12 września 2012

Recykling słodkiej Krówki


czyli dlaczego warto wypuszczać na rynek kosmetyki i inne produkty w ładnych opakowaniach.

O mojej Krówce, która była (i jest) tak śliczna, że nie zasługuje na poniewieranie w koszu na śmieci, przypomniała mi swoim postem Kayah. Opisywała masło do ciała, a każdy i tak zachwycał się opakowaniem;)

W moim dzbanuszku była sól do kąpieli, która kompletnie nie zdała egzaminu. Zanim zdążyłam na dobre z niej korzystać, ona już mi się skrystalizowała. W łazience o to nietrudno. Cóż...

Ale został mi przepiękny dzbanuszek, który po dokładnym umyciu służy mi w kuchni jako pojemnik na różne różności bardziej i mniej potrzebne. Zobaczcie same...



Link do posta Kayah z komentarzami głównie na temat krówki>>


34 komentarze:

  1. Lubię praktyczne wykorzystanie przedmiotów. A dzbaneczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne sa te krowkowe opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do kuchni krówka pasuje jak najbardziej:)

      Usuń
  3. Fajny ten dzbanek:) Pasuje do kuchni jak najbardziej Malinko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam w rossmanie właśnie jakiś kosmetyk w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny dzbanek :)
    Również jestem zwolenniczką wykorzystywania przeróżnych przedmiotów w praktycznych celach :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Krówka jest the best :) Sama mam słabość do opakowań i już...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam, tak myślałam, że będzie miał dużo zwolenniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się czy ktokolwiek by taki dzbanuszek do śmieci wyrzucił:D Chyba wszyscy sobie zostawiają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, fajnie byłoby zobaczyć inne zdjęcia z zastosowania.

      Usuń
  9. Słodką krówkę wykorzystuję i ja, nawet razy dwa :D To co u góry na zdjęciu znajduje się na wannie do przechowywania mojej golarki i odżywki w tubce, a mam jeszcze jeden pojemniczek z krówką, taki zamykany słoik jakby, i w nim trzymam wszystkie guziki od płaszczy i inne takie duperelki ubraniowe. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wrzuć zdjęcie, chętnie zobaczę i sądzę, że inne dziewczyny też.

      Usuń
  10. bardzo fajna krówka obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić tą krowę! Uwielbiam ładne opakowania, które można później na dodatek wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj takiego cudeńka nie wyrzuciłabym za żadne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzbanuszek jest super i fajny pomysł na jego wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny dzbanek:)
    obserwuje twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja się przyznam, że czasami zdarza mi się kupować kosmetyk wlasnie ze względu na opakowanie:-)
    Mojej cioci zresztą też;-) ostatnio będąc na zakupach spożywczych kupiła wielki pękaty ślicznie zdobiony słoik musztardy i zadowolona do mnie mówi:"zobacz jaki piekny, będę miała na waciki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od krówki mam peeling do ciała i też zostało mi po nim przepiękne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam krówkowy słoiczek z solą do kąpieli, jest taki piękny że też nie chciałam go wyrzucić więc jest moim tajnym schowkiem na muline :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...