba pierwszy raz tak doskonale coś mi przypasowało :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...