07 września 2012

Prezent dla pierwszej 20-tki!

Tak się cieszę, że zagląda do mnie już 20 dziewczyn! 

Pierwsza okrągła sumka (przepraszam głupio to brzmi w odniesieniu do ludzi), ale jestem uradowana!

Super 20-tka!

Mam nadzieję, że będziemy się częściej odwiedzać i wymieniać spostrzeżeniami na temat testowanych przez nas kosmetyków i nie tylko. Może kiedyś przyjdzie czas, aby się spotkać i pogadać... wszystko przed nami.

Chciałabym Was wszystkie wynagrodzić, ale same wiecie, że jest to trudne. Jeśli więc jedna z Was jest bardzo zainteresowana przetestowaniem kosmetyku pod oczy:


to proszę piszcie. Z wdzięcznością go podaruję. Kosmetyk powędruje do tej z Was, która najbardziej go potrzebuje i bardzo chętnie podzieli się ze mną recenzją. Mam nadzieję też, że napisze o tym na swoim blogu.

Dziękuję!:)





42 komentarze:

  1. Jestem pierwsza w komentarzach, ostatnia w super liście :) Zaglądam z przyjemnością, piszę z radością, a prezenty..., cóż kto ich nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam, jest mi bardzo miło, że znalazłam się w gronie osób wytypowanych:))) Chcę, chciałabym, recenzja będzie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aż sprawdziłam na Twoim blogu, a tu 120! Wow!
      Nie o to więc chodziło;)

      Usuń
    2. Ja patrzyłam na Twoją 20-tkę;) Tak to zrozumiałam. Ponadto publikowałaś swoje 20stki, w tym i ja byłam...
      Powodzenia innym:-) Pozdrawiam:-)

      Usuń
    3. Fajnie to brzmi, magiczne 30+ Od razu poprawiłaś mi humorek, dlatego chętnie oddam swoje chęci, w Twoje łapki. Jeśli tak można... Ale recenzję przeczytam !

      Usuń
    4. nie wiem czy można, bo na moim blogu 120!
      nie o to chodziło. Pozdrawiam:)

      Usuń
    5. Asiu, dobrze mnie zrozumiałaś, to ja zażartowałam. Rozumiem, chodziło Ci o wiek, wszystko OK. Bierzesz udział w zabawie!
      A tak na marginesie: tylko można Tobie pozazdrościć, z jednej strony, że masz 120 dziewczyn, które Ciebie regularnie czytają, z drugiej, że zaledwie 30+;)

      Usuń
    6. A dlaczego ja napisałam do Kayah Asiu?? Oj chyba pójdę już spać:) Ten tydzień dał mi się we znaki!

      Usuń
    7. Faktycznie, czytanie ze zrozumieniem to sztuka. Też nafiglowałam. Ale numer :)
      Jak uda mi się kiedyś dobrnąć do 120, to chyba wyfigluję 120 koziołków :)

      Usuń
    8. Dla czarnego figlarnego kotka 120 koziołków to pestka (od węgierki oczywiście - jutro piekę placuszek ze śliwkami, stąd ta dygresja;)

      Usuń
  4. Ojej, i ja się znalazłam na liście :) ja liftingu nie potrzebuję, dlatego nie będę walczyć o ten produkt, ale chętnie przeczytam recenzję jednej z dziewcząt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O znalazłam się w super 20-tce ;) no cóż słowami trudno opisać wielkość moich 'worów' pod oczami (szczególnie teraz po stresie przedślubnym). Testowałam już kilka specyfików i nic... hmm może ten zadziała? ;) Jeśli tak gwarantowane foto przed i po :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stres przedślubny??? To co dopiero będzie po?;) Życzę powodzenia!

      Usuń
    2. u mnie już po ;) ale cienie zostały...

      Usuń
    3. rzeczywiście po, źle przeczytałam;)

      Usuń
    4. Malinko, ta dziewczyna powyżej:)

      Usuń
  6. Fajnie, że jestem w tej 20stce :)
    Miałabym ochotę wypróbować ten żel (mam cienie pod oczami)i go zrecenzować

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja dołączę do kolejnej 20-ki, jakbyś kiedyś chciała jeszcze zrobić takie rozdanie :)
    A na poważnie - bardzo mi się u Ciebie podoba, chętnie dołączę do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany.... to jest mieć takiego pecha jak ja, że dopiero dzisiaj poznałam Twojego bloga... niemniej jednak bardzo mi się on podoba i poobserwuję. Ja dopiero zaczynam bloga o kosmetkach, natomiast od dawna prowadzę takiego o rękodziele artystycznym :) Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden pech, po prostu zapraszam do obserwowania, myślę, że nic straconego. Będą jeszcze inne nagrody.
      Podaj proszę adresy do Twoich blogów, bo coś nie mogę odnaleźć.

      Usuń
  9. Dzięki za wyróżnienie! :) Bardzo fajny pomysł na prezent, miły krok w stronę czytelniczek :) Ode mnie na pewno będzie jednak lepsza osoba do obdarowania, bo ja dopiero wychodzę z infekcji skórnej akurat na dolnej powiece, więc czegoś tego typu nie będzie testów jeszcze długo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie:) i w imieniu innych dziewczyn, które mają dzięki Tobie większe szanse.
      Nie zapominam o częstych czytelniczkach:)

      Usuń
  10. dołaczam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj i ja sie znalazlam w pierwszej 20!!! O jak mi milo! Ja rowniez Tobie dziekuje za odwiedzanie mojego bloga i komentowanie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. to zależy od konkretnej biżuterii, wszystkie półfabrykaty są antyalergiczne, bez niklu, za dopłatą można zamówić srebrne. Co do kolczyków te, które są teraz wystawione to kamienie naturalne howlit i masa perłowa, a kolczyki łezki to korale szklane matowe tudzież błyszczące, bransoletki itd. wykonywane są również z elementów antyalregicznych, a rzeczy dla dzieci to już inna bajka, wszystkie materiały mają atesty, wszystko 2x mocniej szyte, przyklejone żeby ni urwały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo nikiel jest przez mnie źle przyjmowany. Będę oglądać:)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzień szybciutko minął... Ale przynajmniej bardzo fajnie.

      Usuń
  14. Ja nie piszę w sprawie testów, ale w sprawie takiej, że cieszę się, że załapałam się do pierwszej 20tki! Życzę Ci powodzenia i masz u mnie gwarancję, że będę do Ciebie zaglądać :) Z ogromną przyjemnością! Dodałam Cię do Blogrolla :D

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadłam na chwilę i dobrej nocy życzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...