12 września 2012

Bruno Vassari KIANTY Rugiada Di Vigna Pianka oczyszczająca do twarzy

Używacie piankę do mycia twarzy? Do tej pory stosowałam pianki kilku firm i mam bardzo dobre zdanie. Teraz używam piankę firmy, która może jest mniej znana. Podzielę się moimi wrażeniami i napiszę czy według mnie warta jest polecenia.

Od producenta: delikatna pianka oczyszczająca o działaniu silnie regenerującym. Preparat idealnie usuwa resztki makijażu oraz pozostałe zanieczyszczenia. Pozostawia skórę matową i odżywioną, bez uczucia ściągnięcia. Nie zawiera parabenów. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Nie jest obowiązkowe wstrząśnięcie przed użyciem.
 

Skład: składniki nawilżające, wyciąg z winogron, oligoelementy, tj. magnez, cynk, miedź, mangan.
 

Stosowanie: Piankę należy nakładać bezpośrednio na twarz. Oczyszcza doskonale skórę z makijażu i pozostałych zanieczyszczeń.
 

Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 100 zł (w sklepach internetowych
od 97-135 zł)




 
MOJA OCENA

Opakowanie: plastikowa butla z wygodnym dozownikiem.

Aplikacja: piankę należy nakładać bezpośrednio na twarz.
Tak jak podaje producent, nie wymaga wstrząśnięcia. Aplikator jest idealnie dopasowany do ilości, którą należy rozprowadzić.

Zapach: pięknie pachnie, delikatnie i świeżo. Uczucie świeżości pozostaje na długo.

Konsystencja: niezwykła konsystencja bitej śmietanki.
 Piankowa konsystencja daje 100% przyjemności.
 
Rozprowadzanie:
mam wrażenie, jakbym zanurzała twarz w cudownie puszystej chmurze:) Łatwo się nakłada i doskonale zmywa jednym ruchem.

Wydajność: starcza na naprawdę długo.

Działanie: pianka jest b
ardzo łagodna - nie wysusza skóry i nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Bardzo przyjemna w użyciu, jej zapach i konsystencja dają duży komfort podczas mycia. Skóra jest gładka i czysta, ale oczyszczanie wspomagam jeszcze tonikiem, nie czyści aż tak dokładnie jak zapewnia producent.

Ogólna ocena: oprócz zapachu i konsystencji przekonuje mnie to tego produktu skład. Wyciąg z winogron ma działanie odżywiające, ponoć skutecznie odmładza skórę i jest naturalnym przeciwutleniaczem.Ja się tego trzymam! A pianka jest bardzo miła w użyciu, więc będę ją polecać. Minusik daję za niespełnioną obietnicę idealnego oczyszczania i za wysoką cenę, ale jak wiemy dobre wino też ma swoją wartość...:)

Punkty: 5/6
 

Jeśli chcesz poznać inne kosmetyki tej marki podaję adres: www.bruno-vassari.pl


20 komentarzy:

  1. Tak, nawet bardzo, ale jest za to mega wydajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny produkt:) Szkoda, że taka droga. Ja mam piankę peelingującą z Yves Rocher - tyle tylko, że to zwykły peeling, a nie pianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena dosc wysoka. Przez dlugi, nawet bardzo dlugi czas uzywalam pianki do demakijazu z Yves Rocher. Byla wydajna,dobrze oczyszczala i w miare tania. Wlasnie skonczylam ostatnia buteleczke z moich zapasow i zastanawialam sie (akurat zaczelam uzywac czegos nowego)czy zamowic nowe opakowanie ale juz ich chyba nie produkuja, poniewaz nie ma jej ani na polskiej stronie ani na szwedzkiej sklepu YR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to przykre, bo jak się człowiek przyzwyczai, to nie ma siły. Ale może czas na coś nowego?

      Usuń
  4. Absolutnie nie znam tej marki, a lubię wyciąg z winogron w kosmetykach. Cóż winogrona też :) I Maliny, hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. ten mój jest acetonowy, a i tak jakiś nie taki. jak już aceton jest to niech działa porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena powala, ale ja uwielbiam tego typu produkty i byłabym w stanie tyle wydać, jeśli widziałabym dobre rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować :)
    zapraszam do mnie a tam rozdanie:)
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się na pewno używa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za piankami wole zwykłe żele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przetestowałam już wiele "form" kosmetyków do mycia twarzy, obecnie moim ulubionym są żele, ale.. pianki jeszcze nigdy nie miałam. Bardzo mnie kusi, żeby spróbować, czuję że to może być mój nowy hit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo delikatne. Myślę, że warto spróbować.

      Usuń

Bardzo dziękuję za dodanie komentarza, każdy mnie bardzo cieszy i jest dla mnie inspiracją do dalszego działania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...