03 września 2012

Loton Provit Serum jedwabne

Małe cudo, ciekawe czy znacie? Jeśli stosowałyście, to będę wdzięczna za Wasze opinie.


Od producenta: serum to kombinacja skondensowanych, naturalnych  protein jedwabiu, witaminy B5 oraz polimerów krzemowych. Unikalny dobór składników sprawia, że serum scala rozdwojone końcówki włosów, wygładza je i nadaje niesamowity połysk. Działa również odżywczo na włosy tuż u ich nasady. W efekcie włosy są lśniące, sprężyste i delikatne w dotyku. Dodatkowym atutem serum jest także to, że włosy łatwo się rozczesują i lśnią pełnym blaskiem.

Pojemność: 15 g
Cena: 6,90 zł
 

Skład






MOJA OCENA


Opakowanie: malutki przezroczysty pojemniczek z pompką. Widać ile serum jeszcze pozostało.

Aplikacja: uważam, że po naciśnięciu na pompkę aplikuje się zbyt mało serum. Trzeba nacisnąć 3-4 razy, aby wydobyć wystarczającą ilość do pokrycia końcówek włosów.



Zapach: lekko perfumowane (ale przyjemnie), długo czuć jego zapach na włosach.

Konsystencja: przezroczysty żel.

Rozprowadzanie: nakładam serum na ręce, lekko rozsmarowując na dłoni. Delikatnie nagniatam końcówki włosów. Serum nie skleja włosów, a wręcz sprzyja dobremu rozczesywaniu.

Wydajność: maleńka pojemność, ale produktu wystarcza na długo. 

Działanie: zaczęłam go używać, aby mi nie rozdwajały się końcówki. To dla mnie było najważniejsze i..? Bardzo dobrze chroni włosy przed rozdwajaniem. Od czasu kiedy je używam, nie mam takich problemów. Dodatkowo zauważyłam, że włosy mają śliczny blask i są miękkie w dotyku.

Ogólna ocena: jest to mój mały skarb:) Używam już kolejne opakowanie! Tak go lubię, że nawet nie odejmę mu punkcików za aplikację.
 
Punkty: 6/6


14 komentarzy:

  1. Jeszcze nie natknęłam się na to serum :)) a przydałoby się coś dobrego do moich końcówek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cena, no i śliczny zapach może skusić:)

      Usuń
  2. Ja teraz używam serum z orifaime i też jestem zadowolona i wystarczy mi do końca życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mam takie wrażenie, że tego serum w ogóle mnie ubywa:)

      Usuń
  3. Czemu nie wrzucasz składów?
    Ono chyba ma denat w składzie? Dobrze mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam wrzucać:) To mój jeden z pierwszych postów.
      Akurat nie ma tego składnika, o którym piszesz. Zaraz wrzucę zdjęcie opakowania ze składem.

      Usuń
  4. Właśnie przez weekend kupiłam je w Netto za 5,99 :) Jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cena! Na pewno będziesz zadowolona:)

      Usuń
    2. Właśnie wczoraj użyłam pierwszy raz, zobaczymy jak się spisze :)

      Usuń
    3. I jak? Ciekawa jestem Twojej opinii.

      Usuń
  5. Mam to serum i jestem zadowolona. Jak z początku myślałam, ach takie malutkie - to teraz widzę, że baardzo wydajne:) Świetnie, delikatnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie lubię firmy loton, jej spraye to dla mnie totalna porażka, żaden mi nie pasował, ale jedwab zapowiada się fajnie, ja mam teraz z biosilka i niestety się nie polubiliśmy, więc rozglądam się za czymś lepszym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i w niskiej cenie są kosmetyki do włosów firmy Loton.
    Jestem ciekawa Malinko czy na opakowaniu tego cudeńka jest podany skład??? Bo ja go w internecie nigdzie nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...