06 września 2012

Tołpa dermo pedi med Regenerujący krem-maska do stóp

 Mało się pisze na temat kosmetyków do pielęgnacji stóp i nóg, a same przyznacie, że są one równie ważne jak te do twarzy. Podzielę się zatem z Wami moją opinią na temat maski do stóp.


 
Od producenta: silnie regeneruje skórę stóp. Odżywia, nawilża i działa zmiękczająco przywracając stopom komfort bez efektu obciążenia. Eliminuje szorstkość i suchość. Przyspiesza regenerację pęknięć i otarć.
 

Składniki: torf tołpa®, olejek jojoba, wosk pszczeli, ekstrakt z szałwii, rozmarynu i arniki górskiej, witamina A, alantoina, d-pantenol, mocznik, gliceryna, sodium PCA.
 

Pojemność: 75 ml
Cena: 17,99 zł

 


 MOJA OCENA

Opakowanie: bardzo mała, zgrabna tubka z nienagannym zamknięciem. Zwracam na to uwagę, bo strasznie denerwuje mnie niedomknięty krem. Nie wspomnę o tym,że pewnie się szybciej psuje.
 
 
Aplikacja: poprzez wyciskanie. Opakowanie jest tak wykonane, że wyciska się bardzo dobrze nawet po zużyciu połowy maski.

Zapach: zwykle kosmetyki do stóp mają taki zapach odświeżający, ale tylko stopy, bo pozostający na dłoni zapach przeszkadza. Maska Tołpa jest inna, ma przepiękny zapach. 
 
Konsystencja: białego kremu. 

Rozprowadzanie: maska nie wchłania się szybko, tworzą się smugi i nie można za dobrze maski rozsmarować. Ale mnie to nie martwi, bo producent pisze na opakowaniu, aby właśnie nie maski rozsmarowywać do końca, tylko pozostawić grubszą warstwę, a na stopy nałożyć skarpetki. 

Wydajność: maska jest bardzo wydajna. Przy codziennym użyciu opakowanie starcza na około 2 miesiące, czyli długo.

Działanie: uczucie komfortu na stopach - to moja podstawowa opinia. Stopy są bardzo przyjemnie odświeżone, pachnące i skóra na stopach staje się gładka i delikatna. Rzeczywiście eliminuje szorstkość i suchość stóp. Skład jest imponujący, więc stosowanie maski daje bardzo dobre i spodziewane efekty.


Ogólna ocena: kolejny produkt, który mogę polecać. Po zużyciu pierwszego opakowania otworzyłam drugi. To chyba jest najlepsza rekomendacja:) Muszę dać jednak minusik za cenę. Maska mogłaby być trochę tańsza.

Punkty: 5+/6



18 komentarzy:

  1. lubie kosmetyki tolpy ;)) a ja tak nie lubie ksometykow do noz ze masakraaa ^^ mam jedne krem ale uzywam go mega sporadycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam kosmetyków z tej firmy. Muszę zobaczyć co mają w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ostatnio Tołpa wypuściła na rynek sporo interesujących kosmetyków. Nie wszystkie są warte polecenia, ale akurat seria do stóp i krem na nogi są OK. Niedługo przedstawię test kremu do nóg.

      Usuń
  3. A ja w ogóle nie znam tej firmy! Ten skład to całość, te kosmetyki mają takie naturalne INCI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie na zamówienie, dołączyłam zdjęcie opakowania z INCI:) Skoro firma nie jest znana, muszę przedstawić jeszcze kilka kosmetyków, które miałam okazję używać:)

      Usuń
  4. bardzo fajna recenzja, milo sie czyta i na pewno sie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Tołpy nie bardzo lubię, ale jest bardzo wysoko ceniona przez eko-znawców, którzy stawiają na naturalność. Sama mam dwa ulubione preparaty do stóp AA (za działanie) i Paloma (za zapach) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Tołpy lubię jeszcze krem na obolałe nogi i krem antyprespirant, ale to wszystko.

      Usuń
  6. Tołpę lubię za naturalność :)
    Kremów do stóp nie lubię, bo nie mogę wysiedzieć w miejscu i krem nie nadąża mi się wchłaniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego najlepiej nakładać maskę tuż przed snem i położyć się na chwilkę (do czasu wchłonięcia) w skarpetkach. Latem jest to uciążliwe, ale teraz...

      Usuń
  7. Tołpa ma świetne kosmetyki:)
    Wieczorem można taki krem zastosować, ale w ciągu dnia jest to uciążliwe, bo można się poślizgnąć:/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) w dzień to nie możliwe, skończy się kalectwem;)

      Usuń
  8. Mam tą maskę i bardzo ją lubię, jednak mam wrażenie, że wydajność jest b. średnia. Nie wiem czy starczy mi na 2miesiące, a nie używam jej codziennie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...